רנו ישראל החלה בשיווק המסחרית הבינונית
רנו טראפיק, לאחר שזו עברה מתיחת פנים. טראפיק הוצגה ב-1981 והדור השלישי-נוכחי הושק ב-2014. במהלך השנים עברה מתיחות פנים ועדכונים בעיצוב, אבזור, מערכות ובמפרט הטכני.
מה שחודש
במתיחת הפנים הנוכחית והשלישית שהוכרזה בסוף 2021 (הקודמת ב-2019), חודשה חזית הרכב כדי שתיישר קו עם דגמי
רנו החדשים, ובמסגרתה עוצבה תאורת הלד.
צילום: יצרן
שינוי משמעותי יותר נעשה בסביבת הנהג, המצוידת כעת בצג מולטימדיה במידה "9 המחליף צג "7. שינוי משמעותי הוא בהטמעת מערכות בטיחות עדכניות: בלימה אוטונומית והתרעה על סטייה מנתיב.
ללא שינוי היא יחידת הכוח: טורבו-דיזל 2.0 ליטר המייצר 170 כ"ס (3500 סל"ד) ו-38.7 קג"מ (1500 סל"ד). התיבה היא דו-מצמדית עם 6 הילוכים וההנעה קדמית.
צילום: יצרן
גרסאות, מחירים
טראפיק המחודש מוצע בגרסה לארבעה נוסעים (קומבי) ובגרסה ייעודית להולכת שמונה נוסעים, ומחירן 252,000 שקלים ו-254,000 שקלים בהתאמה.
טראפיק מוצע גם בגרסת ואן משלוח סגור, במבנה רגיל או מוארך, והמחירים הם 244,000 שקלים ו-254,000 שקלים. השינויים הנ"ל לא הוטמעו בגרסאות אלה; במפרט האבזור צג המולטימדיה הקטן יותר ("7), ומפרט הבטיחות חסר את המערכות המתקדמות, כך שהרכב חייב במערכת התרעה בהתקנה מקומית.
צילום: יצרן
טראפיק מוצע עם שני בסיסי גלגלים – 310 ו-350 ס"מ – אורכה של הקצרה 508 ס"מ לנוסעים ו-500 ס"מ לסגורה, ואורכה של הארוכה הסגורה 540 ס"מ.
צילום: יצרן