רנו טראפיק - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / נוחות נסיעה, ביצועים, מושב נהג, צריכת דלק, תיבה אוטומטית

חסרונות / היעדר מערכות בטיחות מתקדמות, עידון כללי, סביבת נהג מיושנת

בשורה התחתונה / שווה לשקול

רנו טראפיק 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    במחצית 2014, הכריזה רנו על טראפיק חדש, דור שלישי לדגם שהוצג ב-1981, ומחליף את דור 2 מ-2000. רנו טראפיק משרת גם כניסאן פרימסאר ומ-2016 גם כפיאט טלנטו.

    הדגם החדש, שיצא לאור לרגל כניסת יורו 6, מביא לשוק את העיצוב המרשים של דור 2 בהופעה משופרת יותר, מרכב ארוך ב-21.6 ס"מ, סביבת נהג מחודשת, ואבזור בטיחות ונוחות משודרגים. טראפיק החדש מוצע כמשאית-שלדה/טנדר עם תא-נהג יחיד/כפול וגם כרכב משלוח בשני גבהים, קומבי לסחורה ולנוסעים, כמיניבוס ואפילו כמיניוואן מפואר – הכל בשתי מידות בסיס-גלגלים/אורך.

    מנוע יורו 6 הוא dCi 1.6 ליטר (R9M) המייצר עם מגדש אחד 120 כ"ס ועם שניים 160 כ"ס.

    בשנת 2019 הדגם עבר מתיחת פנים שכללה עדכונים לעיצוב החיצוני ולסביבת הנהג. גם המנועים עודכנו — כעת המנוע העיקרי בישראל הוא טורבו דיזל בנפח 2.0 ל‘ המפיק 170 כ“ס שמחליף את ה-1.6 ל‘ עם 125 כ“ס ששווק בעבר. התיבה רובוטית דו-מצמדית במקום ידנית.

    השיווק של הגרסה המעודכנת בישראל החל בדצמבר 2019 בצימוד לתאורת לד מלאה ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.

  • עיצוב ונוכחות

    רנו טראפיק המחודש נראה מצוין מבחוץ, עם סממני עיצוב (יחידות תאורה, למשל) המשייכים אותו באופן ברור למבחר הדגמים של היצרנית.

  • תא נוסעים ומטען

    טראפיק שאחרי מתיחת הפנים מציע סביבת נהג סולידית למראה. יש לא מעט חלקים שנראים מיושנים עם כמה חלקים שמוכרים מדגמי רנו עדכניים יותר. חבל שאין ידית אחיזה מלפנים שהייתה מקלה על הכניסה.

    שדה הראייה לפנים מצוין, מושב הנהג נוח מאוד והמראות נוחות לתמרונים צפופים. רשימת האבזור קצרה — יש מסך מולטימדיה (7“) עם מצלמת נסיעה לאחור אך איכותו בינונית.

    דלתות ההזזה בגרסת הנוסעים קלות לתפעול, והמרחב לנוסעים בשורות 2 ו-3 מצוין. הכניסה לשתי השורות קלה ונוחה.

    תא המטען גדול ונוח ועשוי היטב.

  • מנוע וביצועים

    המנוע החדש (2.0 ל‘, 170 כ“ס) חזק ומאפשר לטראפיק כושר תנועה מכובד ביותר, גם במעלה הררי ארוך.

    התיבה (רובוטית דו-מצמדית) פועלת חלק ומסייעת להפיק את המיטב מהמנוע.

    צריכת הדלק טובה למדי — 11.5 ק“מ לליטר במבחן מאומץ.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה בחלקים מסוימים (בעיר) ואפילו טובה מאוד באחרים (מחוץ לעיר). לכך מוסיף הטראפיק גם ריסון טוב של המרכב.

    בידוד הרעשים לא מצטיין — לא מעט רעשי רוח וכביש חודרים לתא הנוסעים.

    היכולת הדינאמית של הטראפיק טובה ומאפשרת לו לנוע בבטחה גם בכבישים עקלקלים.

  • תמורה למחיר

    טראפיק הוא לא הרכב העדכני בקטגוריה, אבל הוא מתומחר בצורה הוגנת ומציע יכולת טובה. רק היעדר מערכות הבטיחות מציק קצת.

     

  • סיכום

    מסחרי נוח וחזק.

רנו טראפיק גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג רנו טראפיק

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך רנו טראפיק?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים רנו טראפיק

רנו טראפיק צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

5
רנו טראפיק צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
15.4 12.8 17.5 13.1 15
15.4 12.8 17.5 13.1 15
15.8 13.9 16.9 13.5 15
16.4 14.7 17.5 13.9 15
16.4 14.7 17.5 13.9 15
4
13.9