פריסבי, יבואנית דאצ'יה, החלה לשווק מחדש את המיניוואן לשבעה
ג'וגר, כעת רק בגרסה היברידית.
דגם זה הוצג ב-2021 ושווק בישראל מאמצע 2022, אז עם מנוע טורבו-בנזין 1.0 ליטר 110 כ"ס ותיבה ידנית. ב-2023 התייצבה כאן גרסה היברידית לאחר שהרכב עודכן חיצונית שנה קודם, וזו הוצעה כאן לפרק זמן קצר. ג'וגר, כמו כל דגמי דאצ'יה האחרים, מבוסס על הרצפה B-CMF של ברית רנו-ניסאן בגרסת LS הפשוטה שלה. הדגם הוצע עם תחילת השיווק במחיר שהחל ב-110,000 שקלים.
צילום: דאצ'יה
כאמור, שיווק הגרסה ההיברידית מחודש כעת, וזו חוברת בכל הקשור לחטיבת הכוח לדגמי הפנאי דאסטר וביגסטר; שיווק הגרסה הרגילה אמור להתחדש בהמשך.
בסיס הגלגלים של ג'וגר ארוך יחסית, 289.7 ס"מ, אורך המרכב 455 ס"מ, רוחבו 185 ס"מ וגובהו 168 ס"מ. נפח תא המטען 212 ליטרים בתפוסה מלאה, 699 ליטרים עם קיפול השורה השלישית, 820 ליטרים עם הסרתה, 2085 ליטרים עם קיפול השורה השנייה. משקל גרסה זו 1460 ק"ג.
צילום: דאצ'יה
בגרסה ההיברידית אותה חטיבת כוח כמו ברנו ארקנה, בניסאן ג'וק. מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר מייצר 94 כ"ס ב-5600 סל"ד ו-15.1 קג"מ ב-3200 סל"ד, ואליו מצטרף מנוע חשמלי המייצר 48 כ"ס ו-20.9 קג"מ, להספק משולב של 140 כ"ס. למנוע הבנזין משודכת תיבה נטולת מצמד עם 4 הילוכים ולחשמלי תיבה עם 2 הילוכים, וההנעה קדמית. משך האצה ל-100 קמ"ש 10.0 שניות, המהירות המרבית 167 קמ"ש, וצריכת הדלק הממוצעת היא 20.9 ק"מ/ל'. לרכב בלמי תוף מאחור.
דאצ'יה ג'וגר משווק ברמת האבזור 'אקספרסיון', המחיר 175,000 שקלים ובמפרט האבזור תאורת לד, חישוקי "16, מפתח חכם, צג "8, מחוונים מוקרנים, בקרת אקלים. מפרט הבטיחות חסר, כולל רק בלימה אוטונומית והתרעה על סטייה מנתיב, ורמת האבזור הבטיחותי לפי משרד התחבורה היא 2 מתוך 8. עם השקתו, נבחן ג'וגר במבחן הבטיחות של יורו NCAP וקיבל כוכב אחד מתוך חמישה.