קיה EV3 בישראל – המחיר החל מ-164,900 שקלים

דגם הפנאי החשמלי, זוכה התואר 'מכונית השנה בעולם 2025' כעת בישראל בשתי גרסאות סוללה ובשלוש רמות אבזור

חברת טלקאר, יבואנית קיה, הכריזה היום (שני) על תחילת השיווק של רכב הפנאי החשמלי קיה EV3

דגם זה נחשף כקונספט באוקטובר 2023, הייצור החל ב-2024 ולקראת סוף אותה שנה זכתה קיה עם ה-EV3 בתואר 'מכונית השנה בעולם 2025' (WCOTY), גם בתואר 'המכונית החשמלית של השנה 2025'. 

WhatsApp Image 2025-09-08 at 09.26.05.jpeg

צילום: אוהד אלגוב

היסוד

הבסיס של קיה EV3 מבוסס על שילוב בין הרצפה החשמלית E-GMP, כאן במתח 400 וולט, ובין זו המיועדת לדגמי בעירה פנימית K3. בסיס הגלגלים של הרכב הוא 268 ס"מ, אורכו 430 ס"מ, רוחבו 185 ס"מ וגובהו 156 ס"מ. נפח תא המטען העיקרי מאחור 460 ליטרים, בזה הקדמי 25 ליטרים. משקל הרכב לפי גרסאות הסוללה, 1846 ק"ג ו־1975 ק"ג.

ל-EV3 מנוע קדמי המייצר 204 כ"ס ו-29 קג"מ, משך ההאצה 7.5 שניות ו-7.9 שניות לפי הגרסאות, והמהירות המרבית 170 קמ"ש. יצוין כי לרכב הכוון וקטורי ובלימה רגנרטיבית לפי התאמת הנהג ואפשרות לנהיגה בדוושה אחת.

WhatsApp Image 2025-09-08 at 09.26.05 (1).jpeg

צילום: אוהד אלגוב

הרכב מוצע עם שתי סוללות. לאחת אנרגיה של 58.3 קוט"ש והטווח המוצהר הוא 432 ק"מ, ואילו לשנייה 81.4 קוט"ש לטווח של 589 ק"מ. הספק הטעינה המהירה בשתיהן הוא 150 קילוואט, מ-10% ל-80% ב-29 דקות בסוללה הקטנה יותר, 31 דקות בגדולה.

העיצוב הוא בהתאם לשפת העיצוב החדשה של קיה המכונה 'ניגודים מאוחדים'. 

WhatsApp Image 2025-09-08 at 09.46.38 (2).jpeg

צילום: אוהד אלגוב

הביצוע

קיה EV3 מוצע בשלוש רמות אבזור; בגרסת הסוללה הקטנה שתיים, והראשונה ב-58.3 קוט"ש היא ''EX SR' ומחירה 164,900 שקלים. במפרט, בין השאר, תאורת לד, חישוקי "17, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, מסך מרכזי "12.3 המתממשק עם אנדרואיד אוטו ואפל קארפלי ולוח מחוונים מוקרן "12.3. בשנייה, 'פרמיום SR', העולה 169,900 שקלים, גם  חלון גג נפתח ותפעול חשמלי למושב הנהג. 

בגרסת הטווח הארוך ברמת האבזור 'אקזקוטיב SR' המוצעת ב-186,900 שקלים, חישוקי "19, ובנוסף משטח טעינה לסלולרי. 

במפרט הבטיחות: מערכות סיוע במניעת התנגשות מלפנים קדמית, שמירה על נתיב, מניעת התנגשויות בתנועה חוצה מלפנים ומאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, מניעת סטייה מנתיב ושמירת הרכב במרכזו, ניטור שטח מת ומניעה אקטיבית של התנגשות ברכב הנמצא בו, ניטור עייפות נהג. 


Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.