הדיהטסו סיריון מקבלת הנעה כפולה

האם היצרן היפני הקטן מצטרף לאופנת הלייף-סטייל?

דייהטסו מוסיפה גרסת הנעה כפולה לסיריון המוכרת. כמקובל העידן המודרני, הכוח יועבר לגלגלים הקדמיים, כאשר האחוריים יצטרפו לפי הצורך בעזרת מצמד ויסקוזי. גרסת ההנעה הכפולה תוצע בשידוך עם המנוע הגדול (הכל יחסי כן?) בלבד – 1.3 ל' 87 כ"ס – המוכר לנו מהגרסה המיובאת לארץ (מנוע הליטר המספק 69 כ"ס לא מיובא) וישודך לתיבה ידנית ואוטומטית. מערכת ההנעה הכפולה גובה מחיר צנוע יחסית במשקל – תוספת של 40 ק"ג בלבד בהשוואה לגרסאות ההנעה הקדמית. דייהטסו לא ציינו האם הסיריון עברה הגבהה כל שהיא לכבוד קבלת ההנעה הכפולה, ויתכן כי פשוט מדובר בגרסה המיועדת לאי הצפוני של יפן, המכוסה שלג חלק ניכר מהשנה.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.