אחרי שמונה שנים ולמעלה מ-5 מיליון יחידות שיוצרו הגיעה שעתה של הפיז'ו 206 לפרוש. לאחר שפע של תמונות ריגול (ותמונות רשמיות שדלפו בשבוע שעבר), מציגה היום פיז'ו רשמית את היורשת: ה-207.
אחד הקלפים החזקים של ה-206 היה עיצובה שגם כיום נראה מודרני ועדכני. פיז'ו בחרו לשמר את הקווים הבסיסים של ה-206 ב-207 ולהוסיף להם את האלמנטים העיצובים המשפחתיים המאפיינים את דגמי פיז'ו החדשים.בחזית ה-207 ניצב אותו גריל פראריסטי שנראה כמו לוע פעור, פנסים מלוכסנים שנמתחים אחורה ומכסה מנוע מובלט שבקצהו סמל האריה של פיז'ו. הדלתות וחלונות הצד נשארו דומים למדי לאלו של ה-206 אך חלקה האחורי של ה-207 נראה נפוח מדי ומתהדר בפנסי ענק. למעשה ה-207 נראית עמוסה וכבדה, בניגוד לעיצוב של ה-206 שהייתה נקיה וחפה מהצטעצעות. דוגמא קטנה היא פנסי הערפל מלפנים: בעוד שב-206 הם היו מעוגלים והשתלבו בקו הכללי של הפגוש, ב-207 הם מוקפים בטבעת מוכספת ובולטת ונראים לא שייכים.
גם מידותיה של ה-207 תפחו משמעותית, כפי שהכתיבו הרנו קליאו 3 והפיאט גרנדה פונטו. אורכה של ה-207 עומד על 403 ס^מ, כמו הגרנדה פונטו וכ-20 ס^מ יותר מה-206. בסיס הגלגלים התארך ב-8 ס^מ ל-254 ס^מ, 3 ס^מ יותר מהגרנדה פונטו אך 3.5 ס^מ פחות מהקליאו; הרוחב צמח ב-5 ס^מ (172 ס^מ) והגובה ב-4 ס^מ (147 ס^מ).
ה-207 תשתמש במנועים המוכרים של ה-206: 1.4 ל' 8 שס' עם 75 כ^ס, 1.4 ל' 16 שס' עם 90 כ^ס ו-1.6 ל' 110 כ^ס בתחום הבנזין, 1.4 ליטר HDI 70 כ^ס, 1.6 HDI עם 90 כ^ס ו-1.6 HDI עם 110 כ^ס. בשלב זה, האופציה הלא-ידנית היחידה היא תיבה רובוטית שתוצע עם מנוע ה-1.4 ל' 16 שס'. תיבות אוטומטיות מיועדות להגיע מאוחר יותר. לקראת סוף 2006 יצטרפו שני מנועי 1.6 ל' חדשים, אשר פותחו בשיתוף עם ב.מ.וו וישמשו גם את הדור הבא של המיני: הגרסה האטמוספרית תציע 115 כ^ס, וגרסה מוגדשת-טורבו תפיק 150 כ^ס. בינתיים לא מדברים על גרסת GTI אולם זו, מן הסתם, תקבל מנוע חזק עוד יותר לכשתופיע.
עיצוב הפנים של ה-207 פשוט ונקי ולא תואם את העיצוב החיצוני המוחצן. בפיז'ו מציינים את ריבוי האופציות לעיצוב תא הנוסעים. האבזור כולל אופציות כמו בקרת אקלים מפוצלת וחיישני גשם ותאורה; פריט מעניין הם פנסי פניה סטטיים המיועדים להאיר טוב יותר את הכביש בכיוון אליו פונה המכונית, אשר מופעלים אוטומטית כאשר ההגה מופנה יותר מ-25 מעלות (במהירויות גבוהות) או 50 מעלות (במהירויות נמוכות). באירופה מוצעות 6 כריות אויר כסטנדרד – אצלנו יש להניח שהמכונית תוצע עם פחות. נחכה ונראה.
ה-207 תערוך את הבכורה בתערוכת ז'נבה הקרובה ושיווקה באירופה יחל באמצע 2006. אלינו היא תגיע ככל הנראה רק לאחר הופעת תיבה אוטומטית, ובינתיים ימשיך שיווקה של ה-206 לפחות בשנתיים הקרובות – בדומה לצעד שפיאט עשתה עם הפונטו עם השקת הגרנדה פונטו.