G Power

ה-G קלאס מקבל מנוע חדש ונפרד מכמה אחרים לכבוד 2007

רכב השטח הקשוח של מרצדס מיוצר מזה 27 שנה וכדי לשמור על חזות צעירה דואג מדי פעם להתרענן ולהתחדש. לקראת שנת המודל החדשה מקבל ה-G את מנוע הדיזל מסילה משותפת המוכר של החברה, ה-320 CDI. למי שלא זוכר, מדובר במנוע בנפח 3.0 ל' (ולא 3.2 ל', כפי שאפשר להסיק משמו) המספק 224 כ^ס ו-52 קג^מ. אל המנוע החדש מצטרפת תיבת הילוכים חדשה (ב-G) ה-7G-Tronic המוכרת של החברה. כאן דווקא לא התחכמו מרצדס – באמת יש לה 7 יחסי העברה... מנוע הדיזל יחליף את ה-G400 CDI ואת אחיו הקטן, ה-G 270 CDI אשר יצאו מן ההיצע, כאשר אליהם מצטרף ה-G320 (בנזין) שיפסיק להימכר גם כן. למעשה, מהשנה יוצע ה-G קלאס עם שלושה מנועים בלבד, ה-320 CDI, ושני מנועי בנזין, ה-G500 המספק 296 כ^ס ו-G-55 AMG, בעל מנוע V8 עם מגדש-על המספק 476 כ^ס. ה-G ימשיך להיות מוצע בגרסה רגילה וארוכה, ובגרסה פתוחה, בעלת גג רך. בנוסף יוצען גם שלושה צבעים חדשים ופנסי בי-קסנון כסטנדרט בכל הגרסאות.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.