BB4

סדנת B&B מציגה: כיצד הופכים A4 ל-S4 (כמעט)

זה לא סוד שלסדנאות השיפורים יש חיבה למנועי הטורבו של קונצרן פולקסווגן בכלל ולמנוע ה-1.8 ליטר טורבו בפרט. גם על מנוע ה-2.0 ליטר TFSI, שהוצג בשנה החולפת, לא פסח אזמל המנתחים. סדנת B&B מציעה שלל אפשרויות שיפור למנוע ה-2.0 ליטר טורבו – תוכלו לבחור במספר רמות הספק: 240, 250, 286 ו-300 כ^ס, ואלו הן האופציות השפויות יחסית. כעת חושפת B&B ערכת שיפורים מקיפה עבור האודי A4 (שעברה מתיחת פנים לא מכבר) כשבחרטומה נעוץ מנוע ה-2.0 ליטר טורבו עם לא פחות מ-350 כ^ס – וזה כבר שישה יותר מאשר ב-S4... ב-B&B לא התעצלו ומעבר לשינוים המקובלים בתוכנת ניהול המנוע והגדלת המגדש ולחץ הגדישה, שיפורים מקובלים במנועי טורבו, השקיעו גם בהגדלת הבוכנות, שינוי ראש המנוע והוספת מצנן שמן. בסופו של דבר מתקבלים כאמור 350 כ^ס ולא פחות מ-45.9 קג^מ מרשימים לכל הדעות. ועם כוח כזה הביצועים לא מאכזבים: מ-0 ל-100 ב-5.9 שניות (5.4 ב-S4, מה שמעלה ספקות קלות לגבי אמינות הנתונים) ומהירות מרבית של 260 קמ^ש. על מנת שיהיה אפשר גם לעצור, ניתן לרכוש בלמים משודרגים עם 4 או 6 בוכנות לקליפר. ניתן להשלים את החבילה עם חישוקי ^18 או ^19 לפי בחירת הלקוח ושפע תוספות חיצוניות, כדי שידעו שאתם לא נוסעים בסתם A4 TFSI.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.