אלתיאה FR – כבר לא קונספט

עכשיו זה רשמי, אלתיאה FR מגיעה ליצור

בתערוכת פרנקפורט האחרונה הציגה סיאט את האלתיאה במדי FR, אומנם כקונספט אבל עם הבטחה לשקול את יצורה לפי תגובות הקהל. כנראה שהן היו חיוביות – רק חודשיים עברו מאז וכעת בתערוכת אסן מציגה סיאט את האלתיאה FR הסדרתית. כמו בדגם הקונספט, גם כאן מניע את הגרסה הספורטיבית מנוע דיזל דווקא – מנוע ה-2.0 TDI שבזכות הזרקה בלחץ גבוה יותר מצליח להפיק 30 כ^ס יותר מהגרסה ה^רגילה^ – 170 כ^ס ו-35.7 קג^מ. בצד השני של תאי הבערה דואג מסנן חלקיקים לאיכות הסביבה. המנוע משודך בלעדית לתיבת הילוכים ידנית עם 6 מהירויות, כראוי לדגם בעל יומרות ספורטיביות (גם אם סדרת ה-FR היא לא קצה ההיצע של סיאט, מקום ששייך לגרסאות הקופרה) . יתכן כי בעתיד תוצע גם גרסת בנזין, ככל הנראה עם מנוע ה-2 ליטר טורבו הזרקה ישירה, אולם לא נמסרו פרטים כלשהם בנושא. בדרך לקבלת הסיומת החדשה הונמכה האלתיאה ב-7 מ^מ (לעומת אלתיאה רגילה בעלת חבילת מתלים ספורטיבית) וקיבלה מתלים משודרגים, מוטות מייצבים מעובים ובלמים מוגדלים. חיצונית נוספו לאלתיאה FR נגיעות עיצוב להדגשת המראה הספורטיבי: כונסי אויר מוגדלים בפגוש, מראות צד בצבע טיטניום, צמד מפלטים וכמובן כיתובי FR. אולם בניגוד לדגם הקונספט שהתהדר בחישוקי ^18 האלתיאה FR הסדרתית תאלץ להסתפק בחישוקי ^17, אחרי הכל צריך לספק גם נוחות למשפחה...

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.