ווקטרה, עכשיו הסטיישן

גרסת מרכב שלישית מצטרפת להיצע של הווקטרה – וכן, אנחנו יודעים שלכאן היא לא תגיע

ממש לא ברור למה, אבל עם ישראל לא אוהב סטיישן – וככל שהמכונית גדולה יותר, כך הסיכוי לראות כאן גרסת סטיישן קטן יותר. במשפחתיות עממיות זה עוד בסדר, איכשהו, אבל במשפחתיות-גדולות/מנהלים ומעלה – חס וחלילה. בשל כך, המכונית עליה מדובר כאן לא ממש רלבנטית לשוק הישראלי. מדובר בגרסת סטיישן חדשה של האופל ווקטרה, הנחשפת היום רשמית (בבגדי שלוחת ווקסהול הבריטית של המותג). הווקטרה-סטיישן מהווה גרסת מרכב שלישית של הדגם, בעקבות הסדאן המשווקת אצלנו וה-GTS, גרסת 5 דלתות. הסטיישן החדשה מציעה מספר פרטים מעניינים. בראש וראשונה, הממדים: היא יושבת על בסיס גלגלים מוארך משמעותית, 2.83 מ' לעומת 2.70 בוקטרה הרגילה (וזהה לזה של הסיגנום). אופל טוענת שהמכונית מציעה נפח-הטענה זהה לשל האומגה-סטיישן – עד 1,850 ליטר – עם מרחב רגליים טוב משמעותית מאחור. עוד פרט מעניין: דלת תא המטען מופעלת חשמלית על-ידי מתג במפתח ההצתה, כאשר ניתן לעצור ולקבע את הדלת בכל מצב ביניים. עוד מוצעת מערכת המכונה Flexorganiser, לסידור נוח של המטען, עם חוצצים ורשתות המאפשרים חלוקת-משנה גמישה של אזור המטען הגדול. חבילת ה-Travel Assistant שהופיעה בסיגנום מוצעת גם כאן כאופציה, כולל 2 שולחנות מתקפלים, מצנן, שתי יציאות מתח 12 וולט, ומתקן לנגן DVD נייד. מוצעת גם מערכת שמע Twin Audio שמאפשרת ליושבים מאחור לשמוע מוזיקה – רדיו או CD – בנפרד מהקדמיים. עוד אופציה חביבה היא וו-גרירה נשלף, החבוי תחת הפגוש האחורי. אופציה נוספת הם פנסים קדמיים אדפטיביים מתקדמים. הווקטרה-סטיישן תוצע עם מנועים חדשים שהופיעו בסיגנום – 2.2 ל' בנזין הזרקה-ישירה עם 155 כ"ס, 2.0 ל' טורבו עם 175 כ"ס, וטורבו-דיזל V6, בנפח 3.0 ל' עם 177 כ"ס. בראש ההיצע מופיע V6 בנזין 3.2 ל' עם 211 כ"ס. המכונית תיוצר במפעל אופל ברוסלהיים, גרמניה.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.