שתי וערב

חוצה ישראל, הפרויקט התעבורתי החשוב ביותר בישראל, יקום או ייפול על רמת חיבורו למרכזי האוכלוסייה ודרכי האורך של המדינה. בעקבות שיחה עם עמי לקס, מנכ"ל מע"ץ, על כבישי רוחב ועוד יוזמות לעשור הקרב

כביש חוצה ישראל הוא התשובה השגורה כבר שנים בפי משרדי הממשלה, כמזור האולטימטיבי לתחלואי התחבורה התקועה בישראל. הרעיון החל להתגלגל כבר בסוף שנות השישים ובימינו, לאחר מכשולים רבים, הפרוייקט מתקדם בקצב נאה. סלילת הכביש על ידי יזם פרטי היא הסיבה העיקרית לקצב ההתקדמות. הבעיה היא שכביש האורך, טוב ככל שיהיה, חייב להיות מחובר למרכזי הערים ולכבישי אורך אחרים. כאן, בתחום כבישי הרוחב, התמונה פחות מעודדת.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.