סקודה הציגה את הראפיד בשנת 2012 כנציגה שלה בקטגוריית התת-משפחתיות המתפתחת, וזו הגיעה אלינו בשנת 2013. סקודה ראפיד מבוססת על רצפה מוארכת של פולקסווגן פולו וחולקת אותו בסיס גם עם הדגם המקביל של סיאט, טולדו. העיצוב החיצוני סולידי למדי ומזכיר עד מאוד את זה של אוקטביה, המשפחתית של סקודה. בשנת 2013 הוצגה גרסת ספייסבק (5 דלתות) שמציעה מראה יותר אופנתי ופחות שגרתי. גרסה זו הגיעה לישראל בסוף שנת 2014.
ראפיד סדאן משווקת בישראל עם שני מנועים עיקריים: טורבו-בנזין (TSI) בנפח 1.4 ליטר המנפק 122 כ"ס וטורבו-דיזל (TDI) בנפח 1.6 ליטר המייצר 90 כ"ס. הבנזין והדיזל משודכים לתיבת DSG עם שבעה הילוכים, ולדיזל גם אופציה לתיבה ידנית. בנוסף, מוצע הדגם עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר (105 כ"ס), במקרה זה עם תיבה ידנית בלבד. גרסת ספייסבק משווקת בארץ אך ורק עם מנוע הבנזין הגדול.
סרטוני הווידאו של 'אוטו' קצרים, ברורים – תכל'ס: כל מה שצריך לדעת על המכונית שאתם שוקלים לקנות. את הסרטונים תוכלו למצוא בדפי הדגם, שם יעמדו לרשותכם גם מפרטים מלאים, חוות דעת מקוצרת ומבחנים מפורטים בהיקף מלא.
לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.