ב.מ.וו סדרה 5 2018 יד שניה
הדגם אינו משווק כרכב חדש
תעודת זהות
תעודת זהות
-
שנת דגם2018
-
אחריותללא
-
שנת השקת הדגם בחו"ל2016
-
שנת השקת הדגם בישראל2017
-
טווח נסיעה חשמלי WLTP (ק"מ)50
תיאור
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
תיאור
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
מידות
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
מידות
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
צמיגים
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
צמיגים
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
מנוע וביצועים
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
מנוע וביצועים
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
-
נפח מנוע (סמ"ק)1998
-
סוג מנועהיברידי פלאג-אין (נטען)
-
תצורת מנועטורי
-
מספר צילינדרים4
-
הנעההנעה אחורית
-
הספק מירבי (כ"ס)הספק מירבי (כ"ס)לכל מנוע יש שיא כוח, ההספק המקסימלי שהוא יכול לייצר. החישוב במכוניות עם מנוע בעירה פנימית הוא שסוס אחד שווה ערך להנפה של 75 ק"ג לגובה של מטר. במכוניות חשמליות, סוס שווה ערך ל-760 ואט252
-
סל"ד להספק מינימלי (סיבובים/לדקה)5000
-
סל"ד להספק מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד להספק מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא ההספק. כך ניתן לדעת האם יש צורך למשוך הילוכים או שיש מספיק כוח כבר בנהיגה רגועה5000
-
מומנט מירבי (קג"מ)מומנט מירביבישראל נתון המומנט נמדד בקילוגרם למטר. מנוע עם מומנט גבוה יותר ובסל"ד נמוך יותר יהיה הרבה יותר גמיש וחזק ביום יום42.8
-
סל"ד למומנט מינימלי (סיבובים/לדקה)1350
-
סל"ד למומנט מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד למומנט מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא המומנט, כך ניתן לדעת כמה "גמיש" המנוע. ככל שיש יותר מומנט ובסיבובים נמוכים יותר, כך ניתן "לרוץ" על המומנט ולא צריך לאמץ את המנוע1350
-
0 ל-100 קמ"ש (שניות)6.2
-
מהירות מירבית (קמ"ש)235
-
תיבת הילוכיםתיבת הילוכיםשתי תצורות מוכרות הינן תיבה ידנית ותיבה אוטומטית. תיבה אוטומטית מגיעה לרוב באחת משלוש התצורות: פלנטרית (תיבה אוטומטית רגילה); תיבה רובוטית, משמע תיבה הכוללת לרוב שני מצמדים כמו תיבה ידנית רק עם פיקוד חשמלי; תיבה רציפה ולה יחס העברה משתנהאוטומטית פלנטרית (רגילה)
-
מספר הילוכים8
טעינה חשמלית
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
טעינה חשמלית
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
-
טווח נסיעה חשמלי WLTP (ק"מ)טווח נסיעה חשמלי WLTPטווח הנסיעה המרבי בכל טעינה מלאה של הסוללה עד לפריקה מלאה, לפי נתוני היצרן50
-
טווח נסיעה בפועל (ק"מ)טווח נסיעה בפועלהטווח אליו הגענו במבחן הדרכים שלו, על אספלט ישראלי, בתנאים אמיתיים, בנהיגה הגיונית, על סוללה אחת32.9
-
זמן טעינה ביתית AC (שעות)זמן טעינה ביתית ACמשך הטעינה לפי נתוני היצרן ולפי סוג המטען. יש כאלה חזקים יותר וחזקים פחות. אין סטנדרט אחיד לטעינה זאת, יש לוודא באיזה מטען03:00
-
145
-
קיבולת סוללה (קוט"ש)קיבולת סוללהככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית9.2
-
צריכת דלק
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
צריכת דלק
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
-
צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר)צריכת דלק - ממוצעתצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק43.4
-
2
-
צריכת דלק בפועל (ק"מ/ליטר)צריכת דלק בפועלצריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו37
-
צריכת דלק - מבחן אוטו (ק"מ/ליטר)15.4
בטיחות
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
בטיחות
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
-
5 כוכבים
-
בלמיםABS + EBD + BAS
-
מספר כריות אוויר6
-
בקרת יציבות אלקטרונית ESP
-
-
ביטול כרית אוויר לנוסע
-
מערכת לבלימת חרום עצמאיתבמהירות עירונית בלבד
-
מערכת לניטור רכב בשטח מת
-
מערכת להתרעת עייפות נהג
-
מערכת להתרעת סטייה מנתיבשמירת נתיב אקטיבית (היגוי)
-
חיישני לחץ אוויר
-
מערכת זיהוי תמרורים
-
פנסים עוקבי פנייה
-
עמעום אורות גבוהים אוטומטי
-
אבזור בטיחותי נוסףחיישני חגורות בטיחות, זיהוי הולכי רגל, התרעת תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, התרעת תנועה חוצה מלפנים, סיוע אקטיבי לנהג בתמרוני חירום
מתלים ובלמים
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
מתלים ובלמים
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
-
מתלה קדמירב חיבורי + מוט מייצב
-
מתלה אחורירב חיבורי
-
בלם קדמידיסקים מאווררים
-
בלם אחורידיסקים
-
סוג תגבור הגההידראולי
מולטימדיה
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
מולטימדיה
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
-
מערכת שמעמקורית עם שליטה מההגה
-
קישוריותדיבורית בלוטות'
-
מסך מולטימדיה
-
מערכת ניווט מובנית
-
חיבור לאינטרנט
-
חיבורי אודיוAUX + USB + SD
-
נגן DVD
אבזור
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
אבזור
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו 530e אוט', 2.0 ל' טורבו, היברידי נטען, Exclusive
-
חלונות חשמל4
-
מערכת מיזוג אווירבקרת אקלים + פתחי אוורור מאחור
-
סוג גג שמשגג שמש רגיל
-
חישוקים קלים
-
בקרת שיוטבקרת שיוט + שמירת מרחק
-
ריפודעור
-
כוונון מושביםחשמלי + זכרון
-
סוג פנסי חזיתLED
-
פנסי ערפל קדמיים
-
עזרי חנייהחיישני חניה אחוריים וקדמיים + מצלמת רוורס + מעוף ציפור
-
חיישני גשם
-
חיישני תאורה
-
תאורת אווירה
-
קיפול מראות חשמלי
-
מערכת עצור סע
-
מחשב דרך
-
ציפוי עורהגה
-
כניסה ללא מפתחכולל הנעה
-
מערכת חנייה אוטומטית
-
אבזור נוסף כלול במחירשליטה מההגה על תיבת ההילוכים, בורר מצבי נהיגה, חבילת תאורת פנים, מערכת שמע משודרגת מתוצרת "Harman Kardon" עם 16 רמקולים, גימורי עץ או אלומיניום