תעודת זהות
תעודת זהות
-
שנת דגם2018
-
אחריותשלוש שנים
-
שנת השקת הדגם בחו"ל2018
-
שנת השקת הדגם בישראל2018
-
טווח נסיעה חשמלי WLTP (ק"מ)52
תיאור
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
תיאור
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
מידות
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
מידות
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
צמיגים
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
צמיגים
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
מנוע וביצועים
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
מנוע וביצועים
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
-
נפח מנוע (סמ"ק)1998
-
סוג מנועהיברידי פלאג-אין (נטען)
-
תצורת מנועטורי
-
מספר צילינדרים4
-
הנעהכפולה (4X4)
-
הספק מירבי (כ"ס)הספק מירבי (כ"ס)לכל מנוע יש שיא כוח, ההספק המקסימלי שהוא יכול לייצר. החישוב במכוניות עם מנוע בעירה פנימית הוא שסוס אחד שווה ערך להנפה של 75 ק"ג לגובה של מטר. במכוניות חשמליות, סוס שווה ערך ל-760 ואט292
-
סל"ד להספק מינימלי (סיבובים/לדקה)5000
-
סל"ד להספק מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד להספק מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא ההספק. כך ניתן לדעת האם יש צורך למשוך הילוכים או שיש מספיק כוח כבר בנהיגה רגועה5000
-
מומנט מירבי (קג"מ)מומנט מירביבישראל נתון המומנט נמדד בקילוגרם למטר. מנוע עם מומנט גבוה יותר ובסל"ד נמוך יותר יהיה הרבה יותר גמיש וחזק ביום יום42.8
-
סל"ד למומנט מינימלי (סיבובים/לדקה)1350
-
סל"ד למומנט מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד למומנט מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא המומנט, כך ניתן לדעת כמה "גמיש" המנוע. ככל שיש יותר מומנט ובסיבובים נמוכים יותר, כך ניתן "לרוץ" על המומנט ולא צריך לאמץ את המנוע1350
-
0 ל-100 קמ"ש (שניות)6.1
-
מהירות מירבית (קמ"ש)210
-
תיבת הילוכיםתיבת הילוכיםשתי תצורות מוכרות הינן תיבה ידנית ותיבה אוטומטית. תיבה אוטומטית מגיעה לרוב באחת משלוש התצורות: פלנטרית (תיבה אוטומטית רגילה); תיבה רובוטית, משמע תיבה הכוללת לרוב שני מצמדים כמו תיבה ידנית רק עם פיקוד חשמלי; תיבה רציפה ולה יחס העברה משתנהאוטומטית פלנטרית (רגילה)
-
מספר הילוכים8
טעינה חשמלית
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
טעינה חשמלית
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
-
טווח נסיעה חשמלי WLTP (ק"מ)טווח נסיעה חשמלי WLTPטווח הנסיעה המרבי בכל טעינה מלאה של הסוללה עד לפריקה מלאה, לפי נתוני היצרן52
-
טווח נסיעה בפועל (ק"מ)טווח נסיעה בפועלהטווח אליו הגענו במבחן הדרכים שלו, על אספלט ישראלי, בתנאים אמיתיים, בנהיגה הגיונית, על סוללה אחת34
-
זמן טעינה ביתית AC (שעות)זמן טעינה ביתית ACמשך הטעינה לפי נתוני היצרן ולפי סוג המטען. יש כאלה חזקים יותר וחזקים פחות. אין סטנדרט אחיד לטעינה זאת, יש לוודא באיזה מטען05:54
-
זמן טעינה מהירה DC (שעות)זמן טעינה מהירה DCיש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען03:42
-
170
-
קיבולת סוללה (קוט"ש)קיבולת סוללהככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית12
-
צריכת דלק
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
צריכת דלק
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
-
צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר)צריכת דלק - ממוצעתצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק43.4
-
2
-
צריכת דלק בפועל (ק"מ/ליטר)צריכת דלק בפועלצריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו36.9
-
צריכת דלק - מבחן אוטו (ק"מ/ליטר)9.1
בטיחות
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
בטיחות
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
-
5 כוכבים
-
בלמיםABS + EBD + BAS
-
מספר כריות אוויר6
-
בקרת יציבות אלקטרונית ESP
-
-
ביטול כרית אוויר לנוסע
-
מערכת לבלימת חרום עצמאיתבמהירות עירונית בלבד
-
מערכת לניטור רכב בשטח מת
-
מערכת להתרעת עייפות נהג
-
מערכת להתרעת סטייה מנתיבשמירת נתיב אקטיבית (היגוי)
-
חיישני לחץ אוויר
-
מערכת זיהוי תמרורים
-
פנסים עוקבי פנייה
-
עמעום אורות גבוהים אוטומטי
-
אבזור בטיחותי נוסףחיישני חגורות בטיחות, זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, התרעת התנגשות צידית כולל היגוי אקטיבי, התרעת תנועה חוצה מלפנים, מערכת סיוע לנהג בתמרוני חירום, צליל חיצוני מלאכותי לבטיחות הולכי רגל
מתלים ובלמים
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
מתלים ובלמים
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
-
מתלה קדמיתמוכות מקפרסון + מוט מייצב
-
מתלה אחורירב חיבורי + מוט מייצב
-
בלם קדמידיסקים מאווררים
-
בלם אחורידיסקים מאווררים
-
סוג תגבור הגההידראולי
מולטימדיה
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
מולטימדיה
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
-
מערכת שמעמקורית עם שליטה מההגה
-
קישוריותדיבורית בלוטות'
-
מסך מולטימדיה
-
מערכת ניווט מובנית
-
חיבור לאינטרנט
-
חיבורי אודיוAUX + USB + SD
-
נגן DVD
אבזור
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
אבזור
ב.מ.וו X3
ב.מ.וו X3 xDrive30e אוט', 2.0 ל' טורבן (292 כ"ס), M-Sport
-
חלונות חשמל4
-
מערכת מיזוג אווירבקרת אקלים + פתחי אוורור מאחור
-
סוג גג שמשגג שמש פנוראמי נפתח
-
חישוקים קלים
-
בקרת שיוטבקרת שיוט
-
ריפודעור
-
חימום במושביםמושבים קדמיים
-
כוונון מושביםחשמלי + זכרון
-
סוג פנסי חזיתLED
-
פנסי ערפל קדמיים
-
עזרי חנייהחיישני חניה אחוריים וקדמיים + מצלמת רוורס
-
חיישני גשם
-
חיישני תאורה
-
תאורת אווירה
-
קיפול מראות חשמלי
-
מערכת עצור סע
-
מחשב דרך
-
ציפוי עורהגה + ידית הילוכים
-
כניסה ללא מפתחכולל הנעה
-
מערכת חנייה אוטומטית
-
אבזור נוסף כלול במחירבלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, החלפת הילוכים מגלגל ההגה, בורר מצבי נהיגה, לוח מחוונים דיגיטלי, Apple CarPlay, מראות צד ופנים נגד סינוור, דלת תא מטען חשמלית עם חיישן תנועה, מערכת שמע משודרגת, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 איזורים