דאצ'יה ג'וגר 2025
דאצ'יה ג'וגר 2025 חוות דעת
הגרסה המומלצת של אוטו
-
רקע כללי
בשנת 2022 נחת בישראל דאצ'יה ג'וגר, רכב לשבעה נוסעים המשלב אלמנטים ממספר רב של סגמנטים: המרכב דומה למכונית סטיישן, אבל מרווח הגחון שעומד על 20 ס"מ גבוה מזה של לא מעט רכבי פנאי.
בדומה למרבית דגמי דאצ'יה, גם הג'וגר מבוסס על פלטפורמת B-CMF של ברית רנו-ניסאן-מיצובישי, כאן במבנה מוארך שכן לג'וגר מרכב באורך 455 ס"מ ובסיס גלגלים שנושק ל-290 ס"מ.
בתחילת הדרך הוצע הדגם בישראל עם מנוע 1.0 ל' טורבו המפיק 110 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית.
באוגוסט 2025 חודש הייבוא של הגרסה ההיברידית, הכוללת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר ומנוע חשמלי להספק משולב של 140 כ"ס. התיבה אוטומטית וההנעה קדמית. -
עיצוב ונוכחות
פריטי העיצוב של גוג'ר, רכב תכליתי ביסודו, מכוונים להעניק לו מופע של רכב פנאי. העיצוב לא נאה במיוחד, אך הסבכה המותגית מעניקה לו הופעה עדכנית ומובלטת.
-
תא נוסעים ומטען
סביבת הנהג צפופה מעט, כולל קרבה מפתיעה לנוסע שליד הנהג (ביטוי לממד הרוחב הצנוע יחסית של הרכב). חומרי הדיפון בסיסיים ולא נעימים למגע ברובם. מערכת המולטימדיה מתסכלת; אמנם היא בעברית, אבל למסך (בגודל "8) רזולוציה נמוכה, תגובה איטית למגע ומערכת השמע גרועה. הצימוד לקארפליי חוטי בלבד.
למושבים ריפוד פשוט, אבל הם עבים יחסית.החוזקות של ג'וגר הן גישה נוחה מאוד לשורה השנייה, כאשר גם הכניסה לשורה השלישית נוחה ומרווחת יחסית. שנית ובעיקר: הרכב מציע מרחב גדול למדי לשבעה. במובן הזה, ג'וגר מתעלה על כל המתחרים בשוק - מצ'רי טיגו 8 ועד סקודה קודיאק.
עם זאת, ליושבים מאחור אין פתחי מיזוג בכלל, ולמושבי השורה השלישית בסיס נמוך מדי כך שלא באמת נוח לשבת בהם לאורך זמן.
את מושבים שש ושבע ניתן לנתק כאשר רוצים ליצור נפח הטענה גדול באופן קבוע, לאחר שאלה אוחסנו (במצב זה מרוויחים כ-130 ליטרים). -
מנוע וביצועים
מערכת ההנעה ההיברידית נעימה בנסיעה רגועה, בהתנהלות בעיר, בשיוט מחוצה לה. עם זאת, תחת עומס היא אינה חזקה מספיק, במצבים מכבידים אינה ממש אפקטיבית והיא רועשת בפעולתה. שילוב ההילוכים מהוסס בתגובתו וגס בפעולתו.
-
טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק
צריכת הדלק הממוצעת של ג'וגר במבחן הייתה 12.3 ק"מ/ל', ובשימוש מיטבי בכל הקשור לצריכה, עמדה על 14-15 ק"מ/ל'. אלה נתונים סבירים, לא כאלה המתבקשים ברכב היברידי כזה (משקל, ביצועים).
-
צריכת דלק - ממוצעתצריכת דלק - ממוצעתצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק20.8 ק"מ/ליטר
-
צריכת דלק בפועלצריכת דלק בפועלצריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו17.7 ק"מ/ליטר
-
נפח מיכל דלק50 ליטר
-
4
-
-
נוחות והתנהגות
בכל הקשור לנוחות הנסיעה, ג'וגר וכמו דגמים נוספים של דאצ'יה, מרשים לטובה ומציג ספיגה מצוינת של בורות, שקעים וחיבורים לא מוצלחים של פסי האטה.
בידוד הרעשים בינוני בעיקר בשל בידוד לקוי של רעשי כביש לצד חלל פנים גדול המייצר תהודה נוכחת.
ג'וגר מפתיע לטובה גם ביכולת הדינמית שלו, ולהגה משקל טוב ודיוק מבורך.
הבלמים הם החולייה החלשה – העוצמה אינה גבוהה וקשה למנן את עוצמת הלחיצה, כמקובל בכלים היברידיים. -
תמורה למחיר
מחירו של ג'וגר נמוך מזה של כלים דומים. אולם כאשר מה שאמור להיות יתרון מובנה של רכב היברידי – צריכת דלק חסכונית מאוד – אינו מתגשם, דאצ'יה גו'גר ניצב כרכב לשבעה מול מספר מתחרים ישירים שמחירם אינו רחוק, ואיכותם הכוללת טובה בהרבה. כך שהתמורה אינה טובה.
-
גרסאות ורמות גימור
דאצ'יה ג'וגר מוצע בישראל החל מאוגוסט 2025 רק בגרסה ההיברידית TCe 140 וברמת האבזור 'אקספרשן'.
האבזור כולל תאורת לד, צג 8 אינץ' למערכת המולטימדיה, תפעול חשמלי למראות, בקרת אקלים, מצלמת נסיעה לאחור, חישוקי 16 אינץ' קלים, מפתח חכם ועוד. -
בטיחות
דאצ'יה ג'וגר זכאי לציון ריסוק נמוך מאוד ביורו NCAP של כוכב אחד בלבד עם 70% בהגנה על מבוגרים, 69% בהגנה על ילדים ו-41% בהגנה על הולכי רגל. חלק מהציון הנמוך מגיע לו "בזכות" היצע מצומצם של מערכות בטיחות: ג'וגר מוצע עם מערכת בלימה אוטונומית והתרעה על רכב בשטח מת בלבד.
-
מה חדש בדגם
דאצ'יה ג'וגר שווק בתחילת 2025 בגרסה אחת ובשתי רמות גימור, וכ"0 קילומטר" בלבד.
באוגוסט 2025 חודש הייבוא של הגרסה ההיברידית. -
סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב
דאצ'יה ג'וגר לא מספיק זול או חסכוני בדלק כדי להצדיק את החסרונות הרבים ואת דירוג הבטיחות הנמוך.
דאצ'יה ג'וגר מחירון וגרסאות
סמנו עד 4 גרסאות להשוואה
דאצ'יה ג'וגר כתבות ומבחני דרכים
דאצ'יה ג'וגר השוואה למתחרים
חוות דעת גולשים על דאצ'יה ג'וגר
הנאת נהיגה
עלויות תחזוקה
נוחות השימוש ואבזור
מרווח ישיבה
תא המטען
יש לכם דאצ'יה ג'וגר? כתבו חוות דעת