תעודת זהות
תעודת זהות
-
שנת דגם2017
-
אחריותללא
-
שנת השקת הדגם בחו"ל2016
-
שנת השקת הדגם בישראל2017
תיאור
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
תיאור
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
מידות
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
מידות
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
צמיגים
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
צמיגים
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
מנוע וביצועים
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
מנוע וביצועים
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
-
נפח מנוע (סמ"ק)1966
-
סוג מנועטורבו בנזין
-
תצורת מנועטורי
-
מספר צילינדרים4
-
הנעההנעה קדמית
-
הספק מירבי (כ"ס)הספק מירבי (כ"ס)לכל מנוע יש שיא כוח, ההספק המקסימלי שהוא יכול לייצר. החישוב במכוניות עם מנוע בעירה פנימית הוא שסוס אחד שווה ערך להנפה של 75 ק"ג לגובה של מטר. במכוניות חשמליות, סוס שווה ערך ל-760 ואט319
-
סל"ד להספק מינימלי (סיבובים/לדקה)6500
-
סל"ד להספק מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד להספק מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא ההספק. כך ניתן לדעת האם יש צורך למשוך הילוכים או שיש מספיק כוח כבר בנהיגה רגועה6500
-
מומנט מירבי (קג"מ)מומנט מירביבישראל נתון המומנט נמדד בקילוגרם למטר. מנוע עם מומנט גבוה יותר ובסל"ד נמוך יותר יהיה הרבה יותר גמיש וחזק ביום יום40.8
-
סל"ד למומנט מינימלי (סיבובים/לדקה)2500
-
סל"ד למומנט מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד למומנט מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא המומנט, כך ניתן לדעת כמה "גמיש" המנוע. ככל שיש יותר מומנט ובסיבובים נמוכים יותר, כך ניתן "לרוץ" על המומנט ולא צריך לאמץ את המנוע2500
-
0 ל-100 קמ"ש (שניות)5.8
-
מהירות מירבית (קמ"ש)272
-
תיבת הילוכיםתיבת הילוכיםשתי תצורות מוכרות הינן תיבה ידנית ותיבה אוטומטית. תיבה אוטומטית מגיעה לרוב באחת משלוש התצורות: פלנטרית (תיבה אוטומטית רגילה); תיבה רובוטית, משמע תיבה הכוללת לרוב שני מצמדים כמו תיבה ידנית רק עם פיקוד חשמלי; תיבה רציפה ולה יחס העברה משתנהידנית
-
מספר הילוכים6
צריכת דלק
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
צריכת דלק
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
-
צריכת דלק - בינעירונית (ק"מ/ליטר)16.1
-
צריכת דלק - עירונית (ק"מ/ליטר)10.2
-
צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר)צריכת דלק - ממוצעתצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק12.9
-
14
-
צריכת דלק בפועל (ק"מ/ליטר)צריכת דלק בפועלצריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו10.5
בטיחות
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
בטיחות
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
-
5 כוכבים
-
בלמיםABS + EBD + BAS
-
מספר כריות אוויר6
-
בקרת יציבות אלקטרונית ESP
-
-
ביטול כרית אוויר לנוסע
-
מערכת לבלימת חרום עצמאית
-
מערכת לניטור רכב בשטח מת
-
מערכת להתרעת עייפות נהג
-
מערכת להתרעת סטייה מנתיב
-
חיישני לחץ אוויר
-
מערכת זיהוי תמרורים
-
פנסים עוקבי פנייה
-
עמעום אורות גבוהים אוטומטי
-
אבזור בטיחותי נוסףחיישני חגורות בטיחות, בלם יד חשמלי עם פונקציית “Auto Hold”
מתלים ובלמים
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
מתלים ובלמים
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
-
מתלה קדמירב חיבורי + מוט מייצב
-
מתלה אחורירב חיבורי
-
בלם קדמידיסקים מאווררים
-
בלם אחורידיסקים
-
סוג תגבור הגההידראולי
מולטימדיה
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
מולטימדיה
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
-
מערכת שמעמקורית עם שליטה מההגה
-
מסך מולטימדיה
-
מערכת ניווט מובנית
-
חיבור לאינטרנט
-
חיבורי אודיוUSB
-
נגן DVD
אבזור
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
אבזור
הונדה סיוויק האצ'בק
הונדה סיוויק Type R, ידני, 2.0 ל' טורבו
-
חלונות חשמל4
-
מערכת מיזוג אווירבקרת אקלים
-
סוג גג שמש
-
חישוקים קלים
-
בקרת שיוטבקרת שיוט + שמירת מרחק
-
ריפודבד
-
כוונון מושביםידני
-
סוג פנסי חזיתLED
-
פנסי ערפל קדמיים
-
עזרי חנייהמצלמת רוורס
-
חיישני גשם
-
חיישני תאורה
-
תאורת אווירה
-
קיפול מראות חשמלי
-
מערכת עצור סע
-
מחשב דרך
-
ציפוי עורהגה + ידית הילוכים
-
כניסה ללא מפתחכולל הנעה
-
מערכת חנייה אוטומטית
-
אבזור נוסף כלול במחירמושבי ספורט, דוושות אלומיניום, מתלים אדפטיביים, ספוילר אחורי