הונגצ'י E-HS9 2025

הונגצ'י E-HS9 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    הונגצ'י הוא המותג הוותיק ביותר בסין לרכבי נוסעים (נחנך ב-1959), ומאז שנוסד ייצר דגמי שרד לבכירי הממשל הסיני. מאז 1995 מותג הונגצ'י שייך לענק תעשייה סיני שהוא הבעלים של יצרנית הרכב FAW, השנייה בגודלה בסין.

     

    דגם E-HS9, הוא רכב פנאי חשמלי ענק (F-SUV) שנחשף ב-2020 והגיע לישראל ב-2022. הוא מיועד לשבעה נוסעים והממדים מגודלים במיוחד:

    בסיס הגלגלים שלו 311 ס"מ, אורכו 521 ס"מ ומשקלו 2.5-2.63 טון. אל הגודל מצטרף עיצוב רב רושם המזכיר במידה מסוימת את דגמי רולס רויס - אך באופן בוטה ומוגזם עוד יותר.

     

    החל משנת הדגם 2025 הדגם מוצע בישראל בגרסה הבכירה בלבד: 551 כ"ס, סוללת 99 קוט"ש, טווח נסיעה של 441 ק"מ וטעינה מהירה עד 108 ק"ו.

  • עיצוב ונוכחות

    הונגצ'י מכוון עצמו לצד העליון של יצרני הרכב, הוא נקרא "הרולס רויס של סין" ומנסה לחקות את המוחצנות של המותג הבריטי. נוכחות יש בשפע, אבל העיצוב, בעיקר של החזית, לא נאה בלשון המעטה.
  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מהודרת, איכותית, מאוד מאובזרת ומרשימה. תפעול המערכות השונות, כמקובל בתוצרת סין, מסורבל ולא נוח. המרחב מלפנים ובשורה השניה נדיב מאוד. בשורה השלישית המרווח סביר בלבד וגם הכניסה לא נוחה. הישיבה מלפנים גבוהה, אבל תנוחת הנהיגה לא מוצלחת, מושב נהג לא מספיק נוח והראות סביב מוגבלת.

    נפח תא המטען צנוע בתפוסת מושבים מלאה (255 ל'). בקיפול השורה השלישית, הנפח ענק (796 ל'). קיפול השורה השניה דורש כוח מופרז.

  • מנוע וביצועים

    רק גרסת ה-551 כ"ס נבחנה ובה כוח וביצועים לא חסרים, אבל אל תצפו לתאוצות מטלטלות צוואר. הכוח מושג בלינאריות ולא מתפרץ, כך שהרכב מאוד נעים לנסיעה. במהירויות נמוכות לא פעם נשמעת שריקה מחטיבת הכוח.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    electric.svg
    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      515 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      120 קוט"ש
    • הספק טעינה מהירה DC
      הספק טעינה מהירה DC
      הטעינה המרבית שהרכב יכול לקבל, לפי נתוני יצרן. רכב שיכול לקבל 50 קילוואט, יוגבל גם במטען חזק יותר
      140 קילוואט
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:40 שעות
  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה העירונית בינונית ומטה. הכיול מעט קשיח ושיבושים עירוניים פחות מסוננים. המתלים גרמו גם לתנודות מרכב ופעולתם נשמעה מדי. זה גם המצב בנסיעת שבילים.

    מחוץ לעיר הנוחות טובה יותר וההתנהלות שקטה ונינוחה במיוחד. היכולת הדינמית מפתיעה לטובה בהתחשב במימדים ובייעוד. המרכב מעט רוכן תחת עומס, אבל פעולת המתלים, ההנעה הכפולה והאחיזה הגבוהה מקנים לו יכולת צליחת פיתולים ראויה.

    גם בעוצמת הבלימה הרגנרטיבית החזקה יותר הפעולה מעט נרפית, ועד שזו מורגשת יש השהייה ארוכה מדי. פעולת מערכות הבטיחות מלווה בהתרעות קוליות היכולות להטריד בעיר.

  • תמורה למחיר

    על הנייר המחיר אומנם אינו גבוה ביחס ל"מתחרים", אך זהו מותג שאין לו במערב את המעמד והמוניטין שיש למותגי יוקרה אחרים - כך שההשוואה אינה במקומה. כשלעצמו, הרכב מציע תמורה סבירה בלבד.
  • גרסאות ורמות גימור

    הונגצ'י E-HS9 מוצע בישראל ב-2025 בגרסה אחת בלבד - טווח ארוך, שישה מושבים, ברמת גימור 'אקסקלוסיב' הבכירה. האבזור נדיב מאוד וכולל מערכת לביטול רעשים, תאורת לד מטריקס, מצלמות היקפיות, חישוקי "21, גג זכוכית, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים וקיפול האחוריים, עיסוי במושבי הנהג והנוסע מלפנים, אוורור בארבעת המושבים הקדמיים, בקרת אקלים ארבעה-אזורית, ריפוד אלקנטרה, מסך "16.2 לנוסע מלפנים ועוד.
  • בטיחות

    הונגצ'י E-HS9 נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP וזכה לציון של 5 כוכבים, עם 82% בהגנה על מבוגרים, 87% בהגנת ילדים, 73% בהגנת הולכי רגל ו-82% על מערכות בטיחות ותפקודן. 

    במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור רכב בשטח מת, התרעה על תנועה חוצה מאחור ועוד.

  • מה חדש בדגם

    צמצום מבחר הגרסאות בתחילת 2025, לגרסת הטווח הארוך בלבד.
  • טווח נסיעה

    הטווח הרשמי הוא 441 ק"מ, ובמבחן השגנו טווח ממוצע של 320 ק"מ. לא מזהיר.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    לזכות הרכב נרשם האבזור הנדיב, הביצועים הטובים והאיכות הגבוהה. מנגד, הנוחות לא מספיק טובה, הנדסת האנוש לוקה בחסר והטווח יחסית קצר.

הונגצ'י E-HS9 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

הונגצ'י E-HS9 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • electric.svg
    `
    הונגצ'י E-HS9
    הונגצ'י E-HS9 חשמלי, 6 מק', Exclusive LR, 4x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 515
    מחיר מחירון ₪499000
  • energy_2.svg
    אודי Q7
    אודי Q7 S Line 55 TFSIe, אוט', 3.0 ל' טורבו, פלאג-אין הייבריד, 5 מק', 4x4
    מחיר מחירון ₪694000
  • on
    מרצדס GLS
    מרצדס GLS 450d, אוט', 3.0 ל' דיזל היברידי-מתון, Luxury, 4x4
    הספק כוח סוס 367
    מחיר מחירון ₪1049900
  • ב.מ.וו X7
    ב.מ.וו X7 xDrive40d אוט', 3.0 ל' דיזל היברידי מתון, Exclusive SE, 4x4
    הספק כוח סוס 340
    מחיר מחירון ₪930000

חוות דעת גולשים על הונגצ'י E-HS9

3.6/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (5)

הנאת נהיגה

3.4

עלויות תחזוקה

2.8

נוחות השימוש ואבזור

3.4

מרווח ישיבה

4.2

תא המטען

4.2

יש לכם הונגצ'י E-HS9? כתבו חוות דעת

הונגצ'י ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.