יגואר F-Pace 2024 יד שניה

יגואר F-Pace 2024 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    יגואר F-Pace הוא רכב הפנאי הראשון של היצרנית הבריטית. מדובר ברכב פנאי בינוני (D-SUV) שנחשף לראשונה בשנת 2015, כאשר בספטמבר 2020 הוצגה מתיחת פנים ראשונה לדגם. ה-F-Pace התאפיין מיומו הראשון בעיצוב נאה ומידותיו הגדולות-מעט ביחס למקובל בסגמנט מסייעות לו ביצירת רושם. עם דגם זה ביגואר שמו על הכוונת את המתחרים הישירים והמסורתיים של הסגמנט כמו ב.מ.וו X3 ואודי Q5.

    בישראל מוצע יגואר F-Pace בשתי גרסאות – לשתיהן מנוע 2.0 ל' טורבו-בנזין, הנעה כפולה ותיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים. גרסת P250 מציעה לנהג 250 כ"ס, 7.3 שניות ל-100 קמ"ש. בראש ההיצע המקומי ישנה גרסת P400E – היברידית-נטענת המוסיפה על מנוע הבנזין גם מנוע חשמלי להספק מירבי משותף של 404 כ"ס ו-5.3 שניות בלבד ל-100 קמ"ש. על כך היא מוסיפה טווח נסיעה חשמלי של עד 53 ק"מ בזכות סוללת 17.1 קוט"ש.

    השיווק בישראל של הדגם לאחר מתיחת פנים החל במרץ 2021.

  • עיצוב ונוכחות

    עיצובו החיצוני של יגואר F-Pace נאה ומוצלח גם כיום – הוא כמעט ולא השתנה במתיחת הפנים וטוב שכך.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג המעודכת לאחר מתיחת הפנים מציגה מופע מהודר, אלגנטי ואיכותי המשלב בין מגוון גוונים ומרקמים ושפע מסכים מוסיפים לרושם המודרני. מנהג, הנדסת האנוש לא תמיד ברורה ותעפול מערכות הרכב דורש יותר מדי תשומת לב. תנוחת הנהיגה גבוהה, המושבים מלפנים נוחים במידה. המרחב מאחור סביר אך לא מצטיין ביחס לסגמנט. תא המטען גדול מאוד בגרסת הבנזין ו"רק" גדול בהיברידית עם נפח של 485 ל', 128 ל' פחות מאשר בבנזין.

  • מנוע וביצועים

    גרסת הבנזין (P250) מפגינה ביצועים טובים והמנוע עובד היטב עם תיבת ההילוכים. לחובתו אופי פעולה פחות מעודן מהמקובל. לגרסת ההיברידית-נטענת (P400E) כמובן ביצועים טובים יותר ומצוינים באופן כללי – ועל כך היא מוסיפה אופי פעולה נעים משל גרסת הבנזין.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    צריכת הדלק של גרסת הבנזין עמדה על 8.2 ק"מ לליטר במבחן מאומץ וכ-11.8 ק"מ לליטר בשיוט. להיברידית נתונים דומים ללא השימוש במנוע החשמלי – 8.5 ק"מ לליטר בממוצע וכ-11.2 ק"מ לליטר בשיוט.

    טווח הנסיעה החשמלי של הגרסה הנטענת עומד על כ-35-40 ק"מ בין טעינות.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      10.7 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      8.7 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      83 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      15
  • נוחות והתנהגות

    לגרסת הבנזין נוחות נסיעה טובה בעיר ומצוינת מחוץ לעיר. דווקא ההיברידית נוחה פחות עם נוחות כללית בינונית – כנראה עקב כיול נוקשה יותר למתלים שנועד להתמודד עם תוספת המשקל. בשני המקרים בידוד הרעשים בינוני. התנהגות הכביש טובה מאוד, אפילו מהנה ביחס לסמגנט.

  • תמורה למחיר

    המחיר גבוה ביחס למתחרים, גם היקרים והיוקרתיים שבהם.

  • בטיחות

    יגואר F-Pace נבדק ע"י יורו NCAP בשנת 2017 – מבחן פחות מחמיר מהיום – וזכה אז לדירוג של חמישה כוכבים עם 93% בהגנה על מבוגרים, 85% בהגנה על ילדים ו-80% בהגנה על הולכי רגל. היצע מערכות הבטיחות המתקדמות כולל כסטנדרט רק מערכת בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב. רמת 'S פלוס' מוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונמית בנסיעה לאחור וניטור שטחים מתים.

  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2024.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    F-Pace הוא יגואר אמיתי, אבל יקר.

יגואר F-Pace מחירון וגרסאות

יגואר F-Pace השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    יגואר F-Pace
    יגואר F-Pace P250 אוט', 2.0 ל' טורבו, R-Dynamic S ,4x4
    הספק כוח סוס 250
  • on
    קאדילק XT5
    קאדילק XT5 אוט', 2.0 ל' טורבו, Premium Luxury ,2x4
    הספק כוח סוס 237

חוות דעת גולשים על יגואר F-Pace

4/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (1)

הנאת נהיגה

5

עלויות תחזוקה

4

נוחות השימוש ואבזור

2

מרווח ישיבה

4

תא המטען

5

יש לכם יגואר F-Pace? כתבו חוות דעת

יגואר ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.