לקסוס CT200h 2020 יד שניה
לקסוס CT200h 2020 חוות דעת
הגרסה המומלצת של אוטו
-
רקע כללי
לקסוס CT200h היא הניסיון הראשון של מותג הפרמיום היפני להיכנס לקטגוריית היוקרה הקומפקטית. היא בחרה לעשות זאת עם דגם שלו הנעה היברידית בלבד – חוזקה של החברה באותן שנים לעומת המתחרות – כאשר יחידת ההנעה מגיעה מהפריוס (ונמצאת גם באוריס ההיברידית - עליה מתבססת ה-CT200h); עם מנוע 1.8 ל' ומנוע חשמלי. העיצוב אולי לא הכי מושך בקטגוריה, אבל כן מיוחד ושונה. תא הנוסעים נאה ואיכותי, ולמעט צגים פשוטים למערכת הקול הוא נעים לשהייה, גם אם מרחב המחייה הכללי אינו מרשים - כמו גם גודל תא המטען. בכל הקשור לחיסכון בדלק אין ספק שהלקסוס הקטנה עושה את עבודתה נאמנה, כשבנסיעת המבחן רשמנו בין 13 ל-17 ק"מ לליטר בממוצע. בפברואר 2014 הגיעה אלינו ה-CT לאחר שעברה מתיחת פנים (בשלהי 2013), כשעיקר השינויים נוגעים לעיצוב החיצוני (בדגש על החזית החדשה), אך גם תא הנוסעים עודכן קלות, ויחידת ההנעה ההיברידית זכתה לעדכון לטובת שיפור תצרוכת הדלק. בסוף 2017 עברה המכונית מתיחת פנים שנייה, שאלינו הגיעה ב-2018, ומציעה לראשונה (בדגם) מערכות בטיחות מתקדמות בכל הגרסאות. אלו כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, זיהוי תמרורים ומערכת למניעת סנוור המחליפה אוטומטית בין אורות "גבוהים" (דרך) ל"רגילים" (מעבר). בסוף 2020 הופסק ייצורה של ה-CT200h וכרגע לא צפויה לה מחליפה. -
עיצוב ונוכחות
לקסוס CT200h 2020 שונה מהעדר, ונראית יוקרתית, מה שבהחלט חשוב בסגמנט הקומפקט-פרימיום. -
תא נוסעים ומטען
תא הנוסעים נעים, אך המרווח לראש מלפנים (בגלל גג השמש) והברכיים לאחור, חסר. תא המטען לא גדול, אבל יספק לצרכים יום-יומיים. -
מנוע וביצועים
המנוע מעדיף נהיגה רגועה, הכוח בהחלט מספק (דומה ל-2.0 ל' מן המניין) והיכולת להתנייד בכוח החשמל במהירות נמוכה מביאה לצריכת דלק מצויינת. יחידת הכוח רועשת ואינה מעודנת בעומס. -
טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק
-
צריכת דלק - ממוצעתצריכת דלק - ממוצעתצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק24.3 ק"מ/ליטר
-
צריכת דלק בפועלצריכת דלק בפועלצריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו20.7 ק"מ/ליטר
-
נפח מיכל דלק45 ליטר
-
2
-
-
נוחות והתנהגות
נוחות הנסיעה בעיר בינונית בלבד, ומשתפרת מחוץ לעיר. ההתנהגות צפויה ובטוחה, אבל היא איננה פונה לנהג חובב ההגה. -
תמורה למחיר
גרסת הבסיס מציעה אבזור נאה יחסית לקטגוריה, והתמורה למחיר, יחסית למתחרות, טובה. -
מה חדש בדגם
אין חדש במפרט בשנת הדגם 2020, שהיא שנתה האחרונה ביצור של ה-CT. -
סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב
בשנתה האחרונה בשוק, לקסוס CT200h 2020 הוותיקה כבר מתקשה לעמוד מול המתחרות הרעננות, ומצטיינת, בעיקר, בחסכון בדלק.
לקסוס CT200h מחירון וגרסאות
סמנו עד 4 גרסאות להשוואה
לקסוס CT200h השוואה למתחרים
חוות דעת גולשים על לקסוס CT200h
הנאת נהיגה
עלויות תחזוקה
נוחות השימוש ואבזור
מרווח ישיבה
תא המטען
יש לכם לקסוס CT200h? כתבו חוות דעת