מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2021 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV הוא למעשה הגרסה ההיברידית-נטענת (פלאג-אין) של רכב הפנאי הקומפקטי של היצרנית, האאטלנדר. הדור הנוכחי מבוסס על הדור הרביעי של מיצובישי אאוטלנדר שהוצג בשנת 2012 (ובעצמו מבוסס על הדור שקדם לו). בשנת 2015 עבר האאוטלנדר מתיחת פנים ואיתו עודכנה גם גרסת ה-PHEV. עדכון זה כלל בעיקר שינויים לעיצוב החיצוני, אבזור הבטיחות המתקדם ואבזור הנוחות. בשנת 2018 עבר הדגם מתיחת פנים נוספת. במסגרתה זכה האאוטלנדר PHEV ליחידת הנעה חשמלית מעודכנת - מנוע בנזין בנפח 2.4 ל' במקום ה-2.0 ל' שהיה בעבר, מנוע חשמלי חזק יותר מלפנים ושינויים נוספים כמו כיול חדש למתלים, מערכות קירור וחימום חדשות לסוללה ועוד. ההנעה כפולה - מנוע חשמלי מניע את הגלגלים האחוריים, מנוע חשמלי נוסף מניע את הקדמיים ומנוע הבנזין משמש בעיקר כגנרטור. בעומס מלא מנוע הבנזין מסוגל להניע ישירות את הגלגלים הקדמיים. טווח הנסיעה החשמלי הרשמי עמד על 54 ק"מ בדגם שלפני מתיחת הפנים בתקן NEDC הישן והפחות מחמיר. לגרסה המחודשת יש טווח רשמי נמוך יותר של 45 ק"מ, אך זה נרשם ע"י תקן WLTP המחמיר ונחשב לטווח ריאלי שניתן להשיג בחיי היום יום. בשנת 2019 נחתה בישראל הגרסה המעודכנת של מיצובישי אאוטלנדר PHEV.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    energy_2.svg
    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      50 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      42.5 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      45 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      2
    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      45 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      13.8 קוט"ש
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:25 שעות
  • מה חדש בדגם

    באוקטובר 2021 מיצובישי הכריזה על אאוטלנדר PHEV החדש. מדובר בגרסת פלאג-אין הייבריד של הדגם העושה שימוש בשני מנועים חשמליים להנעה ומנוע בנזין לטעינת הסוללה וסיוע בהנעה תחת עומס. הסוללה החדשה מציעה 20 קוט"ש (13.8 קוט"ש בעבר) וטווח הנסיעה החשמלי כמעט כפול - 89 ק"מ. לראשונה הדגם מוצע בסידור של שבעה מושבים לעומת חמישה בלבד בעבר. השיווק בישראל צפוי להתחיל במחצית השניה של 2022.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV מחירון וגרסאות

מיצובישי אאוטלנדר PHEV כתבות ומבחני דרכים

מיצובישי אאוטלנדר PHEV השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • energy_2.svg
    `
    מיצובישי אאוטלנדר PHEV
    מיצובישי אאוטלנדר PHEV, אוט', 2.4 ל' פלאג אין הייבריד, Supreme, 4x4

חוות דעת גולשים על מיצובישי אאוטלנדר PHEV

5/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (5)

הנאת נהיגה

4.8

עלויות תחזוקה

4

נוחות השימוש ואבזור

4.8

מרווח ישיבה

4.8

תא המטען

5

יש לכם מיצובישי אאוטלנדר PHEV? כתבו חוות דעת

מיצובישי ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.