לקסוס NX חוות דעת גולשים
קראו חוות דעת אמיתיות של אנשים שהיה להם את הרכב והשתמשו בו לאורך תקופה
4.2/5
דירוג משוקלל של גולשי אוטו (11 חוות דעת)
הנאה מנהיגה
עלויות שוטפות
נוחות שימוש ואבזור
מרווח
תא מטען
-
לקסוס +NX 450h אוט', 2.5 ל' פלאג אין הייבריד, Hadori, 4x4 2023
מיכה בן אפרים |מושלם. לא זול אבל שווהץ נוחת מפנקת כף לשבת בות כף לנהוג. 3 חודשים, 4000קלומטר, 50 ליטר דלק. נסיע לעבודה, 70 קמ שמה ובהזרה בהרי הגליל, עם בערך 90-92% חשמל. מומלץ ביותר
- האם היית קונה את הרכב שוב? כן
- כמה זמן הרכב ברשותך: פחות משנה
- טווח נסיעה אמיתי (ק״מ): 74
5/5
דירוג משוקלל
הנאה מנהיגה
5עלויות שוטפות
4נוחות שימוש ואבזור
5מרווח
4תא מטען
5 -
לקסוס NX 350h אוט', 2.5 ל' היברידי, Kyushu, 2x4 2023
יניר |הגרסא היוקרתית לראב4 בלא יותר מידי הבדל במחיר מאוד מרוצה מהאמינות מהשירות ומהאחזקה הזולה
- האם היית קונה את הרכב שוב? כן
- כמה זמן הרכב ברשותך: פחות משנה
5/5
דירוג משוקלל
הנאה מנהיגה
5עלויות שוטפות
4נוחות שימוש ואבזור
5מרווח
5תא מטען
5 -
לקסוס NX 350h אוט', 2.5 ל' היברידי, Kyushu, 2x4 2025
כרים מ |היה לי את הרכב במשך שבועיים בחופשה בחו"ל(בארץ יש לי סרס5 4X4). גרסא 450h+ עם כל התוספות. לא השתמשתי במנוע החשמלי כמעט בכלל ב~3000 ק"מ שעשיתי. הרכב יושב ממש טוב על הכביש והכיול מעולה. אפשר לנהוג בו במהירות ללא גלגול. גם הכסאות טובים. הוא בסדר מבחינת כח אבל בגלל הגיר הרציף, הוא ממש רועש כשלוחצים על הגז, וזאת נקודה מאד קריטית מבחינתי. הכושר שלו להסתובב לא טוב. צריך הרבה רוורסים בשביל פרסה או פחות אפילו. התצוגה העילית ומערכת שמירת הנתיב ובקרת השיוט האדפטיבית כולל זחילה בפקקים פשוט נהדרים. אהבתי גם את ההתראות לגבי רכב חוצה מאחור והיכולת לבלום אוטונומית. מצלמות הרוורס וה360 לא משהו והם מיד נכבות ברגע שעוברים לD (בסרס הם נשארות כמה שניות וזה עוזר כשרוצים לחנות). ידיות הרכב שמשתמשות בכפתור הן זוועה! אני טכנולוג, וגם אחרי שבועיים לא הצלחתי להבין אותן. הרבה פעמים לא הצלחתי לא אני ולא הנוסעים לפתוח את הדלתות. תא מטען טוב: היינו ביום האחרון עם הרבה מזוודות, אז עם שיחרור הכסאות האחוריים והטייתן בכמה דרגות הצלחנו להכניס 3 מזוודות גדולות ואחת בינונית. במחיר הזה, ובמיוחד כשאני משווה לרכב שלי שעולה לפחות 100,000שקל פחות, לא הייתי קונה את הרכב הזה. (ציון האמינות והשירות למטה הוא לא רלוונטי כי הוא היה שכור)
- האם היית קונה את הרכב שוב? לא
- כמה זמן הרכב ברשותך: פחות משנה
4/5
דירוג משוקלל
הנאה מנהיגה
4עלויות שוטפות
4נוחות שימוש ואבזור
4מרווח
4תא מטען
4 -
לקסוס NX 350h אוט', 2.5 ל' היברידי, Kyushu, 2x4 2024
כרים מ |היה לי את הרכב במשך שבועיים בחופשה בחו"ל(בארץ יש לי סרס5 4X4). גרסא 450h+ עם כל התוספות. לא השתמשתי במנוע החשמלי כמעט בכלל ב~3000 ק"מ שעשיתי. הרכב יושב ממש טוב על הכביש והכיול מעולה. אפשר לנהוג בו במהירות ללא גלגול. גם הכסאות טובים. הוא בסדר מבחינת כח אבל בגלל הגיר הרציף, הוא ממש רועש כשלוחצים על הגז, וזאת נקודה מאד קריטית מבחינתי. הכושר שלו להסתובב לא טוב. צריך הרבה רוורסים בשביל פרסה או פחות אפילו. התצוגה העילית ומערכת שמירת הנתיב ובקרת השיוט האדפטיבית כולל זחילה בפקקים פשוט נהדרים. אהבתי גם את ההתראות לגבי רכב חוצה מאחור והיכולת לבלום אוטונומית. מצלמות הרוורס וה360 לא משהו והם מיד נכבות ברגע שעוברים לD (בסרס הם נשארות כמה שניות וזה עוזר כשרוצים לחנות). ידיות הרכב שמשתמשות בכפתור הן זוועה! אני טכנולוג, וגם אחרי שבועיים לא הצלחתי להבין אותן. הרבה פעמים לא הצלחתי לא אני ולא הנוסעים לפתוח את הדלתות. תא מטען טוב: היינו ביום האחרון עם הרבה מזוודות, אז עם שיחרור הכסאות האחוריים והטייתן בכמה דרגות הצלחנו להכניס 3 מזוודות גדולות ואחת בינונית. במחיר הזה, ובמיוחד כשאני משווה לרכב שלי שעולה לפחות 100,000שקל פחות, לא הייתי קונה את הרכב הזה. (ציון האמינות והשירות למטה הוא לא רלוונטי כי הוא היה שכור)
- האם היית קונה את הרכב שוב? לא
- כמה זמן הרכב ברשותך: פחות משנה
4/5
דירוג משוקלל
הנאה מנהיגה
4עלויות שוטפות
4נוחות שימוש ואבזור
4מרווח
4תא מטען
4 -
לקסוס NX 350h אוט', 2.5 ל' היברידי, Kyushu, 2x4 2025
ד.מ |רכב אמין ומאוד חזק, רעשתי חדש 12.24 ולאחר חצי שנה של נסיעה לדעתי הרכב מאוד לא נוח מערכת בולמים נוקשה ומרגישים כל קפיצה ההגנה מאוד לא רך ומאוד נוקשה , האם זה הגה כוח ? זויות ההגיוי צרות בשביל יוטרן צריך 3 רוורסים. עלות יקרה שלא מצדיקה לכו תקנו ראב 4 של טויוטה זול יותר ב 100000 יותר נוח ונעים
- האם היית קונה את הרכב שוב? לא
- כמה זמן הרכב ברשותך: פחות משנה
1/5
דירוג משוקלל
הנאה מנהיגה
4עלויות שוטפות
4נוחות שימוש ואבזור
1מרווח
1תא מטען
1