KGM טורס חוות דעת גולשים
קראו חוות דעת אמיתיות של אנשים שהיה להם את הרכב והשתמשו בו לאורך תקופה
4.8/5
דירוג משוקלל של גולשי אוטו (3 חוות דעת)
הנאה מנהיגה
עלויות שוטפות
נוחות שימוש ואבזור
מרווח
תא מטען
-
KGM טורס, 1.5 ל' טורבו, Executive ,2x4 2025
משה הדסי |גירסת 2/4. מהנה לנהיגה, גבוה מעל כל השאר. הסלון מפואר מאוד. אינסוף איבזור. זריז וחזק יחסית. תיבה פלניטרית רגילה. איכות הרכבה טובה. הנוקשות היחסית כמו ברכבים גרמניים.
- האם היית קונה את הרכב שוב? כן
- כמה זמן הרכב ברשותך: פחות משנה
5/5
דירוג משוקלל
הנאה מנהיגה
5עלויות שוטפות
4נוחות שימוש ואבזור
4מרווח
5תא מטען
5 -
KGM טורס (מתיחת פנים), 1.5 ל' טורבו, Urban ,2x4, 2025
יוני |רכב מעולה, גדול, נוח מאוד ואיכותי
- האם היית קונה את הרכב שוב? כן
- כמה זמן הרכב ברשותך: פחות משנה
- מהי צריכת הדלק האמיתית? 10
5/5
דירוג משוקלל
הנאה מנהיגה
5עלויות שוטפות
5נוחות שימוש ואבזור
5מרווח
5תא מטען
5 -
1.5 ל' טורבו, היברידי, Premium ,2x4, 2026
Dani Gurevich |רכב גדול. מרווח מאוד וגם תא מטען גדול. יחסית גבוה ביחס לכביש. אבל יש קושי לראות מסך הנהג בזמן הנהיגה. הכול נשלט דרך מסכי טאץ' וזה גם סוג של מפגע בטיחותי כי צריך להתרכז המסך הצדדי. העברת הילוכים קצת מעצבנת, כל הזמן צריך לעבור דרך מצב אמצע. בעליות הורגש שחסר לו כוח. (לשם השוואה עם הכוח היו לי רכבים הבאים: מיצובישי אקליפס קורס, סקודה אוקטביה וטויטה קורולה ומולם הוא פחות טוב). אבזור תא נהג - מרגישים שזה פלסטיק הכי זול שיש. מספיק נגיעה קטנה ויש שריטה שלא יורדת.
- האם היית קונה את הרכב שוב? לא
- כמה זמן הרכב ברשותך: פחות משנה
- מהי צריכת הדלק האמיתית? 11
4.4/5
דירוג משוקלל
הנאה מנהיגה
4עלויות שוטפות
4נוחות שימוש ואבזור
4מרווח
5תא מטען
5