דיפאל S05 חוות דעת גולשים
קראו חוות דעת אמיתיות של אנשים שהיה להם את הרכב והשתמשו בו לאורך תקופה
4.8/5
דירוג משוקלל של גולשי אוטו (4 חוות דעת)
הנאה מנהיגה
עלויות שוטפות
נוחות שימוש ואבזור
מרווח
תא מטען
-
דיפאל S05 חשמלי, Pro ,2x4, 2026
יוסי |חווית נהיגה מדהימה [אפשר לבטל את רוב ההתראות והנסיעה שקטה] ,עולה תוך 5 שניות ל 100 יותר מהר ממה שמדווחים, עדיין לא קיבלתי עמדת טעינה ביתית, תוך 290 קילומטר הסוללה ירדה ל 5 אחוז [נסעתי די מהר] והטענתי בתחנת דלק בהטענה מהירה שלקחה לי שעה ועשרים דקות עד ל 100 אחוז בעלות של 170 שקלים
- האם היית קונה את הרכב שוב? לא
- כמה זמן הרכב ברשותך: פחות משנה
- טווח נסיעה אמיתי (ק״מ): 290
4.2/5
דירוג משוקלל
הנאה מנהיגה
5עלויות שוטפות
1נוחות שימוש ואבזור
5מרווח
5תא מטען
5 -
חשמלי, Pro ,2x4, 2026
איתי לוי |אחלה רכב, גדול מפנק עלה לי 150000 אלף, זה רכב בגודל של סקטדה קודיאק, והרבה יותר מאובזר מימנו, ריפודי עור בצבע קאמל, מרווח פנים גדול מאוד לנוסעים, מאוד מרוצה.
- האם היית קונה את הרכב שוב? כן
- כמה זמן הרכב ברשותך: פחות משנה
- טווח נסיעה אמיתי (ק״מ): 404
5/5
דירוג משוקלל
הנאה מנהיגה
5עלויות שוטפות
5נוחות שימוש ואבזור
5מרווח
5תא מטען
5 -
חשמלי, Max ,4x4, 2026
ניר בן נאים |רכב מטורף לגמרי. אין שום דבר בטווח המחיר הזה ועד 250K שמשתווה לרכב הזה. עוצמה, נוחות, הנאה, ביצועים, התנהגות, איכות הרכבה, מפרט טכני ומרווח. החסרונות הם במערכת ההפעלה, אבל זה זניח בהשוואה לחבילה הכללית. גם הטווח האמיתי הוא טוב בהשוואה לחשמלית הקודמת שהייתה לי.
- האם היית קונה את הרכב שוב? כן
- כמה זמן הרכב ברשותך: פחות משנה
- טווח נסיעה אמיתי (ק״מ): 360
5/5
דירוג משוקלל
הנאה מנהיגה
5עלויות שוטפות
5נוחות שימוש ואבזור
5מרווח
5תא מטען
5 -
חשמלי, Max ,2x4, 2026
איתמר חכם |אני די אמביוולנטי בכל הקשור למתלים, מצד אחד נוח מאוד בעיר ובכביש מהיר, בכביש בין עירוני לא הכי נעים ודי קופצני, המתלים רכים טיפל'ה בהגזמה... בכל הקשור לבידוד רעשים ובהשוואה למתחרים בטווח מחירים דומה אני חושב שיש פה נוקאאוט רציני, הצמיגים מושתקים של קונטיננטל בידוד רעשי הכביש מהטובים שפגשתי, רעשי רוח סבירים מאוד... לגבי אבזור הבטיחות והפיצ'רים אין על מה לדבר... מימדי הרכב מכובדים מאוד תאי המטען גדולים ויש שפע של מקום ליושבים מאחור... הרכב ברשותי כשלושה חודשים ואני מאוד שמח על הקנייה... יש פה שובר שיוויון ואני לא פרייר, בדקתי ונהגתימעל לא מעט חשמליות בטווח המחירים של בין 150 ל190 ואני יכול לומר בפה מלא יש פה עסקה מעולה!!! נהגתי על הG6 של אקספנג וחוץ מהמומנט אני לא חושב שנויות המתלים ובידוד הרעשים טובים יותר ומדובר ברכב המכונה יוקרה (רחמנא ליצלן)... בהצלחה לכולם, ממליץ!!!
- האם היית קונה את הרכב שוב? כן
- כמה זמן הרכב ברשותך: פחות משנה
- טווח נסיעה אמיתי (ק״מ): 7300
5/5
דירוג משוקלל
הנאה מנהיגה
5עלויות שוטפות
5נוחות שימוש ואבזור
5מרווח
5תא מטען
5