ב.מ.וו X2 2020 - אוטו

ב.מ.וו X2 2020 יד שניה

ב.מ.וו X2 2020 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח יוקרה
גירסה מומלצת:
47.6 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2017

ב.מ.וו X2 2020 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב ונוכחות, נוחות והתנהגות, ביצועים ותצרוכת דלק.
חסרונות עיצוב חלל הפנים, אבזור נוחות (וגם בטיחות), מחיר.
בשורה התחתונה שונה, מסוגנן וחביב לנהיגה - אך יקר ולא מספיק מאובזר.

ב.מ.וו X2 2020 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    בספטמבר 2020 נחת בארץ גם ב.מ.וו X2 בגרסת xDrive25e היברידית נטענת. בדיוק כמו ב-X1 המקביל, גם ב-X2 מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר 3 צילינדרים המייצר 125 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים, והוא זה המניע את הגלגלים הקדמיים. המנוע החשמלי, שמייצר 95 כ"ס, אחראי להנעה האחורית, וליצירת הנעה כפולה. התפוקה המשולבת היא 220 כ"ס ו-39.2 קג"מ.

    לרכב סוללה של 10 קוט"ש, טווח הנסיעה החשמלי הרשמי הוא 46 ק"מ, וזמן הטעינה יארך 2.5-3 שעות בהתאם לעמדת הטעינה. תא המטען קטן במעט מזה שבגרסה הרגילה (470 ליטרים), ונפחו 410 ליטרים; מיכל הדלק הצטמק ב-15 ליטרים, ל-36 ליטרים בסך הכולל.

    ב.מ.וו X2 2020 ההיברידי מוצע ברמת הגימור 'M ספורט', המצוידת יותר מאשר רמת הגימור 'וייב' המשרתת את גרסת הבנזין הבסיסית. הביטוי לכך הוא בפריטי גימור חיצוני ספורטיביים יותר, ובתא נוסעים מהודר יותר, הכולל גלגל הגה ספורטיבי של M, ומושבי ספורט בתפעול חשמלי. לרכב מערך שמע משודרג וממשק אפל קארפליי, שעדין אינו תקני בכל רמות הגימור.

    עוד במפרט: גם גג זכוכית, חישוקי "19, תאורת לד, מערך מולטימדיה עם צג "8.8, דלת תא מטען בתפעול חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, שאינם כלולים ברמת הגימור הרגילה. המערך הבטיחותי כולל בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב (אך לא תיקון) ובקרת שיוט אדפטיבית.

  • עיצוב ונוכחות

    האח הספורטיבי של X1 נראה טוב בהרבה ממנו, בייחוד במדי 'M ספורט' שתורמים להופעה הספורטיבית. החזית האגרסיבית עם החלק השחור במרכז הפגוש והקורה האחורית עם קו השמשה המטפס מעלה יוצרים מראה שנראה אתלטי, ולטעמנו נאה מהעיצוב של דגמי הפנאי-קופה הגדולים יותר, X4 ו-X6.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג נאה – גלגל ההגה והמושבים הספורטיביים משתלבים היטב עם חלקי עץ כהה בדיפון. גג הזכוכית גדול ומרשים, אם כי הכיסוי אינו מספיק אטום לאור השמש.

    תפעול מערכת המולטימדיה ברור, אך דורש שפע לחיצות ועלול להיות מורכב בשילוב 'אפל קארפליי'.

    תנוחת הנהיגה טובה, אך אינה מאוד גבוהה. מושבי הספורט נאים, אך אינם נוחים בנסיעות ארוכות וחסרים.

    המרחב מאחור סביר; מרווח הרגליים טוב, אך מרווח הראש גבולי.

    תא המטען הוקטן במעט לטובת הסוללות, ל-410 ליטרים, ועדיין הנפח נאה, המבנה שימושי והתפעול החשמלי של הדלת נוח מאוד.

    המרחב מאחור סביר; מרווח הרגליים טוב, אך מרווח הראש גבולי. תא המטען הוקטן במעט לטובת הסוללות, ל-410ליטרים, ועדיין הנפח נאה, המבנה שימושי והתפעול החשמלי של הדלת נוח מאוד.

  • מנוע וביצועים

    סוללה של 10 קוט"ש מבטיחה טווח חשמלי של 46 ק"מ, אך הרכב התעורר כשהוא מדווח על טווח של 39 ק”מ שהתאפסו בסוף על כ-37 ק"מ.

    225 כ"ס מבטיחים האצה של 6.8 שניות ל-100 קמ"ש, וכאשר יש רזרבות חשמליות הרכב זריז ומהנה, אם-כי אינו כוחני בזינוק בגלל השהיה בתחילת תנועה. מנגד, בעליות ארוכות לאחר שהסיוע החשמלי אוזל, היכולת יורדת בהרבה והביצועים בינוניים.

    צריכת הדלק תלויה כמובן ביחס של החלק החשמלי בנסיעה. בתוואי מבחן מאומץ הייתה הצריכה 11 ק"מ/ל' עם סיוע חשמלי, 10 ק"מ/ל' בלעדיו; בשיוט רגוע הגענו ל-13 ק"מ/ל'. מכל הדלק הוקטן בהרבה בגלל הסוללות, ל-36 ליטרים, מה שאומר שתצטרכו לתדלק תוך פחות מ-400 קילומטרים בנסיעות ארוכות, בהן השימוש בחשמל פחות רלוונטי.

     

  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים נוקשה ועם צמיגים בחתך נמוך, הרכב התקשה על שיבושים קלים ובינוניים בעיר והעביר יותר מדי מהם פנימה. מחוץ לעיר המצב השתפר, אך שקעים וחיבורי כביש מורגשים, ועל גלי כביש הוא קיפץ מדי. בנוסף, בלטו בכביש הבין-עירוני גם רעשי אספלט חזקים.

    בנהיגה בעומס דינמי תוספת המשקל מורגשת, וכך הנטייה להרחבת קו הפנייה. אך התגובות להרפיה מהמצערת נכונות והרכב אוהב להדק קו ולפסוע באופן מהנה. האיזון בין הצירים תלוי גם באנרגיה שנותרה לתפעול המנוע האחורי: כשיש חשמל הרכב הרבה יותר זריז וגם יותר מהנה בהתנהגות ובכוח לצאת מהפניות. בצד השלילי, תגובות ההגה לא אחידות בעומס והבלמים חסרי נשיכה.

     

  • תמורה למחיר

    לעיצוב של ב.מ.וו X2 2020 היה מחיר לא רק במרחב ביחס ל-X1, אלא גם במפרט האבזור ביחס למחיר הרכב. לגרסה ההיברידית תמורה עדיפה בהרבה ביחס לאבזור והיא מצוידת בחטיבת כוח עדיפה. כעת, האבזור הולם יותר הן את ההופעה והן את המחיר - שהינו עדיין גבוה יחסית לרכבי פנאי אחרים.

  • מה חדש בב.מ.וו X2 2020

    תחילת שיווק גרסה היברידית נטענת בספטמבר 2020.

  • סיכום

    רכב פנאי מושך ומוצלח, שהפך בגרסה ההיברידית למשתלם ומאובזר יותר. עם זאת, קחו בחשבון שפוטנציאל החיסכון של נהיגה במוד חשמלי יוגשם בנסיעות יומיומיות קצרות, ולא בגיחות ארוכות מחוץ לעיר.

     

ב.מ.וו X2 2020 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ב.מ.וו X2
ב.מ.וו X2 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1499
220
2,924
-
1499
140
2,351
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים ב.מ.וו X2

ברשותך ב.מ.וו X2?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5