שברולט אורלנדו 2018 יד שניה

שברולט אורלנדו 2018 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    שברולט אורלנדו הוא מיניוואן קומפקטי המבוסס על פלטפורמת ומנועי הקרוז, ומציע עיצוב בולט שאמור לדמות קווים של רכב פנאי – בדומה לדודג' ג'רני, למשל. הוא מציע שבעה מקומות ישיבה, כשהספסל האמצעי גבוה במעט מהמושבים הקדמיים, וצמד המושבים האחוריים גבוהים מהספסל האחורי. סידור זה מבטיח ראות טובה יותר קדימה ולצדדים לנוסעים בשתי השורות האחוריות, כך לטענת שברולט. כמובן שכמקובל בסגמנט, גם כאן יוצעו שפע תאי אחסון, מגשים נשלפים ופטנטים שונים למשפחה המתניידת.  
    שיווק האורלנדו התחיל ב-2012 עם מנוע הדיזל (163 כ"ס), כאשר בשנת 2014 הצטרפה להיצע המקומי גרסת הטורבו-בנזין האוטומטית, העושה שימוש במנוע הטורבו המוכר של שברולט (1.4 ליטר, 140 כ"ס) ומוצעת במחיר נמוך מגרסת הדיזל.
     
  • עיצוב ונוכחות

    האורלנדו מציג עיצוב רבוע, המזכיר מעט רכב פנאי, אבל בפועל מדובר במיניוואן לשבעה נוסעים, ולא יותר. העיצוב הקופסתי דווקא חביב, ומצליח ליישם קווים וזוויות ישרים בצורה נאה למדי, כשהגריל הגדול דואג לזיהוי המשפחתי.
  • תא נוסעים ומטען

    כניסה לתוך תא הנוסעים מזכירה לנו שהאורלנדו מבוסס על שברולט קרוז, ונראה שיש לא מעט חלקים שנלקחו הישר משם. תא הנוסעים שופע צבע שחור שגורם לו להיות מעט קודר, אם כי העיצוב עצמו נחמד. הפלסטיקה מרגישה פשוטה ואיכות ההרכבה סבירה. לזכותו של האורלנדו יאמר שהוא מרגיש מרווח ורחב. המרווח מלפנים טוב בכל המדדים, מעבר לשורה השניה מגלה שוב מרווח טוב אבל לגבוהים יהיה חסר מעט מקום לברכיים – ובאופן מפתיע אי אפשר להזיז את המושבים מעט לאחור כדי לשפר את המצב. הכניסה לשורה השלישית דורשת מעט גמישות, אך המקום שם מספק גם למבוגר ממוצע. תא המטען מאחורי השורה השלישית זעיר, אולם קיפול השורה השלישית קל ונוח, ואז מתקבל תא גדול ושימושי.
  • מנוע וביצועים

    מנוע הטורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר מפיק 163 כ"ס והוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים, שמתפקדת טוב ברוב הזמן. המנוע עצמו שקט מאוד, ומלבד רעידה קלה מאוד בסרק, לא תרגישו שמדובר בלוגם סולר. התלונה היחידה נוגעת למדרגת הכוח החדה יחסית ב-2,000 סל"ד, עם מעט מומנט מתחתיה והרבה מעליה. אולם מרגע שמגיעים לתחום האפקטיבי של רצועת הכוח, האורלנדו מרגיש קליל ורב און במפתיע. צריכת הדלק טובה בפני עצמה, אך ניתן לצפות ליותר ממנוע דיזל. מנוע הטורבו-בנזין פחות נמרץ, אך עדיין מציג ביצועים סבירים - גם אם מדובר באופן-פעולה מחוספס מהרצוי.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      13.1 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      10.6 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      64 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      14
  • נוחות והתנהגות

    בסעיף הנוחות האורלנדו הוא רכב נעים למדי, אבל מחוץ לעיר הוא מעביר יותר מדי מהשיבושים הקטנים לתוך תא הנוסעים, וזה מצטרף ללא מעט רעשי רוח וכביש במהירות גבוהה. המנוע דווקא שקט מאוד בשיוט ב-100 קמ"ש, בו הוא סב על 1,500 סל"ד. בעיר המצב מעט טוב יותר, אבל שוב נרשם חוסר חיבה לשיבושים חדים או קטנים.
  • תמורה למחיר

    התמורה טובה למדי, הן בגרסת הדיזל והן בגרסת הבנזין. בשני המקרים מדובר על חבילה-כוללת מוצלחת עם תמחור אגרסיבי.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    מיניוואן מרווח במחיר שפוי.

שברולט אורלנדו מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

שברולט אורלנדו לפי שנים

שברולט אורלנדו השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    שברולט אורלנדו
    שברולט אורלנדו 1.4 ל' טורבו, אוט', LT
    הספק כוח סוס 140
  • אופל זפירה
    אופל זפירה 1.4T אוט' Enjoy
    הספק כוח סוס 140
  • סיטרואן C4 פיקאסו/גרנד פיקאסו
    סיטרואן C4 פיקאסו 1.6 ל' טורבו, אוט', Comfort Pack
    הספק כוח סוס 165
  • טויוטה ורסו
    טויוטה וורסו 1.8 ליטר, אוט', GLI
    הספק כוח סוס 147

חוות דעת גולשים על שברולט אורלנדו

3/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (3)

הנאת נהיגה

4.7

עלויות תחזוקה

2

נוחות השימוש ואבזור

4.3

מרווח ישיבה

3.3

תא המטען

3.3

יש לכם שברולט אורלנדו? כתבו חוות דעת

שברולט ישראל רשימת דגמים