יגואר E-Pace 2019 - אוטו

יגואר E-Pace 2019 יד שניה

יגואר E-Pace 2019 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח יוקרה
גירסה מומלצת:
12.8 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2018

יגואר E-Pace 2019 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב חיצוני ופנימי, ביצועים, יכולת דינמית
חסרונות /איכות ומרווח בתא נוסעים, נוחות נסיעה בינונית, אבזור בטיחות חסר
בשורה התחתונה מושך למראה, אבל לא מספיק אטרקטיבי

יגואר E-Pace 2019 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    ב-2017 השיקה יגואר רכב פנאי שני, קטן וזול יותר מה-F פייס - העונה לשם E-פייס (E-Pace).

    בשונה מאחיו הגדול, ה-E-פייס מבוסס על רצפת הנעה קדמית של לנד רובר דיסקברי ספורט וריינג' רובר אווק, שמקורה עוד בימים שלנד רובר ויגואר היו בבעלות פורד. המידות כמעט זהות לאווק, ודומות למקובל בקבוצה (פרט לרוחב החריג, כמעט 2 מטרים). המשקל גבוה ביחס למקובל – החל מ-1.7 טון, כמאה ק"ג יותר מהממוצע.

    יגואר E פייס 2019 פונה לכביש עם מתלים "ספורטיביים", כך יגואר, כולל אפשרות לבולמים אדפטיביים. הנעה כפולה תקנית במרבית הגרסאות ומרווח הגחון עומד על 20.5 ס"מ.

    יגואר מציעה בחו״ל שני מנועי טורבו 2.0 ליטר, אחד בנזין ואחד דיזל, במספר רמות הספק. גרסת הדיזל מפיקה 150 כ"ס, 180 כ"ס או 240 כ"ס. מנוע הבנזין מוצע בשלוש גרסאות: 200 כ״ס, 250 או 300 כ"ס. כל הגרסאות מצוידות בתיבת תשעה הילוכים אוטומטית (שתי גרסאות הדיזל החלשות יוצעו בחו״ל גם עם תיבת שישה הילוכים ידנית).

    ל-E פייס מבחר מערכות בטיחות מתקדמות – בהן בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי ותאורה אדפטיבית.

  • עיצוב ונוכחות

    מבחינת עיצוב, יגואר E-פייס 2019 מזכיר במידה מסוימת את ה-F-טייפ הספורטיבית מלפנים ומאחור – בעיקר בזכות יחידות התאורה. מדובר במושך מבטים מדופלם, אם־כי לאנשים המביטים לא תמיד ברור באיזה מותג הם מתבוננים.

  • תא נוסעים ומטען

    מבפנים, תא הנוסעים מזכיר את זה של דגמי יגואר ולנד רובר האחרונים, כאשר כאן הקונסולה הקדמית נטויה בזווית חדה. יגואר ויתרה עם זאת על החוגה הייחודית והתקינה ידית בורר הילוכים רגילה. ללוח מחוונים דיגיטלי, עם מסך בגודל "12.3, תורם לאווירה המודרנית.

    העיצוב מרשים, הגוונים מוסיפים, אך איכות החומרים לא אחידה ואינה כנדרש מרכב שכזה. הנדסת האנוש והאבזור לא מצטיינים, ומפרט מערכות הבטיחות בהחלט חסר בהתחשב במחיר. תא הנוסעים צפוף, בעיקר מאחור. תא המטען גדול ושימושי.

     

  • מנוע וביצועים

    המנוע של יגואר E פייס 2018 מפיק בגרסה זו 250 כ"ס ו־36.5 קג"מ, והכוח עובר לארבעת הגלגלים דרך תיבת 9 הילוכים מבית ZF. יחידת ההנעה הזו אפקטיבית מאוד — ותמיד יימצא ההילוך המתאים כדי לייצר קצב התקדמות מהיר. עם זאת, התיבה אינה מהחלקות או המהירות שבנמצא, והמנוע לא תמיד מעודן.

    צריכת הדלק במהלך ימי המבחן המאומצים עמדה על 8.3 ק"מ לליטר בלבד.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בינונית. ה־E־פייס מכויל על הצד הנוקשה, והדבר מוצא ביטוי במיוחד בעיר. רמת הרעש נמוכה למדי, בין היתר תודות לסל"ד שיוט נמוך במיוחד.

    בפיתולים, עד רמת עומס מסוימת מתגלה רכב עם שלדה טובה, להגה משקל ודיוק טובים למדי, וגם האחיזה גבוהה. אבל אם תמשיכו לדחוף אותו למגבלות תגלו די מהר שקשה לרמות את הפיזיקה: המשקל מורגש, וגם הגובה, ותחת עומס גבוה היגואר הזה פחות רהוט.

     

  • תמורה למחיר

    ה-E פייס מוצע בארץ בגרסה אחת, מאובזרת ויקרה, עם אופציה לחבילות אבזור נוספות בתשלום. הוא מתומחר באופן דומה לגרסאות המקבילות של המתחרים, אך נפגע מהעובדה שאין לו גרסאות כניסה מוזלות. גם אבזור הבטיחות לא מספק ביחס למחיר.

  • מה חדש ביגואר E-Pace 2019

    במאי 2019 הושקה בבריטניה מהדורה מיוחדת המכונה "דגל שחמט" (Chequered Flag), הדגל שמשמש לסימון המנצח במירוצי מכוניות. בהתאם, המהדורה החדשה מיועדת למי שרוצה קצת פלפל ספורטיבי בעיצוב - ללא שינוי בביצועים.

    המהדורה המיוחדת זמינה בגוון יחודי של אדום או בגווני אפור או לבן מההיצע הרגיל. על המרכב ובתא הנוסעים תמצאו תגי דגל שחמט, כמו גם שורה של פריטי עיצוב בשחור ואדום, למשל המושבים השחורים עם תפרים אדומים וחלקי מרכב שונים שהושחרו.

    מערכת המולטימדיה זוכה לשדרוג עם תאימות לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו של גוגל (שדרוג שיחלחל בקרוב לגרסאות נוספות), והמהדורה המיוחדת תוצע גם עם לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3), דלת אחורית חשמלית, גלגל הגה ופגושים בעיצוב "R-דינמיק" ספורטיבי, מושבים חשמליים ומחוממים מלפנים וחלון גג.

    מתחת למכסה המנוע תוכלו לבחור מאחד מארבעה מנועים רגילים מההיצע: דיזל עם 150 או 180 כ"ס ותיבה אוטומטית, בנזין עם 200 או 250 כ"ס ותיבה אוטומטית. כל גרסאות "דגל השחמט" מצוידות בהנעה כפולה.

     

  • סיכום

    נאה וספורטיבי, אך לא מספיק אטרקטיבי.

יגואר E-Pace 2019 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג יגואר E-Pace
יגואר E-Pace גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1998
250
לקבלת הצעה
-
1998
250
לקבלת הצעה
-
1998
252
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

ברשותך יגואר E-Pace?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5