אלפא רומיאו סטלביו 2018 - אוטו

אלפא רומיאו סטלביו 2018 מידע כללי

אלפא רומיאו סטלביו 2018 יתרונות וחסרונות

יתרונות / עיצוב חיצוני מרשים, ביצועים טובים, יכולת דינמית גבוהה.

חסרונות / איכות ביצוע בתא הנוסעים והנדסת אנוש, נוחות נסיעה.

בשורה התחתונה / אלטרנטיבת פנאי אחרת לשוחרי נהיגה.

אלפא רומיאו סטלביו 2018 חוות דעת

  • רקע כללי

    בתחילת 2018 הושקה בארץ גרסת העל של הסטלביו, ״עלה תלתן ירוק״. רכב הפנאי הראשון של אלפא מצויד בגרסה זו במנוע V6 בנפח 2.9 ליטר כפול-מגדשים, אותו פגשנו כבר בג'וליה תלתן ירוק, וגם כאן הוא מייצר 510 כ"ס ו-61.2 קג"מ. יחד עם תיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים והנעה כפולה הסטלביו הזה מאיץ ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות בדרך ל-283 קמ"ש.

    לסטלביו קוואדרופוליו מערך מתלים אדפטיבי עם אפשרות לארבעה מצבי נהיגה לעומת שלושה בגרסאות הרגילות. את מסלול המירוץ הנחשב ביותר, הקיף סטלביו בסוף 2017 ב-7 דקות ו-51.7 שניות, הישג שהעניק לו את התואר "רכב הפנאי המהיר ביותר בנורבורגרינג".

    גרסת התלתן, כצפוי, מצוידת ומהודרת. במפרט שילוב תאורת קסנון אדפטיבית ללד, חישוקי "20, קליפרים צבעוניים ובלמים של ברמבו, גג זכוכית פנורמי ודלת אחורית עם תפעול חשמלי. בפנים ניתן למצוא מפתח חכם, מתג התנעה על ההגה, מולטימדיה עם צג "8.8 מערכת שמע של הרמן קרדון, בקרת אקלים מפוצלת, מושבי ספורט עם ריפוד משולב עור ואלקנטרה ותפעול חשמלי, דיפונים בעור ובסיבי פחם וגם תפעול הילוכים מההגה. מערכות הבטיחות כוללות בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התרעה על סטייה מנתיב (ללא תיקון), בקרת שיוט אדפטיבית וניטור שטחים מתים.

    המחיר כפול לערך ממחיר גרסת 280 כ"ס המהודרת.

  • עיצוב ונוכחות

    האיטלקים עשו עבודה נהדרת בכל הנוגע לעיצוב אלפא רומיאו סטלביו 2018. החזית המחודדת עם המבט הממוקד, קווי המרכב המעוגלים והפרופורציות החסונות העניקו לו מראה דינאמי, מושך ומזוהה עם המותג.

  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב סביבת הנהג נאה אף הוא, כולל הקפדה על איכות חומרים. גם הנדסת אנוש טובה, אך הסטלביו עדיין נופל באיכות הגימור.

    רכב הפנאי של אלפא מרווח מאוד מלפנים גם לגבוהים, אך המושבים לא יורדים נמוך מספיק בוגרסה הבסיסית הם גם אוחזים פחות. המרחב טוב גם מאחור, אך פתחי המיזוג גוזלים מעט ממרווח הברכיים של הנוסע במרכז. נפח תא המטען גדול, אך הסף גבוה ופחות נוח לטעינה.

     

  • מנוע וביצועים

    למרות שההספק והמומנט בגרסה הבסיסית הנבחנת נמוכים מאלה של הגרסה החזקה (200 מול 280 כ"ס; 33.6 קג"מ מול 40.8 קג"מ), שיאי ההספק והמומנט זמינים בסל"ד נמוך יותר. כך שהביצועים בפועל לא נפגעו משמעותית והסטלביו "החלש" לא מתקשה לשנע את משקלו. ההבדלים מוחשיים, אך הביצועים אינם מהווים בעיה. התיבה האוטומטית (8 הילוכים) עוזרת למיצוי פוטנציאל המנוע, בעיקר תודות לשלושת ההילוכים הראשונים הקצרים.

    שילוב ההילוכים באמצעות פקדי האלומיניום הנאים שמאחורי ההגה הוא פשוט עונג צרוף, ובחירה במצב 'דינמי' בבורר ה־DNA, משפיעה באופן מורגש, ליצירת תגובות חדות ואגרסיביות יותר של המנוע ותיבת ההילוכים.

    צריכת הדלק בינונית; 6.6 ק"מ/ל' בקטעים דינמיים, 11.2 ל'/ק"מ בנסיעה מנהלתית ומעט פקוקה.

     

  • נוחות והתנהגות

    קשה להסתגל להגה החד כתער באלפא רומיאו סטלביו 2018. אין כמעט שטח מת במרכז, וכל מילימטר של תזוזה מתורגם ישירות לגלגלים. בנהיגה מנהלתית זה מפריעה לעומת זאת, בנהיגה מהירה על כבישים נכונים, ההגה הזה — למרות משקל קל ומחסור בתחושה — מעניק לסטלביו יכולת הפנייה ושינויי כיוון מרשימים.

    האחיזה גבוהה, ההתנהגות מהנה, ורק הבלמים אכזבו מעט, עם פעולה ספוגית של הדוושה ומחסור בנשיכה ראשונית.

    נוחות הנסיעה הפתיעה לטובה, כשהסטלביו הצליח להוציא את העוקץ מרוב השיבושים באספלט, כולל פסי האטה גדולים ו/או קפלי כביש לא ראויים. בהחלט שיפור לעומת הגרסאות המצוידות בחישוקים גדולים יותר ובצמיגים עבים פחות.

     

  • תמורה למחיר

    מחירה של גרסת הבסיס נמוך מזה של המתחרים הישירים בסגמנט - והאבזור נאה, כך שהתמורה טובה מאוד.

  • מה חדש באלפא רומיאו סטלביו 2018

    תחילת שיווק גרסת עלה תלתן ירוק בפברואר 2018.

  • סיכום

    הסטלביו, גם בגרסת הכניסה, הוא רכב פנאי טוב מאוד. ויחד עם יכולתו כרכב פנאי הוא משמר את ערכיה הדינמיים והאופי הייחודי של אלפא.

אלפא רומיאו סטלביו 2018 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג אלפא רומיאו סטלביו

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך אלפא רומיאו סטלביו?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

אלפא רומיאו סטלביו צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

4
אלפא רומיאו סטלביו צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
9.0 7.5 11.7 7.3 15
14.3 11.2 16.9 11.6 15
14.3 11.2 16.9 11.6 15
14.3 11.2 16.9 11.6 15
7
11.6