אודי Q5 2018 - אוטו

אודי Q5 2018 יד שניה

אודי Q5 2018 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח יוקרה
גירסה מומלצת:
20.0 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2017

אודי Q5 2018 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב חיצוני מתקדם, איכות והנדסת אנוש בפנים, ביצועים, יכולת דינמית, כושר שטח סביר.
חסרונות מקום לנוסע חמישי, נוחות נסיעה, תמחור גבוה לאבזור.
בשורה התחתונה מהטובים בסגמנט.

אודי Q5 2018 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    שמונה שנים בדיוק אחרי שהוצג Q5 המקורי, הציגה אודי את הדור השני של רכב הפנאי הפופולארי.

    הדגם החדש קצת יותר גדול, קצת יותר חזק, יותר מתקדם, ואפילו קל מבעבר. ה-Q5 עושה שימוש בסדרת המנועים העדכנית של אודי, לה נתונים עדיפים על פני אלו של הדגם הקודם.

    כמו כן, יצוין כי גרסת ה-2.0 ל' טורבו-בנזין - הגרסה היותר-פופולארית של הדגם אצלנו - מצוידת כעת בתיבה רובוטית דו-מצמדית עם 7 היל', במקום התיבה הפלנטארית (8 היל') בה צוידה הגרסה המקבילה של הדגם הקודם בשנותיו האחרונות.

    עוד יצוין כי גרסאות הבסיס (דיזל ובנזין) מצוידות במערכת הנעה כפולה 'חסכונית', לעומת מערכת ההנעה הכפולה המסורתית 'קוואטרו' בגרסאות היותר-חזקות.

  • עיצוב ונוכחות

    בכל העולם היה Q5 לסיפור הצלחה, וכידוע קשה להחליף הרכב ורכב מנצח. לכן, מן הסתם, תתקשו לשים לב שמדובר בדגם חדש לחלוטין; מזוויות מסוימות הוא דומה מדי לקודמו, ואילו ירידה לפרטים תגלה טיפול חדש, ויפה, בקו הדופן הגלי ושילוב מוצלח שלו בקווי החרטום.

  • תא נוסעים ומטען

    גם סביבת הנהג דומה מאוד לזו של הדגם הקודם. התחושה הכוללת היא של איכות גבוהה, אבל מגע בחלקים מסוימים מפגיש את היד עם פלסטיק קשיח. בנוסף, ההישענות על קווי העבר מעט מוגזמת, ועיצוב סביבת הנהג נראה קצת מיושן. כיאה לאודי, הנדסת האנוש טובה, ומערך ה-MMI פשוט לתפעול.

    תנוחת הנהיגה נאותה, אבל המושב מעט צר. מאחור, המרחב טוב, מרווח הברכיים מצוין וכך גם מרווח הראש. הנוסע במרכז ימצא כי מנהרת ההינע מפריעה. לתא המטען מבנה שימושי, נפח טוב, שפע רשתות, ויש בו ידיות שמשיכתן תקפל את המושב האחורי.

     

  • מנוע וביצועים

    אודי Q5 2018 התייצב למבחן בגרסת 2.0 ליטר בנזין המפיקה 252 כ"ס. המנוע שקט, והצליל שלו הופך נחמד רק תחת עומס. התיבה הדו-מצמדית נמרצת ומיידית בתגובתה במהירויות גבוהות, אך לא תמיד פעולתה חלקה לגמרי - בעיקר במהירות זחילה.

    בכל הקשור לצריכת דלק, ה-Q5 הוא מהחסכוניים בסגמנט, עם נתון של 10.4 ק"מ/ל' בממוצע, ו-12 ק״מ לליטר בשיוט.

     

  • נוחות והתנהגות

    האודי פחות נעים מרוב המתחרים בטיפול בשיבושים, והכיול מעט נוקשה. הוא גם רועש ביחס למתחריו מחוץ לעיר.

    הנוקשות הזו מסייעת בכביש המפותל, שם ה-Q5 בהחלט מרשים מהמקובל בסגמנט. משקל ההגה ב-Q5 אומנם קל מדי בכל מצבי התגבור, אבל התגובות מידיות והכניסה לפנייה נמרצת. במגבלות האחיזה, התערבות בקרת היציבות עלולה להיות אגרסיבית באופן מוגזם.

     

  • תמורה למחיר

    את הגרסה הבסיסית אפשר לקבל במחיר מקובל לקטגוריה, אבל עבור תוספות האבזור הנדיבות, חלקן כמעט הכרחיות, יש לשלם על חבילות יקרות.

  • מה חדש באודי Q5 2018

    אין עדכונים בשנת המודל 2018.

  • סיכום

    ביחס לקודמו, אודי Q5 2018 מציג שיפור כמעט בכל תחום. אבל גם המתחרים התקדמו והוא כבר לא ממצטייני הקבוצה.

אודי Q5 2018 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג אודי Q5

כתבות ומבחני דרכים אודי Q5

ברשותך אודי Q5?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5