ב.מ.וו סדרה 3 2020 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / סביבת נהג, ביצועים, צריכת דלק, התנהגות, עידון

חסרונות / נוחות נסיעה בעיר, הנדסת אנוש, אבזור בגרסת הבסיס

בשורה התחתונה / מצוינת

ב.מ.וו סדרה 3 2020 חוות דעת

  • רקע כללי

    במחצית השניה של 2019 החל שיווק הדור השביעי של ב.מ.וו סדרה 3 בישראל. הדגם החדש יצא לדרך מקומית בגרסת ה-330e, עם הנעת כלאיים נטענת משקע והספק כולל גבוה מבעבר של 252 כ"ס (292 כ"ס עם תגבור חשמלי רגעי). היא גם מהירה מבעבר (5.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש) ובעלת טווח חשמלי מוגדל של 56 ק"מ.

    ב.מ.וו סדרה 3 2020 הוצעה ברמת גימור "ספורט" שכוללת תאורת לד, חישוקי "17, מושבים קדמיים חשמליים וחלון גג. מעליה הוצעה רמת ה"אקסלוסיב" או "M ספורט" לפי העדפת הלקוח. שתיהן מוסיפות חישוקים גדולים יותר, תאורה חכמה, גימור שונה, מפתח חכם ועוד, ומובדלות גם בעיצוב החיצוני.

    כמו כן הוצעו רמות "סופריור" ו-"M שדאו" להן בנוסף תאורת לייזר, מערכת שמע מתוצרת הרמן קרדון וריפודי עור מהודרים. ל-M שדאו גם מתלים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית.

  • עיצוב ונוכחות

    סדרה 3 החדשה נאה למראה ובעלת פרופורציות טובות. זוהי פרשנות עדכנית לחולייה נוספת בשרשרת ארוכה של דגמים ועיצובה מכובד מבעבר ופחות ספורטיבי.

  • תא נוסעים ומטען

    ב.מ.וו סדרה 3 2020 מביאה עימה שייכות מותגית ברורה בסביבת הנהג; התוצאה לא מאוד מיוחדת, אך טובה בתחום הנדסת האנוש. החומרים טובים מאוד, ואיכות ההרכבה והגימור מעולה. לוח המחוונים מרשים, אבל הקריאות שלו, בגלל פעולת מחווני מהירות וסל"ד "הפוכה", טובה פחות.

    מושב הנהג לא מספיק מוצלח, מכיוון שבסיסו נוקשה, חסרה לו תמיכה לגב והוא צר.

    המרחב מאחור נדיב ומספק לשני נוסעים. הנוסע השלישי יסבול ממנהרת הינע גבוהה ורחבה.

    המושב ממוקם עמוק ביחס למפתן, כך שעם הכניסה כאילו ונופלים אחורה לתוכו. בנוסף, המושב עצמו לא מאוד נוח.

    לתא המטען רצפה כפולה לאחסון חפצים/כבל טעינה, הנפח גדול ואיכות החומרים והביצוע טובה.

     

  • מנוע וביצועים

    ל־330e הספק משולב של 251 כ"ס בשוטף ו־292 כ"ס בבוסט (ל־10 שניות), מומנט כולל של 42.8 קג"מ. הביצועים מעולים - גם בזינוק מהמקום וגם בהאצות ביניים, עם יכולת סופר־מרשימה לעקיפות זריזות ביותר. תיבת ההילוכים משובת אף היא - מגיבה במהירות, פועלת באופן חלק.

    במהלך המבחן התובעני הב.מ.וו הרשימה עם 11 ק"מ/ל' בממוצע. הטווח החשמלי בפועל עומד על 35-40 ק"מ.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בינונית בעיר ומשתפרת מחוצה לה, וזאת מכיוון שהמתלים מכוילים נוקשה למדי - בעיר זה מפריע, ומחוץ לעיר זה עוזר להתמודד עם שינויי גובה וכביש גלי. הב.מ.וו מטפלת טוב בכל יצרני הרעשים, ליצירת איכות נסיעה טובה מאוד.

    בפיתולים ה-330e מרוסנת מאוד, זוויות הגלגול מתונות, היא מפגינה נכונות גבוהה יותר להיכנס לפניות ונענית באופן מיידי לשינויי כיוון. ההגה מדויק והמשקל שלו טוב מזה של הדור היוצא.

    מערכת הבלימה הרגנרטיבית, כמקובל במכוניות היברידיות, אינה אחידה בתגובותיה.

     

  • תמורה למחיר

    גרסת ה-330e מציעה תמורה טובה לכסף - אך גם למתחרות, ובפרט לוולוו, גרסאות היברידיות מקבילות ומשתלמות אף יותר.

  • חדש בדגם

    אין עדכונים בשנת הדגם 2020.

  • סיכום

    גם בדור החדש, סדרה 3 מזנקת היישר לפסגת הקטגוריה.

ב.מ.וו סדרה 3 2020 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ב.מ.וו סדרה 3

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ב.מ.וו סדרה 3?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

ב.מ.וו סדרה 3 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

5
ב.מ.וו סדרה 3 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
52.6 טרם נבחן טרם נבחן 44.7 2
52.6 טרם נבחן טרם נבחן 44.7 2
52.6 טרם נבחן טרם נבחן 44.7 2
52.6 טרם נבחן טרם נבחן 44.7 2
52.6 טרם נבחן טרם נבחן 44.7 2
6
44.7