ב.מ.וו X4 2020 - אוטו

ב.מ.וו X4 2020 יד שניה

ב.מ.וו X4 2020 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח יוקרה
גירסה מומלצת:
13.9 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2019

ב.מ.וו X4 2020 יתרונות וחסרונות

יתרונות נוחות נסיעה, איכות ייצור, צריכת דלק נמוכה, סביבת נהג
חסרונות מרחב, שדה ראייה
בשורה התחתונה בקנקן הזה יש גם תוכן

ב.מ.וו X4 2020 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    בתחילת 2018 הוצג הדור השני של ב.מ.וו X4, גרסת קופה על בסיס X3. כמו האח הקונבנציונלי, גם X4 נשען על הרצפה החדשה של ב.מ.וו, עם בסיס גלגלים ארוך מבעבר (286.5 ס"מ) ומרכב ארוך, רחב וגבוה יותר.

    מבחר המנועים – טורבו בנזין ודיזל, בנפחי 2.0 ל' ו-3.0 ל', עם עד 354 כ"ס – זהה לזה של דגמי ב.מ.וו אחרים, ביחד עם תיבה אוטומטית עם 8 היל' והנעה כפולה-קבועה.

    אבזור המותרות התקני ובתוספת תשלום כולל, בין היתר, כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת לד מלאה, חיישני חנייה היקפיים, מצלמת נסיעה לאחור ומערכת עזר לחנייה (וגם תצוגת תלת ממד ומצלמות היקפיות בחלק מהגרסאות), מערכת מולטימדיה עם מסך "10.25 ותאימות לאפל קארפליי, חלון גג, דלת אחורית חשמלית, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זכרונות לנהג וחישוקי "19 ("21 ב-M40i).

  • עיצוב ונוכחות

    כבר במבט ראשון, ברור שהדגם החדש נאה מקודמו, אבל החלק האחורי עדיין סובל ממראה כבד.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג דומה לזו שב־X3 וזו נראית מיושנת משהו בהשוואה ל"לייב קוקפיט" הצבעוני בדגמי ב.מ.וו העדכניים יותר. עם זאת, המערך נוח לתפעול, והמחוונים המוקרנים בעיצוב קלאסי קריאים מהחדשים. ההופעה מכובדת והאיכות גבוהה מאוד. המושב הספורטיבי ברמת גימור M-ליין נעים אך הראות לאחור מוגבלת. במושב האחורי מרווח הרגליים טוב אבל מוגבל לראש.

  • מנוע וביצועים

    הגרסה הנבחנת צוידה במנוע הטורבו־בנזין 2.0 ליטר שמייצר בגרסת 30i הנבחנת 252 כ"ס.

    מדובר בחטיבת כוח נעימה ושילוב המנוע, תגובת המצערת ופעולת התיבה מצוין. בסל"ד גבוה נוצר צליל גברי ונעים גם אם לא בולט. צריכת הדלק ביום המבחן עמדה על 7.8 ק"מ/ל', ובשיוט בין־עירוני נרשמו 11 ק"מ/ל'.

  • נוחות והתנהגות

    הרכב שנבחן הוא ברמת הגימור 'M ליין', וזו כוללת בין השאר מתלים מוקשחים יחסית. בפועל, נוחות הנסיעה בעיר סבירה במפגש עם מהמורות גדולות, טובה מחוצה לה - אך לא מצוינת.

    אותו כיול מעניק לב.מ.וו X4 2020 אופי ספורטיבי יותר, והדבר מורגש כבר בפניות הראשונות. הרכינה הראשונית מסגירה את גובהו, אך ההיגוי המהיר (2.5 סיבובים מנעילה לנעילה) מביא לשינוי כיוון נחוש. ולא רק שהתנהלותו של X4 אינה מגושמת למרות ממדיו והוא נכנס נכון לפנייה, תחת עומס הוא אפילו מגיב כמו סופרמיני שובבה. הבלמים התגלו כשותפים טובים לדבר נהיגה שכזו.

  • תמורה למחיר

    כיאה לרכב המוגדר גם כ"קופה", ובהשוואה ל־X3, מקבלים כאן עיצוב שונה, שימושיות פחותה ותג מחיר גבוה יותר — אבל הוא גם מעניק חווית נהיגה שונה מזו שמציע הדגם עליו הוא מבוסס.

  • מה חדש בב.מ.וו X4 2020

    אין שינויים במפרט בשנת המודל 2020.

  • סיכום

    ב.מ.וו X4 2020 הוא רכב מצוין. גם אם העיצוב לא לגמרי משכנע — הביצוע, היכולת והאופי בהחלט כן.

ב.מ.וו X4 2020 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ב.מ.וו X4

כתבות ומבחני דרכים ב.מ.וו X4

ברשותך ב.מ.וו X4?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5