שברולט טריילבלייזר 2021 חוות דעת
-
רקע כללי
השם שברולט טריילבלייזר הוצמד בשנת 2001 לרכב פנאי בינוני (במונחים אמריקנים) המבוסס על שלדת סולם ושיווקו הופסק בשנת 2008 (טראוורס החליף אותו). הדור השני שווק בעיקר בשווקים מתפתחים (תאילנד, ברזיל).
בשנת 2019 שברולט החליטה להחזיר את השם טריילבלייזר לשווקים מערביים ומתקדמים אך בשינוי הייעוד — שברולט טריילבלייזר החדש נחשף במאי אותה השנה בתור רכב פנאי קומפקטי.
עיצובו שואב מאפיינים משברולט בלייזר הגדול יותר, שבתורו שאב השראה מעיצובה המוצלח של שברולט קאמרו.
טריילבלייזר החדש יושב על פלטפורמת VSS-F של GM. מידות המרכב שלו — א-441 ס”מ, ר-181 ס”מ, ג-166-167 ס”מ — ובסיס הגלגלים (264 ס”מ) מציבים אותו בצד הפחות גדול של סגמנט הפנאי הקומפקטי.
המנוע העיקרי איתו משווק הדגם הוא מנוע טורבו-בנזין חדש של היצרנית — 1.3 ל’, 3 ציל’ — המפיק 155 כ”ס. באופן מעניין אותו המנוע משודך לשתי תיבות הילוכים שונות — רציפה בגרסת ההנעה הקדמית, אוטומטית (9 היל’) בגרסת ההנעה הכפולה.
השיווק בישראל החל בדצמבר 2020.
-
עיצוב ונוכחות
טרם נבדק
-
תא נוסעים ומטען
טרם נבדק
-
מנוע וביצועים
טרם נבדק
-
נוחות והתנהגות
טרם נבדק
-
תמורה למחיר
טרם נבדק
-
סיכום
טרם נבדק