סיטרואן C1 2014 - אוטו

סיטרואן C1 2014 יד שניה

סיטרואן C1 2014 יד שניה

קטגוריה: מיני
גירסה מומלצת:
23.8 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2014

סיטרואן C1 2014 יתרונות וחסרונות

יתרונות הופעה חיננית וצבעונית, מרחב טוב מלפנים, נוחות נסיעה טובה בעיר ומחוצה לה יחד עם יכולת דינמית נאה, ביצועים נאותים וצריכת דלק טובה.
חסרונות מרחב ותא מטען מאחור צנועים במיוחד, תיבה ידנית לא מוצלחת, רועשת למדי בנסיעה.
בשורה התחתונה מיני חמודה ויעילה לעיר.

סיטרואן C1 2014 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    הדור השני של סיטרואן C1 ראה אור בשנת 2014 כמעט במקביל לשני דגמים מבית פיג'ו (108) וטויוטה (אייגו).

    בדומה לעבר, מדובר בשיתוף פעולה בין פיג'ו-סיטרואן וטויוטה שהוליד שלושה דגמים החולקים ביניהם מכלולים רבים ומיוצרים במפעל ייצור אחד בצ'כיה.

    החזית היא כשל מכוניות סיטרואן גדולות יותר (C4 פיקאסו, למשל), וגם מאחור נרשם שינוי בהופעה. עיצוב הפנים חודש, מסך מגע 7 אינץ' השולט על מערכת הבידור התווסף וכך גם תאורת LED ליום והרבה אופציות ל"תפירה אישית".

    בסיס הדגם כשהיה, אבל מפשק הסרנים והמרכב גדלו במעט. ויש עוד: בולמי זעזועים חדשים והיגוי משופר עם קוטר סיבוב עדיף.

    ל-C1 גרסה משופרת של מנוע ה-1.0 ל' של הדור היוצא (עם 69 כ"ס לעומת 68 כ"ס בעבר) ואליו מצטרף מנוע ה-1.2 ל' העדכני של היצרן (82 כ"ס) – אולם זה האחרון נותר מסורב עליה.

    היא מוצעת בארץ עם תיבה ידנית או רובוטית – בשני המקרים עם חמישה הילוכים. כמו כן מוצעת גם גרסה עם גג בד מתקפל.

    ה-C1 מורשית להוביל עד ארבעה נוסעים.

  • עיצוב ונוכחות

    המכונית נראית יותר גדולה ואופנתית מה-C1 הקודמת. הצבעים החיים בהחלט מוסיפים להופעה השובבה.

  • תא נוסעים ומטען

    לתא הנוסעים עיצוב מינימליסטי, אך הוא נעים לשהייה ובנוי היטב. פתחי המיזוג המרכזיים אינם מתכווננים - והדבר משפיע על יעילות צינון חלל הפנים בימים חמים. המרווח מלפנים טוב, אך מאחור יתאים לשני מבוגרים ממוצעים בגודלם. תא המטען קטן.

  • מנוע וביצועים

    ה-C1, למרות נתוניה הצנועים, מרגישה זריזה למדי. צריכת הדלק לאורך המבחנים (המאומצים) עמדה על 14-15 ק"מ לליטר. התיבה הידנית לא נעימה לתפעול והתיבה הרובוטית נעימה יחסית לשימוש עירוני, אך איטית בנהיגה מהירה.

  • נוחות והתנהגות

    מצד אחד, ה-C1 נוחה למדי - גם מחוץ לעיר. מצד שני, היא רועשת ודוושת המצמד וידית ההילוכים אינם נעימים לתפעול - וכל אלו מעייפים לאורך זמן. ה-C1 חביבה בהחלט לנהיגה, אך הדבר בא על חשבון תחושת הביטחון מאחורי ההגה למי שאינו מנוסה.

  • תמורה למחיר

    סיטרואן C1 מציגה אופי פחות בוגר ושלם ויותר עליז וצבעוני. מחירה הרשמי גבוה יחסית, אך היא נמכרת תדיר במבצעים. גרסת הגג הנפתח ייחודית, והיא מהזולות מסוגה בישראל.

  • סיכום

    עירונית מגניבה.

סיטרואן C1 2014 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
סיטרואן C1 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
998
69
לקבלת הצעה
-
998
69
לקבלת הצעה
-
998
69
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים סיטרואן C1

ברשותך סיטרואן C1?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5