סיטרואן C4 קקטוס - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / נוחות נסיעה, צריכת דלק, מרווח, אבזור, מושבים, אחריות

חסרונות / חלונות מאחור, שדה ראיה לפנים, שלושה פתחי מיזוג

בשורה התחתונה / שופע קסם צרפתי

סיטרואן C4 קקטוס 2020 חוות דעת

  • רקע כללי

    בסוף 2019 החל שיווק גרסת 130 כ"ס לקקטוס, אשר כמו גרסת ה-110 כ"ס, עושה שימוש במנוע 1.2 ליטר טורבו-בנזין עם שלושה צילינדרים ותיבת שישה הילוכים אוטומטית.

    הגרסה החדשה מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.5 שניות (9.9 בגרסת ה-110 כ"ס) והמהירות המרבית עומדת על 207 קמ"ש. גרסת הקקטוס הבכירה מוצעת ברמת הגימור הגבוהה, שכוללת מושבים משודרגים עם שלוש שכבות דיפון ברמות קושי שונה ובולמי זעזועים מיוחדים.

    מבחינת אבזור לא חל שינוי והוא כולל כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה ממנה נשלטות מרבית המערכות, בקרת אקלים ועוד. גם בתחום הבטיחות סיטרואן C4 קקטוס 2020 מציע מפרט נאה, הכולל בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, עמעום תאורה ועוד.

  • עיצוב ונוכחות

    למרות הוויתור על כריות הגומי בצידי המרכב הקקטוס החדש נראה טוב, גם אם פחות מיוחד ושונה מקודמו.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג עדיין שובה לב בעיצובה, במרכיביה ובגוונים, והשהות בקקטוס מעניקה חוויה מרעננת. המושבים טובים בהרבה וגדולים, והנדסת האנוש שופרה. גם מאפיינים מוצלחים פחות נשארו: עדיין יותר מדי פעולות חייבות להיעשות דרך הצג המרכזי, מלפנים רק שלושה פתחי מיזוג, ומאחור לא ניתן להוריד את החלונות. מרווח הפנים טוב, מלפנים ומאחור, ותא המטען גדול אך סובל משפת הטענה גבוהה.

  • מנוע וביצועים

    גרסת המנוע החדשה בישראל והחזקה יותר מעניקה לא רק 20 כ"ס יותר, אלא גם 2.5 קג"מ יותר. בפועל לקקטוס התנהלות נמרצת יותר, מה שמוצא ביטוי בעקיפות ובנהיגה תחת עומס, ובנוסף, השיוט נינוח יותר. פעולת התיבה לא חלקה דיה, בעיקר במהירות נמוכה ובהורדת הילוך שאינה מיידית מספיק. במהלך המבחן המאומץ גמא הקקטוס כ־13.6 ק"מ/ל' בממוצע, נתון נאה למדי בהינתן התוואי ואופי הנהיגה.

  • נוחות והתנהגות

    הבולמים החדשים ובידוד הרעשים המשופר בדגם המחודש מעניקים לנוסעים נוחות ואיכות נסיעה מהטובות בסגמנט ובסביבות המחיר שלה — וגם בקטגוריות גבוהות יותר. הקקטוס מגהץ את כל השיבושים ברכות המאפיינת דגמים יקרים בהרבה. ריסון המרכב לא תמיד מושלם על גלי כביש, אבל לא נרשמו טלטלות, ובנהיגה בוטה בפניות, מורגשות זוויות גלגול גדולות.

    התנהגות הכביש צפויה ובטוחה אבל אופי הקטטוס לא מעודד נהיגה מהירה בפיתולים.

     

  • תמורה למחיר

    מחירו של סיטרואן C4 קקטוס 2020 אטרקטיבי יחסית למיצובו כמשפחתית קטנה, ואיכותו הגבוהה הופכת אותו לתחליף ראוי גם למשפחתית רגילה.

  • חדש בדגם

    אין שינויים בשנת המודל 2020.

  • סיכום

    הגרסה המחוזקת של הקקטוס מביאה ביצועים משופרים ברכב שעיצובו בחוץ ובפנים ייחודי, מרחב הפנים שלו טוב מאוד, ובעיקר איכות ונוחות הנסיעה שלו ברמה גבוהה ביותר. מספר כשלים עדיין מציקים — ממשק, פתחי מיזוג, חלונות מאחור — אך הסיכום הכולל מצביע על רכב מוצלח מאוד באריזה מקורית.

סיטרואן C4 קקטוס גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סיטרואן C4 קקטוס
סיטרואן C4 קקטוס גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1199
110
1,008
-
1199
110
1,050
-
1199
130
1,050
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סיטרואן C4 קקטוס?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

2
  • האוטו שלי

    סיטרואן C4 קקטוס 1.2 ל' טורבו, Feel
    מודל: 2020 - 2020

    תאריך: 17.05.2020

    תוכן ריק

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 1

    צריכת דלק ממוצעת: 13 ק״מ לליטר

  • האוטו שלי

    סיטרואן C4 קקטוס 1.2 ל' טורבו, Feel
    מודל: 2020 - 2020

    תאריך: 17.05.2020

    תוכן ריק

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 1

    צריכת דלק ממוצעת: 13 ק״מ לליטר

סיטרואן C4 קקטוס צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

3
סיטרואן C4 קקטוס צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
19.6 16.3 22.2 15.9 9
19.6 16.3 22.2 15.9 9
20.8 17.3 23.5 16.8 10
4
15.9