דאצ'יה סנדרו 2020 - אוטו

דאצ'יה סנדרו 2020 יד שניה

דאצ'יה סנדרו 2020 יד שניה

קטגוריה: סופרמיני
גירסה מומלצת:
20.4 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2015

דאצ'יה סנדרו 2020 יתרונות וחסרונות

יתרונות סופרמיני במחיר של מיני, מרחב פנים טוב, מושבים מאחור ותא מטען שימושי, נוחות נסיעה טובה, צריכת דלק טובה בבנזין, מעולה בדיזל.
חסרונות סביבת נהג פשוטה, מיושנת עם הנדסת אנוש לקויה, בידוד רעשים לא מוצלח בייחוד בגרסת הדיזל, ריסון חסר למתלים.
בשורה התחתונה סופרמיני בסיסית במחיר מעולה.

דאצ'יה סנדרו 2020 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    יצרנית הרכב הרומנית, דאצ‘יה, חשפה ב-2020 דור חדש לסנדרו הוותיקה. הסנדרו החדשה מבוססת על הדור העדכני של הפלטפורמה הקטנה של רנו/ניסאן, ודאצ׳יה מבטיחה כי בסיס מודרני זה משפר את קשיחות השלדה, מציע בטיחות פסיבית משופרת, שילוב מערכות בטיחות עדכניות ועוד. הממדים החיצוניים דומים עד זהים לאלה של הדור היוצא.

    כמו הדגם הפורש, גם הדגם החדש יוצע בשתי גרסאות — רגילה או סטפווי מוגבהת; לאחרונה מרווח גחון עדיף ונדיב למדי של 17.4 ס“מ. לאלה מצטרפים גם משטחי החלקה ממתכת מלפנים ומאחור האמורים לספק מעט הגנה בנסיעת שבילים. כרגע סנדרו מוצעת בכל גרסאותיה במרכב האצ‘בק, אך בהמשך צפויה להופיע גם בתצורת סטיישן וגם סדאן שתשווק בשם ’לוגאן‘.

    סנדרו החדשה דומה מאוד לדגם היוצא, אך עיצובה החיצוני עדכני יותר. גרסת סטפווי מוסיפה, כמובן, פריטי עיצוב אופייניים לרכבי שטח, כמו שבכה בעיצוב קשוח יותר, דמוי מגן גחון בפגוש מלפנים ומאחור, חצאיות צד שחורות, פסי הטענה על הגג וחישוקי "16 ייחודיים לגרסה זו.

    באבזור אופציה לחיישני תאורה, ניתן לתפעל את מגביל המהירות ובקרת השיוט מההגה, בקרת אקלים דיגיטלית, חיישני גשם, ובהתאם לרוח התקופה - מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך "8.

    במפרט הבטיחות שש כריות אוויר בכל רמות הגימור, ונוספה הגנה נגד צליפת שוט ליושבים מאחור. במערכות הבטיחות המתקדמות בלימה אוטונומית, מערכת לניטור שטחים מתים (מכוניות ואופנועים), וגם מערכת עזר לחניה.

    בתחילת הדרך תוצע סנדרו החדשה עם מנוע הבנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים המוכר של רנו בגרסה אטמוספרית או מוגדשת (100 כ״ס). בגרסה האטמוספרית תיבה ידנית עם 5 הילוכים, ובמוגדשת תיבה ידנית בעלת 6 הילוכים או תיבה רציפה.

  • עיצוב ונוכחות

    חיצונית הסטפווי אינו נאה במיוחד. עם זאת, העיצוב הסולידי והפשוט של הסנדרו יוצר רושם חסון של רכב עבודה, ו"ההסבה לפנאי" בהחלט מתאימה לו. יחד עם תוספות השטח והגגון, נוצר רושם של רכב גדול משמעותית מסופרמיני.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג פשוטה ומיושנת, והמתגים מחולקים בתפזורת לא מובנת. מושב הנהג רך ונטול תמיכות כאילו הוא אינו חדש, ומנגנון כיוון הגובה שלו נראה רע ופועל גרוע. תנוחת הנהיגה גבוהה אך אינה נוחה, הן בגלל המושב והן בשל היעדר כיוון למרחק ההגה. מאחור המושבים נוחים יותר והמרחב טוב. תא המטען גדול מאשר ברוב מכוניות הסופרמיני.

  • מנוע וביצועים

    אחד הקלפים החזקים שיש לסטפווי הוא מנוע הדיזל. מדובר ביחידת ה–1.5 ליטר המוכרת של רנו שמייצרת כאן 90 כ"ס. זו משודכת לתיבה ידנית נוחה עם חמישה הילוכים. הביצועים אינם חזקים אך מספקים, גם אם על הנייר נתון הזינוק ל–100 קמ"ש ב–11.9 שניות אינו מרשים. עיקר כוחו של המנוע הוא בתנועה לא מאומצת ובשיוט, כאשר הוא צובר מהירות בעקביות נאה. צריכת הדלק מרשימה, ועמדה אחרי מאות קילומטרים מגוונים על 16.2 ק"מ לליטר.

  • נוחות והתנהגות

    מבנה גבוה וכיול מתלים רך יחסית אומרים שהסטפווי רוכן באופן מוחשי בפניות ויחד עם חוסר דיוק בהיגוי - וחופש שמפריע בקו ישר - הוא לא ממש מעודד נהיגה מהירה בפניות. גם הבלמים הנרפים משתלבים בכיול הזה.

    נוחות הנסיעה אינה אחידה. לפרקים הספיגה טובה אבל אז מגיעים שיבוש או שבר מעט גדולים יותר והסנדרו מתקשה להתמודד אתם. מחוץ לעיר המצב טוב יותר אבל שם גם בולט מחסור בריסון של תנודות המרכב. גם בידוד הרעשים לוקה מאוד בחסר.

     

  • תמורה למחיר

    דאצ׳יה סנדרו 2020 הוא הרכב הזול בקטגוריה, ומן הסתם, התמורה למחיר טובה. אם אינכם צריכים דיזל - כלומר, אתם לא עוברים מרחקים גדולים - סופרמיני אחרות במחיר דומה עדיפות. באותה מידה אפשר לרכוש סנדרו 1.2 ליטר בנזין, ולחסוך המון במחיר.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2020 הגרסה הנמכרת הייתה LAUREATE 0.9 ליטר טורבו עם כ-400 יחידות.

    אחריה גרסת LAUREATE 1.5 ליטר דיזל עם כ-350 יחידות.

     

  • מה חדש בדאצ'יה סנדרו 2020

    הצגת דור חדש לסנדרו, אשר יגיע לישראל החל משנת המודל 2021.

  • סיכום

    דאצ׳יה סנדרו 2020 הוא רכב פשוט ומיושן - אבל המחיר שלו זול מאוד בהתאם.

דאצ'יה סנדרו 2020 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג דאצ'יה סנדרו

כתבות ומבחני דרכים דאצ'יה סנדרו

ברשותך דאצ'יה סנדרו?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5