פרארי California - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / מכונית GT עתירת ביצועים. לא נבחנה.

חסרונות / לא נבחנה.

בשורה התחתונה / לא נבחנה.

פרארי California 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    אם לא יהיו דחיות ושינויים משמעותיים, פרארי תנחת בארץ הקודש במהלך 2011 עם שני דגמים עיקריים – קליפורניה ו-458 איטליה (למרות שככל הנראה, ניתן יהיה להזמין כל דגם בארסנל בהזמנה מיוחדת).

    הקליפורניה היא הדגם הבסיסי בהיצע של יצרן האקזוטיקה האיטלקי – למרות שלא מדובר ב"בייבי פרארי" כפי שכינו אותה כמעט כולם בשלבי טרום-החשיפה.

    למעשה, זו מכונית GT נינוחה ומהירה שהינה גדולה ברוב הממדים מה-458 שניצבת מעליה בהיררכיה המשפחתית.

    זו גם הפרארי הראשונה שעושה שימוש במנוע V8 קדמי ולא מרכזי, הראשונה עם הזרקה ישירה, הראשונה שזכתה לתיבת 7 ההילוכים כפולת-המצמדים והראשונה בהיסטוריה המפוארת לעשות שימוש בגג קשיח מתקפל.

    הגג, אגב, מתקפל בתוך 14 שניות בלבד, נתון מרשים עבור גג קשיח, וכי גם כאשר הוא מקופל נפח המטען נותר מכובד – 260 ל'.

    המנוע הוא 4.3 ל' בהספק של 460 כ"ס, ובניגוד לרוב דגמי החברה יוצע בעתיד הקרוב גם עם אופציה לתיבה ידנית.

    מעבר לביצועים ולהנאה מהנהיגה, כיאה לפרארי, המכונית אמורה להיות מאוד קלה לנהיגה ומציעה רמה גבוהה של שימושיות, כולל מרחב מאחורי המושבים הקדמיים (תיאורטית יש שם שני מושבים, אך לילדים ולא יותר).

  • עיצוב ונוכחות

     

  • תא נוסעים ומטען

     

  • מנוע וביצועים

     

  • נוחות והתנהגות

     

  • תמורה למחיר

     

  • סיכום

     

פרארי California גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
פרארי California גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
560
21,007
1,990,000
490
-
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך פרארי California?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים פרארי California

פרארי California צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

2
פרארי California צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
8.7 טרם נבחן טרם נבחן 6.6 15
9.5 טרם נבחן טרם נבחן 7.7 15
3
7.7