תפריט מהיר
פיאט 500 2016 יד שניה
פיאט 500 2016 חוות דעת
הגרסה המומלצת של אוטו
-
רקע כללי
8 שנים בדיוק לאחר שהוצגה, הציגה פיאט מתיחת פנים עמוקה ל-500 הוותיקה. 500 המודרנית הוצגה במתכונה הנוכחי ב-2007. אלינו הגיעה המכונית ב-2009, מתיחת פנים קלילה הגיעה ב-2015, ובינואר 2016 הגיעה לאחר מתיחת פנים מקיפה שלטענת פיאט כוללת 1800 שינויים. העדכונים החיצוניים נוגעים בכל מרכיבי העיצוב: יחידות תאורה (מסוג לד, מלפנים ומאחור), פגושים, סבכה וחישוקים. בתא הנוסעים מסך המולטימדיה עלה לחלקה העליון של הקונסולה המרכזית, לוח המחוונים הפך מוקרן (ברמות הגימור המצוידת), גלגל ההגה עודכן קלות, והוחלפו מתגי התפעול לחלונות. המנועים עודכנו גם כן כדי לעמוד בתקן יורו 6, אבל לישראל מגיע כעת רק מנוע אחד: 1.2 ליטר אטמוספרי 69 כ"ס – זה אותו נפח ואותו הספק כמו של המנוע הקודם, וכך גם השילוב לתיבה ידנית או אוטומטית רובוטית חד-מצמדית (כשלשתיהן חמישה הילוכים). יש שלוש רמות אבזור, 'פופ', שכוללת כיוון חשמלי למראות הצד, מערכת שמע מקורית עם תפעול מגלגל ההגה, חישוקי ברזל ("14) ועוד. רמת 'פופ-סטאר' מוסיפה מערך מולטימדיה חדש שכולל מסך מגע בגודל "5 ודיבורית בלוטות', דיפון עור להגה, ריפוד מהודר למושבים, גימורי כרום חיצוניים (מפלט, מסגרות שמשות ועוד), חישוקי "15 קלים ועוד. רמת 'לאונג' מוסיפה גג פנוראמי, לוח מחוונים מוקרן (TFT), חישוקים "16 קלים ועוד. -
עיצוב ונוכחות
המראה הכללי נותר דומה אבל בחינה מדוקדקת תגלה שכמעט כל פרט עודכן: יחידות תאורה חדשות, כונס אוויר שונה ועיטורים מעודכנים. התוצאה נאה ועדכנית מבעבר. -
תא נוסעים ומטען
מתיחת הפנים סייעה לשפר את סביבת הנהג. שילוב חלקי פלסטיק לבנים וריפוד צבעוני ומהודר יוצרים תחושה כמעט יוקרתית. הממדים של פיאט 500 עדיין מצומצמים, וזה אומר מרחב מספק מלפנים וקטן מאחור. תא המטען קטן, אם כי דומה למתחרות. -
מנוע וביצועים
השילוב בין תיבה רובוטית לא מעודנת, למנוע 1.2 ליטר חלש (69 כ"ס) יוצר חטיבת כוח אנמית. התיבה גם אינה מצטיינת בתמרונים עדינים, כמו חניה, בהם קשה מאוד לחזות איך ומתי הרכב ינוע. התיבה הידנית היא האופציה המועדפת. -
טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק
-
צריכת דלק - ממוצעתצריכת דלק - ממוצעתצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק20.8 ק"מ/ליטר
-
צריכת דלק בפועלצריכת דלק בפועלצריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו15.8 ק"מ/ליטר
-
נפח מיכל דלק35 ליטר
-
3
-
-
נוחות והתנהגות
כיול נוקשה עוזר לתחום הדינמי של פיאט 500, ועוזר לה להיות מהנה לנהיגה בכביש המפותל. אבל הוא מפריע בכל הקשור לרוגע בתא הנוסעים כשיותר מידי שיבושים חודרים לתא בכל מהירות ובמיוחד בעיר. -
תמורה למחיר
ה-500 כמו הרבה מכוניות עם אופי, היא הרבה יותר מסך חלקיה. גם אם אינה מושלמת ומעוררת ביקורות, התוצאה הסופית היא מכונית שמעוררת חיבה ומעלה חיוך. -
בטיחות
ציון הבטיחות שהעניק לה ארגון Euroncap, ב-2009 הוא חמישה כוכבי בטיחות. בארה"ב, הרשות הפדרלית לבטיחות בדרכים, NHTSA, העניקה למכונית ב-2011 ציון מאכזב של שני כוכבים (מתוך ארבע). הסיבה להבדל נובעת מהשוני במבחני הריסוק בין שני הגופים. -
מה חדש בדגם
מתיחת פנים שכוללת עדכני קוסמטיקה חיצוניים, עיצוב חדש לאזור הקונסולה המרכזית, מסך מולטימדיה חדש, מנוע מחודש. -
סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב
זו מכונית שתגרום לכם לחייך בצורה שמעט מכוניות אחרות יצליחו, בטח במחיר הזה.
פיאט 500 מחירון וגרסאות
סמנו עד 4 גרסאות להשוואה
פיאט 500 השוואה למתחרים
חוות דעת גולשים על פיאט 500
הנאת נהיגה
עלויות תחזוקה
נוחות השימוש ואבזור
מרווח ישיבה
תא המטען
יש לכם פיאט 500? כתבו חוות דעת