ג'ילי גיאומטרי C 2021 - אוטו

ג'ילי גיאומטרי C 2021 יד שניה

ג'ילי גיאומטרי C 2021 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קטן
גירסה מומלצת:
350 ק"מ
שנת השקה: 2021

ג'ילי גיאומטרי C 2021 יתרונות וחסרונות

יתרונות ביצועים, אבזור, טווח נסיעה, מחיר.
חסרונות נוחות נסיעה בעיר, איכות חומרים, הנדסת אנוש, התנהגות כביש.
בשורה התחתונה משנה את כללי המשחק.

ג'ילי גיאומטרי C 2021 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    ג'ילי היא אחת מיצרניות הרכב הגדולות בסין. דגם C נחשף לעולם בשנת 2019 והוא הדגם החשמלי הראשון של ג'ילי שמיועד לצאת את גבולות סין. ישראל היא המדינה הראשונה לקבל את הדגם החשמלי החדש כשהשיווק בארץ החל בנובמבר 2021.

    ה-C אינו דגם חשמלי ייעודי, אלא מבוסס על ג'ילי אמגרנד GS שהוצג לראשונה בשנת 2016 עם מנועי בנזין וב-2018 בגרסה חשמלית (מ-2021 מכונה אמגרנד S, לאחר מתיחת פנים).

    מידותיו מקובלות בסגמנט עם אורך של 443 ס"מ, רוחב של 183 ס"מ, גובה של 156 ס"מ ובסיס גלגלים של 270 ס"מ.

    גיאומטרי C מוצע עם מנוע חשמלי אחד המספק 204 כ"ס ו-31.6 קג"מ המשודך לתיבה עם הילוך יחיד והנעה קדמית. בארץ ובעולם C מוצע עם שתי סוללות: 53 קוט"ש לטווח נסיעה מירבי של 350 ק"מ או 70 קוט"ש ל-460 ק"מ לפי תקן WLTP. טעינה מהירה בהספק 75 קילוואט.

    הדגם מוצע בשתי גרסאות לפי הטווח – ושמותיהן בהתאם: '350' ו-'460'. יש רק רמת גימור אחת, 'פרו', ובכל זאת יש הבדלים ביניהן. לגרסת 350 ברמת גימור פרו, תאורת לד, חישוקי "18, גג זכוכית, מולטימדיה עם צג "12.3, בקרת אקלים, תאורת אווירה, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, מערכת שמע של בוז, תפעול חשמלי למושב הנהג, ריפוד דמוי עור. גרסת 460 ברמת גימור פרו מוסיפה תצוגה עילית ותפעול חשמלי למושב הנוסע.

  • עיצוב ונוכחות

    החרטום האטום בעיקר נראה מוזר, ולא מכל זווית הרכב משדר פנאי, אבל סה"כ התוצאה נאה.

  • תא נוסעים ומטען

    המראה מודרני ומיוחד, כשמסך המולטימדיה גדול מאוד ("12.3). החומרים קשיחים והתחושה הכללית לא מרשימה, אולם איכות ההרכבה טובה.

    הנדסת האנוש לוקה. אמנם לוח המחוונים עולה ויורד עם ההגה והראות אליו טובה, אבל הוא קטן ועמוס. חלק מהכפתורים קטנים מידי, חלקם ממוקמים לא נכון (למשל קשיחות ההגה מופעל דרך לוח המחוונים, וחלקם חסרים. אין חיבורי אנדרואיד אוטו או אפל קארפליי אך אפליקציות מקומיות (וייז) הותקנו על גבי מערכת המולטימדיה.

    מלפנים המרחב מספק, המושב נוח, אבל תנוחת הנהיגה לא מספיק טובה בגלל יחסים לא מושלמים בין הדוושות, המושב וההגה הקטן מדי. מושב הנוסע נמוך מדי.

    מאחור מרווחי הרגליים והראש טובים, אבל חסר מקום לנוסע חמישי. המשענת מוטה מדי לאחור.

    תא המטען סביר (417 ל'). מיקום לחצן פתיחת תא המטען נוטה לצבור לכלוך בגשם.

     

  • מנוע וביצועים

    הביצועים מצוינים, ופעולת המנוע שקטה, וללא תוספות של צלילים. יש שלוש רמות של בלימה רגנרטיבית, שפעולתם מתונה יחסית ותפעולם לא נוח (נעשה רק דרך הצג).

    טווח הנסיעה בגרסת '460 פרו' מרשים מאוד וניתן בקלות לרשום 400 ק"מ ואף יותר לטעינה. גרסת ה-'350' תשיג מעט יותר מ-300 ק"מ.

     

  • נוחות והתנהגות

    בעיר הרכב סופג היטב שיבושים קטנים, אבל גדולים יותר ובעיקר שקעים מורגשים מדי. ככל שעולה המהירות נוחות הנסיעה משתפרת משמעותית. בידוד רעשי הכביש מצוין, זה של הרוח חסר.

    היכולת הדינמית סבירה, אבל אינה מתעלה. ההגה אינו גורם לרכב לפנות באופן נחוש, האחיזה אינה גבוהה, הבלמים חסרים דיוק והדרגתיות, ויחד עם כניסה מוקדמת מדי של ה-ABS לפעולה אינם נוסחי ביטחון. בקרת היציבות גם משמיעה צליל מוזר.

     

  • תמורה למחיר

    חסרים לה הגיבוש והרהיטות בכל הקשור להנדסת אנוש וליכולת דינמית, אבל, מנגד האבזור נאה, הביצועים מכובדים, איכות נסיעה ראויה, והטווח טוב בהינתן הסוללה. כל זה מגיע במחיר מאוד אטרקטיבי שיוצר תמורה מעולה.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2021 הגרסה הנמכרת הייתה 460 PRO חשמלית עם כ-100 יחידות.

    אחריה גרסת 350 PRO חשמלית עם כ-60 יחידות.

     

  • בטיחות

    מפרט מערכות הבטיחות עשיר וכולל מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית. עם זאת הרכב טרם נבדק במבחני ריסוק מערביים כלשהם.

  • מה חדש בג'ילי גיאומטרי C 2021

    דגם חדש בישראל.

  • סיכום

    עם 5 שנות אחריות, שרק מתווספים לתמורה הטובה, יש לנו כאן עסק עם שובר שוק של ממש.

ג'ילי גיאומטרי C 2021 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ג'ילי גיאומטרי C
ג'ילי גיאומטרי C גרסאות חשמליות טווח נסיעה כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
350 ק"מ (WLTP)
204
לקבלת הצעה
-
460 ק"מ (WLTP)
204
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים ג'ילי גיאומטרי C

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ג'ילי גיאומטרי C?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

2
  • א.ב

    האוטו שלי

    ג'ילי גיאומטרי C 460 PRO חשמלי
    מודל: 2021 - 2021

    תאריך: 01.05.2023

    רכב עממי ומפנק במחיר שפוי שעושה את העבודה שווה כל שקל. עניין הטיפולים לא מוצדק ולא ברור לדעתי יכולים לרווח לשנתיים או 20 אלף KM. צרכים לשפר את מהירות הטעינה.

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

  • פלג זיו

    האוטו שלי

    ג'ילי גיאומטרי C 460 PRO חשמלי
    מודל: 2021 - 2021

    תאריך: 01.05.2023

    אוטו מעולה

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

ג'ילי גיאומטרי C מתחרים

ג'ילי ישראל רשימת דגמים
מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5