ג'ילי גיאומטרי C 2022 - אוטו

ג'ילי גיאומטרי C 2022 יד שניה

ג'ילי גיאומטרי C 2022 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קטן
גירסה מומלצת:
350 ק"מ
שנת השקה: 2021

ג'ילי גיאומטרי C 2022 יתרונות וחסרונות

יתרונות ביצועים, אבזור, טווח נסיעה, מחיר.
חסרונות נוחות נסיעה בעיר, איכות חומרים, הנדסת אנוש, התנהגות כביש.
בשורה התחתונה רכב פנאי קומפקטי מוצלח עם תמחור מפתה.

ג'ילי גיאומטרי C 2022 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    ג'ילי יצרנית הרכב השביעית בגודלה בסין והגדולה בבעלות פרטית, נוסדה ב-1986 ומחזיקה בכמה תתי מותגים. גיאומטרי הוא אחד מהם. דגם C נחשף לעולם בשנת 2019 והוא הדגם החשמלי הראשון של ג'ילי שיועד לצאת את גבולות סין. ישראל היתה המדינה הראשונה לקבל את הדגם החשמלי החדש כשהשיווק בארץ החל בנובמבר 2021. מאז לא השתנה דבר בדגם.

    ה-C אינו דגם חשמלי ייעודי, אלא מבוסס על ג'ילי אמגרנד GS שהוצג לראשונה בשנת 2016 עם מנועי בנזין וב-2018 בגרסה חשמלית (מ-2021 מכונה אמגרנד S, לאחר מתיחת פנים).

    מידותיו מקובלות בסגמנט הפנאי המשפחתי, ובחרטומו מנוע חשמלי אחד המספק 204 כ"ס המשודך לתיבה עם הילוך יחיד והנעה קדמית. בארץ ובעולם C מוצע עם שתי סוללות: 53 קוט"ש לטווח נסיעה מירבי של 350 ק"מ או 70 קוט"ש ל-460 ק"מ לפי תקן WLTP. טעינה מהירה בהספק 75 קילוואט.

    הדגם מוצע בשתי גרסאות לפי הטווח – ושמותיהן בהתאם: '350' ו-'460'. יש רק רמת גימור אחת, 'פרו', שאת פירוט תכולתה ואת ההבדלים הקיימים בין שתי הגרסאות תוכלו לראות בדף הדגם של שנת 2021. הרכב טרם נבדק במבחני ריסוק מערביים כלשהם.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב נעים לעין, גם אם הרכב אינו משדר מכל זווית שמדובר בדגם פנאי. החזית משדרת "חשמל" בזכות הסבכה האטומה אבל המראה בעיקר נראה מוזר.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג שונה ונאה, הקונסולה המרכזית הגבוהה, מסך המולטימדיה הגדול ("12.3) ומוטיב המשושים מייצרים כאן הופעה מודרנית ומתקדמת. החומרים קשיחים והתחושה הכללית לא מרשימה, אולם איכות ההרכבה טובה. יש המון אבזור אבל הנדסת האנוש לוקה.

    תנוחת הנהיגה אינה מצטיינת, בגלל יחסים לא מושלמים בין הדוושות, המושב וההגה הקטן מדי. היא גם אינה מעניקה אותה תחושה אופיינית ומתבקשת שרכב פנאי אמור ליצור. המושב עצמו נוח למרות שהוא מחסיר תמיכה. מושב הנוסע נמוך מדי. מאחור מרווחי הרגליים והראש טובים, אבל חסר מקום לנוסע במרכז. המשענת מוטה מדי לאחור.

    תא המטען סביר (417 ל'). מיקום לחצן פתיחת תא המטען נוטה לצבור לכלוך בגשם.

     

  • מנוע וביצועים

    המנוע זהה בשתי הגרסאות, הביצועים מצוינים, ופעולתו שקטה, וללא תוספות של צלילים. יש שלוש רמות של בלימה רגנרטיבית, שפעולתם מתונה יחסית ותפעולם לא נוח (נעשה רק דרך הצג).

  • נוחות והתנהגות

    הנוחות סבירה. שיבושים קטנים מסוננים ברובם, אבל גדולים יותר ובעיקר שקעים מורגשים מדי. ככל שעולה המהירות נוחות הנסיעה משתפרת משמעותית, אבל חסר ריסון במעבר רצף של שיבושים. בידוד רעשי הכביש מצוין, זה של הרוח חסר.

    גם היכולת הדינמית סבירה בלבד. ההגה קל ולא מספיק מדויק, האחיזה אינה גבוהה, הבלמים חסרים דיוק והדרגתיות, ויחד עם כניסה מוקדמת מדי של ה-ABS לפעולה אינם נוסחי ביטחון. בקרת היציבות גם משמיעה צליל מוזר.

     

  • תמורה למחיר

    העיצוב מוצלח, האבזור נאה, הביצועים מכובדים, איכות הנסיעה סבירה, וטווח הנסיעה מעולה עם הסוללה הגדולה וסביר עם הקטנה. המחיר פחות אטרקטיבי משהיה כשהרכב הושק, אבל הוא עדיין תחרותי כך שהתמורה טובה מאוד.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2021 הגרסה הנמכרת הייתה 460 PRO חשמלית עם כ-100 יחידות.

     

    אחריה גרסת 350 PRO חשמלית עם כ-60 יחידות.

  • בטיחות

    הרכב טרם נבדק במבחני ריסוק מערביים כלשהם. במפרט הבטיחות נמצא שלל מערכות אקטיביות כמו בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית.

  • טווח נסיעה

    טווח הנסיעה בגרסת '460 פרו' מרשים מאוד וניתן בקלות לרשום 400 ק"מ ואף יותר לטעינה. גרסת ה-'350' תשיג מעט יותר מ-300 ק"מ.

  • מה חדש בג'ילי גיאומטרי C 2022

    במרץ 2022 הכריזו בג'ילי על תחילת שיווקת רמת גימור חדשה לדגם 350 בשם 'פיור'. רמת גימור זו מחסירה אבזור רב ביחס ל'פרו' המוכרת (תפעול חשמלי למושב הנהג, מערך מצלמות היקפי ועוד) אך שומר על יחידת ההנעה המוכרת.

    במקביל, בג'ילי העלו את מחירי הגרסאות הקיימות: מחיר 350 'פרו' עלה ל-139,000 שקלים (עליה של 5,000 שקלים) ומחיר 460 'פרו' עלה ל-149,000 שקלים (עליה של 6,000 שקלים).

     

  • סיכום

    רכב פנאי קומפקטי טוב, עם טווח נסיעה מעולה לרכב חשמלי, ותמחור מפתה.

ג'ילי גיאומטרי C 2022 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ג'ילי גיאומטרי C
ג'ילי גיאומטרי C גרסאות חשמליות טווח נסיעה כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
350 ק"מ (WLTP)
204
לקבלת הצעה
-
460 ק"מ (WLTP)
204
לקבלת הצעה
-
350 ק"מ (WLTP)
204
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים ג'ילי גיאומטרי C

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ג'ילי גיאומטרי C?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

2
  • sami w

    האוטו שלי

    ג'ילי גיאומטרי C 350 PRO חשמלי
    מודל: 2022 - 2022

    תאריך: 01.05.2023

    מעולה עסקה מצויינת

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

  • אריק

    האוטו שלי

    ג'ילי גיאומטרי C 460 PRO חשמלי
    מודל: 2022 - 2022

    תאריך: 22.01.2024

    רכב מהנה לנהיגה, חסכוני. רעש רוח מעל 110 קמש. אין תמיכה לגב תחתון. אין תאורת פנים מאחור. אין undroid auto.

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 1

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

ג'ילי ישראל רשימת דגמים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5