הונדה CR-V 2013-2016 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / "עיצוב פנאי", הנדסת אנוש, מרחב פנים ותא מטען טובים, ביצועים סבירים וצריכת דלק טובה.

חסרונות / מחיר, חומרים בסיסיים בסביבת הנהג, תנוחת נהיגה לא טובה, נוחות נסיעה בינונית, יכולת דינמית בסיסית, למרות ההנעה הכפולה, לא באמת לשטח.

בשורה התחתונה / יקר מדי. דגם חדש הוצג בסוף 2016.

הונדה CR-V 2013-2016 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור הרביעי של רכב הפנאי של הונדה הגיע אלינו בתחילת 2013.

    בניגוד למקובל בתעשייה, הדור החדש מציג מידות זהות כמעט לקודמו, אך הונדה טוענת למרווח משופר לנוסעים ובתא המטען.

    המנוע ב-CR-V החדש הוא פיתוח של מנוע ה-2.0 ליטר ששירת את הדור הקודם אך עם שיפור של 5 כ"ס להספק (155 סה"כ), והוא משודך לתיבת 5 הילוכים אוטומטית.

    למרות נתונים דומים, לדור החדש צריכת דלק טובה יותר. ה-CR-V ממשיך לסבול מיחס מחיר-אבזור נמוך בהשוואה למתחריו, בדומה לקודמו. 

  • עיצוב ונוכחות

    הדור החדש של ה-CR-V נראה טוב באופן כללי, כשהחרטום הנאה, עם גריל הניקל ותאורת הלד, יוצר אפקט הגעה מרשים.

     

    אולם מזוויות מסוימות, למשל מאחור, הוא נראה קצת מיניוואני.

  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב תא הנוסעים נאה יחסית ומציע הנדסת אנוש טובה, אך איכות החומרים לא מרשימה, עם יותר מדי פלסטיקים קשיחים וחלולים למגע.

     

    תאי הנוסעים עם גווני פנים בהירים המגיעים בגרסאות המאובזרות, עדיפים בהרבה על הצבע השחור הקודר ששולט בגרסאות הבסיס.

     

    מבחינת המרחב הפנימי, יש שפע של מקום בכל הכיוונים, ולמרות זאת קשה למצוא תנוחת נהיגה טובה ומושב הנהג קצר באופן מורגש.

     

    גם מאחור המרווח טוב, והרצפה השטוחה מקלה על הסעת שלושה נוסעים. תא המטען גדול ושימושי.

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-2.0 ליטר מספק ביצועים סבירים (12.3 שניות למאה – נתון בינוני לקטגוריה) והתיבה פועלת בצורה חלקה, אבל ממהרת לעבור אל ההילוכים הגבוהים.

     

    היא גם לא ממש מזדרזת להוריד הילוך בהאצה, ודורשת לחיצה החלטית על הדוושה כדי לבצע קיק-דאון. מצב S בתיבה משפר את המצב, ויש גם תפעול ידני מלא במקרה הצורך.

     

    היתרון באופן הפעולה של תיבת ההילוכים הוא צריכת דלק טובה.

  • נוחות והתנהגות

    בתוך העיר המתלים סובלים מפיצול אישיות – חלק מהמפגעים הם מתקלים וסופגים היטב, בעוד שיבושים אחרים מועברים בצורה מורגשת אל תוך תא הנוסעים.

     

    מחוץ לעיר המצב משתפר, בזמן שבכביש מתפתל התחושה לא מחוברת, יש זוויות גלגול מורגשות וההגה לא מצטיין.

     

    למרות ההנעה הכפולה, ה-CR-V יתאים לשבילים עדינים בלבד, עקב מרווח גחון מוגבל וסידור לא אידיאלי של הרכיבים בו.

  • תמורה למחיר

    ה-CR-V יקר מהמתחרים כפולי ההנעה, ומציע יכולת שטח שלא עדיפה על רכבי פנאי עם הנעה קדמית בלבד, הזולים ממנו משמעותית.

  • סיכום

    ה-CR-V הוא רכב פנאי טוב, אך מחירו גבוה מדי ביחס לתחרות.

הונדה CR-V 2013-2016 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג הונדה CR-V
הונדה CR-V גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1997
155
לקבלת הצעה
-
1997
155
לקבלת הצעה
-
1997
155
לקבלת הצעה
-
1997
155
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך הונדה CR-V?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

הונדה CR-V צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

4
הונדה CR-V צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
13.3 10 16.6 10.1 6
13.3 10.1 16.6 10.1 6
13.8 11.2 16.1 10.5 9
13.0 9.9 16.1 10.7 6
7
10.1