הונגצ'י E-HS9 - אוטו 

הונגצ'י E-HS9

הונגצ'י E-HS9 מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח יוקרה
גירסה מומלצת:
515 ק"מ
שנת השקה: 2022

הונגצ'י E-HS9 יתרונות וחסרונות

יתרונות ביצועים, איכות, אבזור, מרחב, נוחות מחוץ לעיר
חסרונות נוחות בעיר, הנדסת אנוש, טווח
בשורה התחתונה יוקרה סינית

הונגצ'י E-HS9 2025 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    הונגצ'י הוא המותג הוותיק ביותר בסין לרכבי נוסעים (נחנך ב-1959), ומאז שנוסד ייצר דגמי שרד לבכירי הממשל הסיני. מאז 1995 מותג הונגצ'י שייך לענק תעשייה סיני שהוא הבעלים של יצרנית הרכב FAW, השנייה בגודלה בסין.

    דגם E-HS9, הוא רכב פנאי חשמלי ענק (F-SUV) שנחשף ב-2020 והגיע לישראל ב-2022. הוא מיועד לשבעה נוסעים והממדים מגודלים במיוחד: בסיס הגלגלים שלו 311 ס"מ, אורכו 521 ס"מ ומשקלו 2.5-2.63 טון.

    אל הגודל מצטרף עיצוב רב רושם המזכיר במידה מסוימת את דגמי רולס רויס - אך באופן בוטה ומוגזם עוד יותר.

    החל משנת הדגם 2025 הדגם מוצע בישראל בגרסה הבכירה בלבד: 551 כ"ס, סוללת 99 קוט"ש, טווח נסיעה של 441 ק"מ וטעינה מהירה עד 108 ק"ו.

  • עיצוב ונוכחות

    הונגצ'י מכוון עצמו לצד העליון של יצרני הרכב, הוא נקרא "הרולס רויס של סין" ומנסה לחקות את המוחצנות של המותג הבריטי. נוכחות יש בשפע, אבל העיצוב, בעיקר של החזית, לא נאה בלשון המעטה.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מהודרת, איכותית, מאוד מאובזרת ומרשימה. תפעול המערכות השונות, כמקובל בתוצרת סין, מסורבל ולא נוח.

    המרחב מלפנים ובשורה השניה נדיב מאוד. בשורה השלישית המרווח סביר בלבד וגם הכניסה לא נוחה. הישיבה מלפנים גבוהה, אבל תנוחת הנהיגה לא מוצלחת, מושב נהג לא מספיק נוח והראות סביב מוגבלת.

    נפח תא המטען צנוע בתפוסת מושבים מלאה (255 ל'). בקיפול השורה השלישית, הנפח ענק (796 ל'). קיפול השורה השניה דורש כוח מופרז.

  • מנוע וביצועים

    רק גרסת ה-551 כ"ס נבחנה ובה כוח וביצועים לא חסרים, אבל אל תצפו לתאוצות מטלטלות צוואר.

    הכוח מושג בלינאריות ולא מתפרץ, כך שהרכב מאוד נעים לנסיעה.

    במהירויות נמוכות לא פעם נשמעת שריקה מחטיבת הכוח.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה העירונית בינונית ומטה. הכיול מעט קשיח ושיבושים עירוניים פחות מסוננים. המתלים גרמו גם לתנודות מרכב ופעולתם נשמעה מדי.

    זה גם המצב בנסיעת שבילים. מחוץ לעיר הנוחות טובה יותר וההתנהלות שקטה ונינוחה במיוחד.

    היכולת הדינמית מפתיעה לטובה בהתחשב במימדים ובייעוד. המרכב מעט רוכן תחת עומס, אבל פעולת המתלים, ההנעה הכפולה והאחיזה הגבוהה מקנים לו יכולת צליחת פיתולים ראויה.

    גם בעוצמת הבלימה הרגנרטיבית החזקה יותר הפעולה מעט נרפית, ועד שזו מורגשת יש השהייה ארוכה מדי.

    פעולת מערכות הבטיחות מלווה בהתרעות קוליות היכולות להטריד בעיר.

  • תמורה למחיר

    על הנייר המחיר אומנם אינו גבוה ביחס ל"מתחרים", אך זהו מותג שאין לו במערב את המעמד והמוניטין שיש למותגי יוקרה אחרים - כך שההשוואה אינה במקומה.

    כשלעצמו, הרכב מציע תמורה סבירה בלבד.

  • גרסאות ורמות גימור

    הונגצ'י E-HS9 מוצע בישראל ב-2025 בגרסה אחת בלבד - טווח ארוך, שישה מושבים, ברמת גימור 'אקסקלוסיב' הבכירה.

    האבזור נדיב מאוד וכולל מערכת לביטול רעשים, תאורת לד מטריקס, מצלמות היקפיות, חישוקי "21, גג זכוכית, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים וקיפול האחוריים, עיסוי במושבי הנהג והנוסע מלפנים, אוורור בארבעת המושבים הקדמיים, בקרת אקלים ארבעה-אזורית, ריפוד אלקנטרה, מסך "16.2 לנוסע מלפנים ועוד.

  • בטיחות

    במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור רכב בשטח מת, התרעה על תנועה חוצה מאחור ועוד. הונגצ'י E-HS9 טרם נבדק ע"י יורו NCAP.

  • טווח נסיעה

    הטווח הרשמי הוא 441 ק"מ, ובמבחן השגנו טווח ממוצע של 320 ק"מ. לא מזהיר.

  • מה חדש בהונגצ'י E-HS9 2025

    צמצום מבחר הגרסאות בתחילת 2025, לגרסת הטווח הארוך בלבד.

  • סיכום

    לזכות הרכב נרשם האבזור הנדיב, הביצועים הטובים והאיכות הגבוהה. מנגד, הנוחות לא מספיק טובה, הנדסת האנוש לוקה בחסר והטווח יחסית קצר.

הונגצ'י E-HS9 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג הונגצ'י E-HS9
הונגצ'י E-HS9 גרסאות חשמליות טווח נסיעה כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
515 ק"מ (WLTP)
551
החל מ- 3,899 ₪
499,000
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים הונגצ'י E-HS9

ברשותך הונגצ'י E-HS9?

ציון ותגובת גולשים

הונגצ'י E-HS9 מתחרים

5
מתקדמים לרכב חדש? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.