יונדאי i30 2018 - אוטו

יונדאי i30 2018 יד שניה

יונדאי i30 2018 יד שניה

קטגוריה: האצ'בק
גירסה מומלצת:
18.2 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2018

יונדאי i30 2018 יתרונות וחסרונות

יתרונות ביצועים, התנהגות כביש, תמורה.
חסרונות צריכת דלק.
בשורה התחתונה אהבנו

יונדאי i30 2018 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    דור חדש ל-i30 הוצג כבר בסוף שנת 2016, אך הגעתו לארץ התעכבה עד שנת דגם 2018 בשל מאבקי תמחור. המכונית המיוצרת באירופה, נשענת על רצפת הדגם הקודם - ובהתאם, המידות לא השתנו מהותית לעומת הדור היוצא. למרות זאת, ביונדאי מבטיחים שינוי גדול שמצדיק את הגדרתו כדגם חדש. הם מספרים על הקשחת המרכב, שיפור העידון והנוחות וגם על חטיבות כוח חדשות.

    מתוך אלו, מגיע לישראל מנוע 1.4 ל' טורבו חדש, המפיק 140 כ"ס ו-24.7 קג"מ ב-1500 סל"ד. הוא משודך לתיבת הילוכים דו-מצמדית, בעלת 7 הילוכים, וצריכת הדלק, על פי נתוני יצרן, שופרה משמעותית ביחס לדגם היוצא.

    יונדאי 2018 i30 הוצעה עם ציוד בטיחותי עשיר שכולל בלימה אוטונומית (עד 80 קמ"ש), התרעה על סטייה מנתיב (אבל לא תיקון), ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת עייפות. בעולם מוצעת המכונית גם עם תיקון סטייה מהנתיב, אך לטענת נציגי היבואן, מערכת זו לא הייתה זמינה לישראל.

    רמת האבזור הבסיסית (פרמיום) כוללת חישוקים קלים "16, מולטימדיה מקורית "8 עם מצלמה וממשק אפל קארפליי בה ישולב מערך הקונטקד של היבואן. רמת גימור לקשרי מוסיפה גג זכוכית נפתח, חישוקי "17, משטח טעינה אלחוטי, מפתח חכם, ומושב נהג בתפעול חשמלי.

  • עיצוב ונוכחות

    בגלל חשיבות התחום הקומפקטי/משפחתי באירופה, רוב היצרנים בוחרים לנציגתם בקטגוריה בעיצוב שמרני – וכך גם יונדאי. ה-i30 החדשה אינה מעיזה או מושכת במיוחד למראה. ובכל זאת היא נראית עדכנית מקודמתה ונאה בסך הכל.

  • תא נוסעים ומטען

    למרות שסביבת הנהג שונה מהותית משל הדור הקודם, התחושה היא עדיין מאוד "יונדאי". השינוי הבולט בתא הנוסעים הוא צג מולטימדיה שניצב מעל הדשבורד ולא בתוכו. הנדסת האנוש טובה וכך גם תנוחת הנהיגה – אך הדשבורד קצת אפרורי ולא הכי מושך. איכות החומרים וההרכבה טובה מבעבר, ועדיין יש מקום לשיפור, ביחוד בדלתות שעוטות פלסטיק קשיח.

    מאחור המרחב נאות ויש יציאת מיזוג. תא המטען בסטיישן גדול ונוח.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.4 ליטר טורבו החדש של יונדאי מייצר 140 כ"ס ו-24.7 קג"מ (ב-1500 סל"ד) ומשודך לתיבה רובוטית דו-מצמדית עם שבעה הילוכים. בהתנעה מתגלה מנוע שקט ומעודן. בתנועה איטית, כמו יציאה מחניה, התגובה מעט מהוססת - אבל בהמשך המנוע מייצר ביצועים טובים למדי. התיבה פעלתנית, ואצה לשנות הילוכים ודוחקת את המנוע לסל"ד נמוך מדי - תופעה מוכרת ומציקה של תיבות דו-מצמדיות בשם החיסכון בדלק.

  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים של i30 מאוזן, נוקשה במידה, פעולת הבולמים בעלת עומק ופעולה איכותית. עם זאת, נוחות הנסיעה נפגמת מעט בשל בידוד בינוני של רעשי כביש, צמיגים ומתלים. היכולת הדינמית טובה, ההגה מהיר יחסית, המשקל שלו נכון, האחיזה גבוהה ותגובות השלדה מאוזנות ונכונות גם בעומס.

  • תמורה למחיר

    התמורה למחיר טובה מאוד. המחיר הרשמי אמנם דומה למקובל בקטגוריה, אבל המוצר עצמו שלם ומגובש.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2018 הגרסה הנמכרת הייתה פרימיום 1.4 ליטר טורבו עם כ-450 יחידות.

  • מה חדש ביונדאי i30 2018

    השקת דגם חדש בישראל. באוגוסט הוצגה בחו״ל מתיחת פנים קלה, שהגיעה לישראל כדגם 2019.

  • סיכום

    יונדאי i30 2018 עשתה צעד משמעותי קדימה, במיוחד מבחינת יחידת ההנעה, אבל לא רק. זו מכונית מגובשת ומאוזנת שמבצעת את רוב משימות הנהיגה והנסיעה ברמה גבוהה, ומתייצבת עם השקתה בין הטובות בקבוצה.

יונדאי i30 2018 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
יונדאי i30 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1368
140
933
-
1368
140
982
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים יונדאי i30

ברשותך יונדאי i30?

ציון ותגובת גולשים

יונדאי i30 מתחרים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5