יגואר I-Pace - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / הופעה, מערכת הנעה, סביבת נהג

חסרונות / מרחב פנים לא נדיב כמצופה, מחיר; היעדר תשתיות מתאימות מגבילות את השימוש ברכב

בשורה התחתונה / יגואר i-פייס הוא נציג ראשון בישראל של הדור החדש של עולם הרכב – והוא עושה את הנדרש ממנו ברמה הגבוהה ביותר.

יגואר I-Pace חוות דעת

  • רקע כללי

    יגואר i-פייס הוצג בתחילת 2018 והיה לאחד מדגמי הפנאי החשמליים הראשונים בייצור סדרתי – שני רק לטסלה מודל X בזמנו. בשל היותו רכב חשמלי, ל-i-פייס פרופורציות ייחודיות, הנובעות מהיעדר מכלולים מסורתיים; אורך בסיס הגלגלים, למשל, 299 ס"מ – למרות שאורכו הכללי של הרכב 468 ס"מ בלבד. בנוסף, מרווח הברכיים במושב האחורי יכול להגיע עד 90 ס"מ, ולתא המטען נפח של 650 ליטר (ויש עוד תא מטען בקדמת הרכב, בנפח 27 ליטר). מערכת ההנעה מבוססת על שני מנועים חשמליים הניזונים מסוללת-ענק של 90 ק"ו/שעה. הביצועים – 4.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, למרות שמדובר ברכב ששוקל מעל 2.1 טון. יגואר i-פייס מוצע בישראל מנובמבר 2018.

  • עיצוב ונוכחות

    i-פייס מכריז על ייחודו ומרכיבי הקדמה שלו דרך ההופעה, בין השאר בזכות הפרופורציות הייחודיות. יגואר מפגוש לפגוש, עיצוב למופת.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מרשימה למראה, משלב בין מרכיבים עדכניים לקלאסיים. הביצוע מוצלח גם ברמת איכות החומרים וגם ברמת איכות ההרכבה. עם זאת, המרחב לנוסעים – מלפנים ומאחור – אינו נדיב. תא המטען גדול ויעיל.

  • מנוע וביצועים מערכת ההנעה חזקה וכוחנית מאוד, אך גם שקטה מאוד. והשקט הזה מתעתע, מערפל את היכולת ההערכה בכל הקשור למהירות תנועה. טווח הנסיעה מושפע מאוד מאופי השימוש; טווח הנסיעה במבחן היה כ-300 ק"מ. שימו לב למורכבות הלוגיסטית בכל הקשור לטעינה ציבורית.
  • נוחות והתנהגות רכב המבחן צויד בקפיצי אוויר – ואלו הרשימו בפעולתם עם כושר ספיגה משובח בתוואי עירוני. בתוואי בינעירוני, פעולת המתלים טובה מאוד; לא מעולה בשל ריסון מעט חסר במצב 'נוחות' (מורגש במעבר ממושך על כביש גלי) והדבר נותר כך גם במצב 'דינמי' (למעט מהלך ראשוני מעט נוקשה). בידוד הרעשים מעולה, ולא רק מפאת היעדר רעש מנוע. היכולת הדינמית גבוהה מאוד, אולם לא מדובר ברכב שמתאים לנהיגה ספורטיבית.
  • תמורה למחיר I-פייס הוא רכב ראשון מסוגו, המציג ביצוע משובח. מערכת ההנעה שלו מסוגלת לספק נסועה חודשית ממוצעת בארבע טעינות, בעלות של עשרות שקלים בלבד. עם זאת, המחיר גבוה בהתחשב במס של 10%, וגם בהתחשב באודי e-טרון, שמחירו נמוך בכ-15%.
  • סיכום יגואר i-פייס הוא נציג ראשון בישראל של הדור החדש של עולם הרכב – והוא עושה את הנדרש ממנו ברמה הגבוהה ביותר.

כתבות הקשורות לדגם

למי שרוצה לחקור לעומק

יגואר I-Pace גרסאות נפח מנוע כוח סוס ליסינג פרטי מחיר קטלוג יבואן
400
454,000
400
508,000

באפשרוך לבחור עד 3 דגמים

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך יגואר I-Pace?

ציון משוכלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים יגואר I-Pace

יגואר I-Pace צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

2
יגואר I-Pace צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 1
טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 1
2
טרם נבחן