לנד רובר ריינג' רובר איווק 2022 - אוטו

לנד רובר ריינג' רובר איווק 2022 יד שניה

לנד רובר ריינג' רובר איווק 2022 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
10.4 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2019

לנד רובר ריינג' רובר איווק 2022 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, מרחב, סביבת נהג, ביצועים, כישורי שטח
חסרונות הנדסת אנוש, נוחות נסיעה, מערך בטיחות חסר ברמות הגימור הנמוכות, צריכת דלק, מחיר
בשורה התחתונה קרוסאובר מעוצב להפליא

לנד רובר ריינג' רובר איווק 2022 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    ריינג' רובר איווק, שהוצג ב-2011, היה סוג של מהפכה עבור לנד רובר. רכב אופנתי ומעוצב שהוא יותר דוגמן שבילים מאשר יורד שטח מסוקס — ועם זאת הפגין יכולת שטח נדירה ביחס לבני מינו.

    ב-2019 נחת הדור השני בישראל, והוא נשען על פלטפורמה שהיצרנית מגדירה כחדשה, אם כי בלנד רובר שמרו על המראה המוצלח של הדגם היוצא.

    בתחילת דרכו הוצע בארץ האיווק עם שלושה מנועים; בתחום הבנזין שווקו גרסאות 200 או 250 כ"ס של מנוע ה-2.0 ליטר טורבו המוכר של היצרנית, לצד גרסת דיזל 2.0 ליטר בהספק של 180 כ"ס.

    שלושת המנועים מצוידים במערך כלאיים מתון ומשודכים לתיבת תשעה הילוכים מתוצרת ZF ולהנעה כפולה עם מערך ה"טריין רספונס 2" המסייע להתאים את מערכות הרכב לתוואי השטח הנבחר.

    לקראת 2021 הושקה בארץ גרסה היברידית-נטענת, המשלבת מנוע טורבו־בנזין 1.5 ליטר המניע את הגלגלים הקדמיים, עם מנוע חשמלי המניע את הגלגלים האחוריים; התפוקה המשולבת היא 309 כ"ס ו־55 קג"מ ולתיבה 8 הילוכים.

    לסוללה 15 קוט"ש והטווח המוצהר הוא 66 ק"מ. גרסה זו כבדה ב־269 ק"ג מזו הרגילה, למשקל של 2082 ק"ג.

    זמן קצר לאחר מכן נחתה בארץ גרסה נוספת, העושה שימוש באותו מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר 3 צילינדרים, כאן בהספק של 160 כ"ס ו-26.8 קג"מ, בצימוד למערך היברידי מתון. גם בגרסה זו תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, אלא שכאן ההנעה קדמית, ולכן המפרט חסר את מערכת טריין רספונס.

  • עיצוב ונוכחות

    איווק היה ונשאר אחד מרכבי הפנאי הנאים והמושכים ביותר, גם אחרי מספר שנים בייצור.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג הנקייה ממתגים ושילוב הגוונים יוצרים אווירה יוקרתית. צמד צגי המולטימדיה נאה, וכך גם המחוונים הקלאסיים.

    הכל טוב ויפה עד שבאים לתפעל את כל אלה. המעבר בצג התחתון בין מצבי ניהוג ונסיעה לבקרת האקלים מורכב מדי כאשר נוהגים. גם תפעול מערך המידע והשליטה באמצעות לחצני מגע מיוחדים מההגה אינו נוח, והתגובות האיטיות של המערכת מבלבלות.

    מושב הנהג נאה, אבל מעט רך מדי, ומעייף אחרי זמן מה. לתא המטען נפח נאה ולדלת שלו תפעול חשמלי.

  • מנוע וביצועים

    בגרסה ההיברידית-נטענת, פעולתו של מנוע ה־1.5 ליטר נעימה, הוא מעודן ואינו רועש. והביצועים? הרכב אינו משדר תחושה כוחנית כצפוי מהנתונים (309 כ"ס, 6.4 שניות למאה), אך כאשר שילוב המנועים מלא, הביצועים בהחלט טובים.

    בגרסת הבנזין החזקה, 250 כ“ס, הביצועים מצוינים וההתנהלות בשיוט מאוד נינוחה. תיבת 9 ההילוכים חלקה לרוב, אך לעיתים (נדירות) היא גסה מדי, ובקיק דאון מורגשת השהייה.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה אינה מצטיינת. הרכב אינו מסתדר עם פגמים קטנים וגדולים, והדבר מורגש בייחוד בעיר ועוד יותר על פסי האטה שעלולים לגרור חבטה מהמתלה הקדמי. תוספת המשקל גרסה ההיברידית גם גורמת לכך שעל פני גלי כביש נוצר נדנוד. רעשי הרוח חזקים למדי אף הם.

    בפיתולים, ישנן זוויות גלגול גדולות שגורמות לנהג לרסן את עצמו למרות שהרכב עצמו יכול הרבה יותר ממה שהוא משדר.

    התנהגות הגרסה ההיברידית-נטענת לא רהוטה כמו זו של שאר הגרסאות. לאיווק הגה מהיר (2.3 סיבובים מעילה לנעילה), והתגובה הראשונית בכביש המהיר מעט עצבנית. הבלמים טובים.

    בנסיעה על שבילים איווק שמר על נוחות נסיעה טובה, ובאזור מסולע הוא הפגין את כישורי המוצא שלו לבית לנד רובר. יחד עם מרווחי קרקע מכובדים ומערכת טריין רספונס, הוא עבר אתגרים באופן מרשים ביחס לרכבי פנאי מתחרים.

  • תמורה למחיר

    במונחי מותג ריינג' רובר, מחירו של האיווק תחרותי, בעיקר בגרסה ההיברידית-נטענת. במונחי השוק, איווק יקר בהרבה מהמתחרים הישירים, וזו כבר בעיה.

  • גרסאות ורמות גימור

    רמות הגימור נקראות S ,S פלוס, ו-SE. הבסיסית מציעה חלון גג, חישוקי "18, תאורת לד, ריפוד עור, מושבים מתכווננים חשמלית, מולטימדיה עם שני צגים, בקרת אקלים, בקרת נסיעה במורד ובעלייה ועוד. רמת S פלוס מוסיפה פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, מפתח חכם, מראה פנימית שיכולה לשקף תמונת מצלמה, מערכת שמע של מרידיאן ועוד.

    ל-SE בנוסף חישוקי "20, תאורת לד אדפטיבית, אפשרויות כיוון נוספות למושבים, לוח מחוונים מוקרן ועוד.

    כמו כן מוצעת חבילת R דיינמיק שמציעה שינויים קוסמטיים.

  • בטיחות

    באבזור הבטיחות, ל-S בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים וכרית אוויר חיצונית להגנה על הולכי רגל. ה-SE מוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית ובלימת חירום אוטונומית ממהירות גבוה יותר.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק, כאשר החשמל אוזל, אינה מרשימה, וביום המבחן הייתה 8.4 ק"מ/ל' ללא החלק החשמלי, 9.7 ק"מ/ל' איתו. בשיוט נינוח מדובר ב־10.2 ק"מ/ל'.

    בגרסת הבנזין החזקה, 250 כ"ס, צריכת הדלק עמדה על 8.8 ק“מ/ל'.

     

  • טווח נסיעה

    בגרסה ההיברידית-נטענת, הטווח החשמלי בפועל היה 49 ק"מ. בניגוד לרוב המתחרים, לאיווק הנטען גם אפשרות לטעינה מהירה.

  • מה חדש בלנד רובר ריינג' רובר איווק 2022

    אין עדכונים במפרט בשנת המודל 2022.

  • סיכום

    רכב פנאי מעוצב ורב יכולת שסובל מתג מחיר גבוה.

לנד רובר ריינג' רובר איווק 2022 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג לנד רובר ריינג' רובר איווק

כתבות ומבחני דרכים לנד רובר ריינג' רובר איווק

ברשותך לנד רובר ריינג' רובר איווק?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5