לינק אנד קו 02 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
decor

הגרסה המומלצת של אוטו

לינק אנד קו 02, חשמלי, Pro 2025

  • רקע כללי

    בדצמבר 2024 החל שיווקו בישראל של לינק & קו 02 – הדגם השני של החברה.

    לינק & קו, בבעלות ג'ילי הסינית, נוסדה בשבדיה ב-2016 ונועדה לייצר דגמי רכב לשימוש משותף. דגם ראשון היה 01 ב-2017 – סימול הדגמים הוא לפי סדר הצגתם – והדגם 02 הושק ב-2018.

     

    ב-2024 הוצג הדור השני של 02 – והוא הדגם החשמלי הראשון של המותג; עד כה מערכות ההנעה היו מבוססות על מנועי בנזין. דגם זה חולק את הרצפה עם דגמים קרובים של מותגים של השייכים לג'ילי – וולוו EX30, סמארט #1 ואחרים – יחד עם מכלולים נוספים כמו מנוע, סוללות וכיו"ב.

     

    בסיס הגלגלים הוא 275 ס"מ ואורכו 446 ס"מ (כמו בזיקר X וסמארט #1), רוחבו 184 ס"מ וגובהו 157 ס"מ. נפח תא המטען 410 ליטרים ומשקל הרכב 1820 ק"ג.

     

    לינק & קו 02 מוצע עם מנוע יחיד המייצר 272 כ"ס ו-35 קג"מ, וההנעה אחורית, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 5.5 שניות והמהירות המרבית 180 קמ"ש.

    הרכב מצויד בסוללה של 66 קוט"ש הטובה לטווח של 435 ק"מ (גרסה בסיסית) ועד 465 ק"מ בגרסה הבכירה. הספק הטעינה המהירה הוא עד 150 קילוואט.

  • עיצוב ונוכחות

    במהלך המבחן, 02 לא משך מבטים, ובהשוואה לאח החצי-תאום זיקר X הוא נראה מעט אנונימי. הפרופורציות נכונות, המבנה משדר הופעה ספורטיבית, ועדיין הוא אינו מושך, לא מעט בגלל החזית הנמוכה החסרה פנים ואישיות.
  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג נאה, ואיכות החומרים טובה. מושב הנהג רך והוא חסר אפשרות לכיוון תמיכת גב תחתון - אבל נוח לאורך זמן. תנוחת הנהיגה טובה, אבל שדה הראייה לאחור גרוע.

    מאחור מרווח הרגליים הולם, תנוחת הישיבה מעט נמוכה ומשענת המושב מוטה לאחור כדי לסייע למרווח ראש סביר. לתא המטען נתון נפח סביר מינוס, כשבפועל הוא מוגבל בשימושיות שלו בגלל רצפה גבוהה. מתחת לה מסתתר תא פחות שימושי.

     

    למרות פתרונות תפעול מקוריים, הנדסת האנוש אינה מוצלחת. במצבי אור מסוימים הצג המרכזי אינו מספיק קריא ויש השתקפויות. הצג גם אינו רגיש כנדרש ללחיצות ולא מגיב מהר. גם בקרת האקלים היא סיפור: כיוון הפתחים נעשה מהצג וזה מאוד לא נוח, ומטסלה הגיע גם הרעיון השגוי שאין צורך בכיסוי לגג הזכוכית; לינק לפחות מספקת כיסוי קבוע אך יש צורך להרכיבו ידנית... המחוונים קטנים, ותצוגות חשובות ממש קטנות.

     

    התפעול מגלגל ההגה דורש הסתגלות וגורם להפעלות שגויות. הרכב מצדו מתריע ומעלה עדויות מצולמות לצג על קרבה מופרזת של מכוניות - כולל בפקקי תנועה. ובכלל, מרוב צפצופים קשה להבין ממה אמורים להיזהר. גם תיקון ההיגוי עיקש ולפרקים נראה כאילו הוא מנסה להיכנס לצרות.

  • מנוע וביצועים

    בלחיצה ראשונה ולא ממש עוצמתית על המצערת, התגובה אינה חדה, עניין הבולט בייחוד במצבי הניהוג ה"רגילים". אבל לחיצה מלאה תזכיר לנו שגם בעידן הכוח החשמלי השופע, 272 כ"ס זה לא מעט.

    ה-02 צובר מהירות בקצב מצוין, שומר על הכושר גם בעליות, והאצות הביניים שלו מעולות. כמו בדגמים חשמליים רבים, במהירויות המאוד גבוהות, קצב ההתקדמות פחות מרשים. ועדיין, מה שיש הוא בהחלט משובח.

     

    הצד הפחות מרשים הוא פעולה לא מספיק זורמת בזחילות, המורגשת בעיקר בחניות אבל גם בפקקים. חלק מכך קשור לבלימה הרגנרטיבית שחסרה מעט דיוק ועקביות.

  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    electric.svg

    בקצב התנועה רשמנו בין 5.6 ל-5.8 ק"מ/קוט"ש – לטווח הנע בין 350 ל-380 ק"מ. כשהוספנו קטע מאמץ קצר ירדנו ל-5.1 ק"מ/קוט"ש, לטווח של 330 ק"מ. נתונים נאים.

    • טווח נסיעה חשמלי WLTP
      435 ק"מ
    • קיבולת סוללה
      קיבולת סוללה
      ככל היא גדולה יותר, היא תאפשר נסיעה ארוכה יותר. שווה ערך לנפח מכל דלק, במכוניות עם מנועי בעירה פנימית
      66 קוט"ש
    • הספק טעינה מהירה DC
      הספק טעינה מהירה DC
      הטעינה המרבית שהרכב יכול לקבל, לפי נתוני יצרן. רכב שיכול לקבל 50 קילוואט, יוגבל גם במטען חזק יותר
      150 קילוואט
    • זמן טעינה מהירה DC
      זמן טעינה מהירה DC
      יש מטען שמסוגל לספק 50 קילוואט ויש כאלה שמסוגלים לספק 350 קילוואט. יצרנים מודדים את זמן הטעינה במטען הכי חזק שהם יכולים, כך שמשך הטעינה יכול להשתנות בין מטען ומטען
      00:30 שעות
  • נוחות והתנהגות

    הכיול הבסיסי של הבולמים רך, דומה לאמריקאיות של פעם, והרכב סופג היטב שיבושים קטנים, טלאי כביש וכיו"ב, מעניק במצבים כאלה נוחות נסיעה טובה.

    עם זאת, אותה רכות שאינה משוככת כראוי, גורמת לרכב לנוע מדי על ציר האורך, ולאחר מעבר על פסי האטה בעיר ונסיעה בכביש עם גלי אספלט מחוצה לה, נוצר נדנוד ממושך; במהירויות גבוהות, הדבר פוגע גם בביטחון. רעשי הכביש והרוח בולטים; לרכב אין מסגרות לשמשות.

     

    למרות פוטנציאל ההנאה שבהנעה אחורית, הכיול הרך וחוסר הריסון אינם מעודדים נהיגה דינאמית. ההיגוי עצמו, שאינו מעביר תחושות ולא מספיק מדויק, אינו מעודד אף הוא.

    פעולת הבלמים אינה נשכנית, וההיזון של פעולת הדוושה אינו אחיד בהתחלה. אבל לאחר שמתרגלים, ולמרות קהות התחושה, מדובר במערך בלימה שהוא טוב מזה המקובל בדגמים חשמליים רבים.

  • תמורה למחיר

    לינק אנד קו 02 אינו שונה באופן משמעותי מהאח זיקר X – שיש לו בין היתר חניה אוטומטית ותצוגה עילית, ומנגד טווח קטן יותר ומערכת שמע נחותה. מחירו של הזיקר זול ב-7000 שקלים, ומגיע ל-14,000 שקלים אם בוחרים ברמת האבזור הנמוכה יותר. כך שהתמורה כאן נאה, אך לא מצטיינת - נגד מתחרות מבית ובכלל.
  • גרסאות ורמות גימור

    רמת הגימור 'פרו' כוללת תאורת לד, חישוקי "19, גג זכוכית (עם אפשרות לסגירה), מצלמות היקפיות, לוח מחוונים מוקרן 10.2", מפתח חכם, צג "15.4 מרכזי ובקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג מאחור.

    ברמת האבזור 'היילו', בנוסף, חישוקי "20, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, מערכת שמע משופרת של הרמן קרדון, צמד משטחי טעינה סלולרית, תאורת אווירה ועוד.

  • בטיחות

    לינק & קו 02 נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP בשנת 2025 וזכה לציון של 5 כוכבים, עם 90% בהגנת מבוגרים, 87% בהגנת ילדים, 83% בהגנת הולכי רגל ו-89% על מערכות בטיחות. 
    לינק & קו 02 מצויד כסטנדרט בבלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב כולל תיקון, ניטור שטחים מתים, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, עמעום אור גבוה אוטומטי, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת ערנות נהג ויציאה בטוחה מהרכב, זיהוי תמרורים, 7 כריות אוויר ועוד.
    רמת הגימור 'היילו' מוסיפה ניטור תנועה חוצה מלפנים, סיוע אקטיבי להיגוי בעת תמרון התחמקות ממכשול ומעבר נתיב אוטונומי בעת הפעלת האיתות (כאשר בקרת השיוט האדפטיבית פועלת).

  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    לינק אנד קו 02, כמו דגמים סיניים קרובים אחרים, מציע אבזור רב וביצועים מצוינים, לצד חסרונות בהנדסת האנוש, מרכיבים לא מלוטשים ופעולת מתלים טעונה שיפור. הוא פשוט אינו מתבלט בקבוצה - לטובה או לרעה.

לינק אנד קו 02 שאלות ותשובות

לינק אנד קו 02 משווק בישראל בשתי רמות גימור: רמת Pro במחיר 169,900 ₪ ורמת Halo במחיר 176,900 ₪. יש להוסיף אגרת רישוי בשנה הראשונה בסך 2,394 ₪.
רמת Halo כוללת חישוקים בקוטר 20 אינץ' (לעומת 19 אינץ' ב-Pro), תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, מערכת שמע Harman Kardon עם 14 רמקולים בהספק 1,600 וואט, שני משטחי טעינה סלולרית אלחוטית, תאורת אווירה, כונס אוויר אקטיבי בחזית, וטווח ממושך יותר של 465 ק"מ (לעומת 435 ק"מ ב-Pro).
שווי השימוש הרציף עומד על 3,014 ₪ בחודש, המיועד לחיוב בתלוש השכר במידה והרכב ניתן על ידי המעביד. מדובר בקבוצת שווי 4.
כן, לינק אנד קו 02 מיובא לישראל על ידי חברת מאיר למכוניות ומשאיות בע"מ, היבואן הרשמי והבלעדי של מותג Lynk & Co בישראל. הרכב כולל אחריות של חמש שנים.
אגרת הרישוי השנתית עומדת על 2,326 ₪. מדובר ברכב חשמלי בקבוצת רישוי 4, וכרכב חשמלי הוא משוחרר ממס קנייה ומאגרת רישוי מפללת.
כן, לינק אנד קו מציעה אפשרויות מימון אטרקטיביות דרך ק.ל.ס. מימון רכב בע"מ. החזר החודשי המשוער עבור רמת Pro עומד על 2,066 ₪ בקירוב ל-48 חודשים, עם ריבית שנתית בשיעור 5.95%.
לינק אנד קו 02 נבדק במבחני הריסוק של Euro NCAP בשנת 2025 וזכה לציון המקסימלי של 5 כוכבים, עם 90% בהגנת מבוגרים, 87% בהגנת ילדים, 83% בהגנת הולכי רגל ו-89% על מערכות בטיחות.
הרכב כולל 7 כריות אוויר כסטנדרט: כרית נהג, כרית נוסע קדמי, כריות צד אמצעיות לנוסעים קדמיים, כריות וילון קדמיות וכריות וילון אחוריות.
הרכב כולל כסטנדרט: בלימה אוטונומית במהירות בינעירונית, בקרת סטייה מנתיב כולל תיקון, ניטור שטחים מתים, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה, עמעום אור גבוה אוטומטי, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת ערנות נהג, ויחידת יציאה בטוחה.
כן, הרכב כולל מערכת זיהוי תמרורים כסטנדרט, המוצגת במסך המחוונים ובמסך המרכזי, ומתרה את הנהג על מגבלות מהירות וסימנים אחרים בדרך.
הרכב נמצא ברמת אבזור בטיחותי 6 - הרמה הגבוהה ביותר בישראל, מה שמעיד על רמת בטיחות גבוהה ביותר עם מערכות בטיחות פעילות מתקדמות.
כן, הרכב כולל עיגוני ISOFIX במושבים האחוריים להתקנה מהירה ובטוחה של מושבי בטיחות לילדים, כולל אפשרות לביטול כרית האוויר של הנוסע הקדמי.
הטווח המוצהר לפי WLTP עומד על 435 קילומטר ברמת Pro ועל 465 קילומטר ברמת Halo. ההבדל נובע מהכונס אוויר האקטיבי בחזית ומניצולות משופרת של המנוע בגרסה הבכירה.
במבחני דרכים באוטו נרשם צריכה של 5.6-5.8 ק"מ/קוט"ש בקצב תנועה, לטווח של 350-380 קילומטר. בנהיגה אגרסיבית יותר הצריכה עלתה ל-5.1 ק"מ/קוט"ש, לטווח של כ-330 קילומטר.
בהתאם למחיר החשמל הביתי הממוצע בישראל (כ-0.57 ₪/קוט"ש), טעינה מלאה תעלה כ-38 ₪. זה הרבה יותר זול ממילוי מכל דלק מלא, ומציג חיסכון משמעותי בעלויות התפעול.
צריכת החשמל המוצהרת עומדת על 176 וואט-שעה לקילומטר, כשהצריכה הממשית תלויה בסגנון הנהיגה, תנאי הדרך, מזג האוויר ושימוש במזגן.
כן בהחלט! הרכב משוחרר ממס קנייה ומאגרת רישוי מפללת, עלויות התפעול שלו נמוכות מאוד (כ-10 אגורות לק"מ), ועלויות האחזקה נמוכות יותר מרכב בעירה פנימית.
לינק אנד קו 02 מצויד במנוע חשמלי אחד עם הספק של 272 כוחות סוס ומומנט מירבי של 35 קילוגרם-מטר, מה שמספק ביצועים מרשימים ותגובה מיידית ללחיצה על דוושת הגז.
הרכב מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 5.5 שניות בלבד - נתון מרשים לגבי קרוסאובר חשמלי במחלקתו, המעיד על ביצועים ספורטיביים וקצב צבירת מהירות מצוין.
המהירות המרבית עומדת על 180 קמ"ש, מהירות הולמת לנהיגה בכבישים מהירים ובכבישים בינעירוניים. מדובר בהגבלה אלקטרונית משיקולי בטיחות.
הרכב מצויד בהנעה אחורית בלבד, שיא שמעניקה לו אופי ספורטיבי ותגובתי ביותר. זה שונה מרוב המתחרים בקטגוריה שמצוידים בהנעה קדמית.
כן, בהחלט! הרכב מספק תגובה מיידית וביצועים מרשימים בכל מצב. האצות הביניים מצוינות, והוא שומר על כושר גם בעליות ובמהירויות גבוהות.
הרכב כולל מערכת בלימה רגנרטיבית עם שני מצבים, המאפשרת אחזור אנרגיה לסוללה בזמן האטה והארכת חיי מערכת הבלימה. הבחירה בין המצבים נעשית מהמסך המרכזי.
בטעינה מהירה DC בהספק 150 קילוואט, הרכב מטען מ-10% ל-80% בזמן משוער של כ-30 דקות בלבד. זמן הטעינה עשוי להשתנות בהתאם לטמפרטורה, מצב הסוללה וציוד הטעינה.
טעינה ביתית במטען AC בהספק 11 קילוואט מאפשרת טעינה מלאה תוך כ-7 שעות ו-15 דקות. מומלץ להתקין עמדת טעינה ביתית על ידי איש מקצוע מוסמך.
כן, הרכב תומך בחיבור תלת פאזי לטעינה ביתית חזקה יותר, מה שמאפשר לנצל את ההספק המקסימלי של 11 קילוואט ולקצר את זמני הטעינה בבית.
הסוללה בקיבולת 66 קוט"ש (קילוואט-שעה) נטו, המאפשרת טווח נסיעה מרשים בטעינה אחת. מדובר בסוללה מתקדמת מבית CATL עם טכנולוגיית LFP.
כן, הרכב תומך בטכנולוגיית V2L (Vehicle to Load) בהספק של 3.3 קילוואט, מה שמאפשר להשתמש בסוללה כמקור חשמל למכשירים חיצוניים בטיולים ובחירום.
אורך הרכב 446 ס"מ, רוחב 184 ס"מ, גובה 157 ס"מ ובסיס גלגלים 275 ס"מ. מדובר בקרוסאובר קומפקטי בעל פרופורציות ספורטיביות בזכות הגובה הנמוך.
הרכב מצויד ב-5 מקומות ישיבה בלבד: שניים מלפנים ושלושה מאחור. המושבים האחוריים מציעים מרווח רגליים הולם, אך מרווח הראש מוגבל מעט בגלל קו הגג המשופע.
נפח תא המטען האחורי עומד על 440 ליטרים, נפח סביר לקרוסאובר בגודלו. הרצפה גבוהה מעט, ומתחתיה מסתתר תא נוסף. בנוסף, יש תא מטען קדמי (frunk) בנפח 15 ליטרים.
משקל הרכב עומד על 1,820 ק"ג - משקל סביר לרכב חשמלי בגודלו עם סוללה 66 קוט"ש. המשקל מתחלק בצורה טובה בין הצירים, מה שתורם ליציבות טובה.
כן, מרווח הרגליים מאחור הולם וטוב, בזכות בסיס הגלגלים הארוך (275 ס"מ). תנוחת הישיבה נמוכה מעט, ומשענת המושב מוטה לאחור כדי לסייע במרווח ראש סביר.
מקדם הגרר האווירודינמי עומד על 0.25 בלבד - נתון מצוין התורם ליעילות של הרכב ולטווח הנסיעה המרשים. זה טוב יותר מהאחים התאומים זיקר X (0.28).
הרכב כולל מסך מחוונים דיגיטלי בגודל 10.2 אינץ' ומסך מרכזי בגודל 15.4 אינץ'. המסך המרכזי מעוצב באופן מינימליסטי וכולל אחסון מדיה בנפח 128GB.
כן, הרכב תומך בדיבורית בלוטות', Android Auto ו-Apple CarPlay כסטנדרט. המערכת כוללת גם חיבור לאינטרנט ועדכונים Over The Air שיהיו זמינים במהלך 2025.
ברמת Pro יש מערכת שמע מקורית עם 8 רמקולים. ברמת Halo יש מערכת שמע מפוארת Harman Kardon עם 14 רמקולים בהספק כולל של 1,600 וואט - מערכת איכותית ועוצמתית.
כן, הרכב כולל מערך מצלמות 360 מעלות כסטנדרט, המקל על תמרונים וחניה. המערכת מציגה תמונה מעוף ציפור איכותית וברורה של הרכב וסביבתו.
ברמת Halo יש שני משטחי טעינה אלחוטית לסמארטפון - אחד מלפנים ואחד מאחור. ברמת Pro אין פיצ'ר זה, אך יש חיבורי USB רבים.
תאורת אווירה זמינה רק ברמת Halo, וכוללת רצועת אור תלת-ממדית לרוחב סביבת הנהג עם 63 יחידות LED, המשנה עוצמות במקביל לאיתות ופעולות שונות.
המתחרים העיקריים בשוק הישראלי הם: זיקר X (אח תאום על אותה פלטפורמה), וולוו EX30, סמארט #1, BYD Atto 3, ומגוון קרוסאוברים חשמליים אחרים במחלקת המחירים של 170-200 אלף ₪.
לינק אנד קו 02 זול ב-7,000-14,000 ₪ מזיקר X (בהתאם לרמת הגימור), למרות שהם כמעט זהים טכנית. ל-02 יש טווח גדול יותר (435-465 ק"מ לעומת 390-445 ק"מ), אך חסרות לו חניה אוטומטית ותצוגה עילית שיש בזיקר.
BYD Atto 3 זול יותר בכ-20,000 ₪, אך מציע טווח גדול יותר (420-480 ק"מ). לינק אנד קו 02 מציע עיצוב סקנדינבי יותר מעודן, ביצועים טובים יותר (272 כ"ס לעומת 204 כ"ס) ודירוג בטיחות גבוה יותר (5 כוכבים).
יחס המחיר-תמורה מעולה. במחיר 169,900 ₪ מקבלים רכב עם אבזור עשיר, ביצועים מצוינים, טווח הולם, בטיחות מקסימלית ואחריות 5 שנים. המחיר תחרותי מאוד בקטגוריה.
כן, הרכב מתאים מאוד למשפחות: 5 מקומות ישיבה, תא מטען גדול, עיגוני ISOFIX, מערכות בטיחות מתקדמות, פתרונות אחסון רבים ועלויות תפעול נמוכות. אידיאלי למשפחות עירוניות.
לינק אנד קו הוא מיזם משותף של וולוו וג'ילי הסינית. הרכב תוכנן במרכז הפיתוח של הקבוצה בגטבורג שבשוודיה, מבוסס על פלטפורמת SEA של ג'ילי ומיוצר בסין עם טכנולוגיה שבדית.
היתרונות: מחיר תחרותי, ביצועים מרשימים (272 כ"ס), טווח הולם (435-465 ק"מ), אבזור עשיר, בטיחות 5 כוכבים, עיצוב סקנדינבי מיוחד, טעינה מהירה (30 דקות), ואחריות 5 שנים.
חסרונות: הנדסת אנוש לא מלוטשת לגמרי (מסך שאינו רגיש מספיק, לחיצות רבות לפעולות בסיסיות), נוחות פחותה במהירויות גבוהות, רעשים בכבישים מהירים, ושדה ראייה גרוע לאחור.
הרכב מציע ביצועים מרשימים והנעה אחורית ספורטיבית, אך הכיול הרך של המתלים וההיגוי שאינו מדויק מספיק לא מעודדים נהיגה דינמית. הוא מתאים יותר לנהיגה עירונית ולטיולים משפחתיים.
הרכב מתאים למשפחות צעירות, לנהגים עירוניים המחפשים רכב חשמלי בעל יחס מחיר-תמורה מעולה, למי שמעריך עיצוב סקנדינבי וטכנולוגיה, ולמי שרוצה רכב עם אחריות ארוכה ואבזור עשיר.
הטווח של 435-465 ק"מ מתאים לטיולים ארוכים בין-עירוניים. הטעינה המהירה (30 דקות ל-80%) מקלה על טיולים ארוכים. עם זאת, הנוחות במהירויות גבוהות אינה מושלמת, ויש לקחת זאת בחשבון.
במחיר דומה ניתן לשקול: זיקר X (184,990 ₪), וולוו EX30 (179,900 ₪), סמארט #1 (196,990 ₪), BYD Atto 3 (149,990 ₪), ג'ילי גיאומטרי C (151,500 ₪). כל אחד מציע יתרונות שונים.
הרכב מציע נוחות טובה בנהיגה עירונית. הכיול הבסיסי של הבולמים רך והרכב סופג היטב שיבושים קטנים וטלאי כביש, מה שמעניק נוחות נסיעה טובה בתנאים אלה.
בכבישים מהירים ובכבישים עם גלי אספלט הרכות המופרזת גורמת לנדנוד ממושך של המרכב, מה שפוגע בביטחון. בנוסף, רעשי הכביש והרוח בולטים, בחלקו בגלל היעדר מסגרות לשמשות.
מושב הנהג רך ונוח, אך חסר אפשרות לכיוון תמיכת גב תחתון. לאורך זמן הדברים מפריעים פחות מהצפוי. קל להתארגן עם תנוחת נהיגה טובה, אך שדה הראייה לאחור גרוע. ברמת Halo יש תפעול חשמלי למושבים הקדמיים.
כן, הרכב כולל חימום למושבים הקדמיים כסטנדרט בשתי רמות הגימור, פיצ'ר משמעותי לחורף הישראלי ולנוחות בימים קרים.
כן, הרכב כולל גג שמש פנורמי קבוע (לא נפתח) עם סינון קרינת UV. הגג כהה ומוסיף לתחושת המרווח בתא הנוסעים. לינק מספקת כיסוי קבוע שיש להרכיב ידנית.
רעשי הכביש והרוח בולטים יחסית, בחלקו בגלל שלרכב אין מסגרות לשמשות והדלתות ללא מסגרת. ברמת Halo המצב משופר מעט בזכות בידוד אקוסטי משופר.

לינק אנד קו 02 מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

לינק אנד קו 02 השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • electric.svg
    `
    לינק אנד קו 02
    לינק אנד קו 02, חשמלי, Pro
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 435
    מחיר מחירון ₪169900
  • electric.svg
    DS DS3
    DS3 E-TENSE, חשמלי (156 כ"ס), Rivoli
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 395
    מחיר מחירון ₪218990
  • electric.svg
    on
    ג'ילי גיאומטרי C
    ג'ילי גיאומטרי C 360 Pure חשמלי
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 359
    מחיר מחירון ₪151500
  • electric.svg
    זיקר X
    זיקר X חשמלי, Long Range ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 445
    מחיר מחירון ₪184990
  • electric.svg
    סמארט 1
    סמארט 1 חשמלי, Pro+ ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 420
    מחיר מחירון ₪196990
  • אלפא רומיאו ג'וניור
    אלפא רומיאו ג'וניור, 1.2 ל' טורבו היברידי-מתון, Speciale
    הספק כוח סוס 136
    מחיר מחירון ₪189900
  • electric.svg
    וולוו EX30
    וולוו EX30 Single motor חשמלי, Core ,2x4
    טווח נסיעה WLTP (ק״מ) 344
    מחיר מחירון ₪179900

חוות דעת גולשים על לינק אנד קו 02

יש לכם לינק אנד קו 02?

בואו תהיו הראשונים לכתוב ביקורת

כתבו ביקורת על הרכב
bg-image.png

יש לכם לינק אנד קו 02? כתבו חוות דעת

לינק אנד קו ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.