מאזדה 2 2013 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב חיצוני ופנימי, מושבים, תא מטען גדול, ביצועים מצוינים, בטיחות ברמת גימור 'דיינמיק'.

חסרונות / חומרים בתא הנוסעים, צריכת דלק, נוחות נסיעה בינונית, אבזור בטיחות ברמת גימור 'אקטיב'.

בשורה התחתונה / מבטאת היטב את תחושת ה-Zoom Zoom

מאזדה 2 2013 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור השלישי של מאזדה 2 הוצג ב-2007 והגיע לישראל בסמוך למועד הצגתו באותה שנה. בנובמבר 2010 הגיעה 2 לאחר מתיחת פנים וצרפה אליה גם את גרסת הסדאן שנקראת 'דמיו' (שם הדגם ביפן). תצורת ההאצ'בק מיוצרת ומגיעה לישראל מיפן, והסדאן מיוצרת ומגיעה אלינו מתאילנד. פירוט עבור הסדאן קיים בדף דגם נפרד.

    את המרובעות שאפיינה את הדור הקודם (שלא הגיע לישראל), וגם את 'דמיו' שקדם לו (ושכן עלה ארצה), החליטה מאזדה לנער, וברוח הדגמים הנוכחיים יצרה מכונית מעוצבת שנראית נאה מכל כיוון ובעיקר דינאמית. מתאימה היטב לסלוגן ה-Zoom Zoom של מאזדה.

    היא משתמשת בפלטפורמה משודרגת של קודמתה, בה משתמשת גם פורד פיאסטה (דור שישי), ומוצעת בישראל בגרסת מנוע אחת: 1.5 ל', 103 כ''ס שמשודך לתיבה אוטומטית עם ארבעה הילוכים.

    יש שתי רמות אבזור, 'אקטיב' שכוללת מערכת שמע מקורית וחישוקי "14. רמת 'דינאמיק' מוסיפה שליטה מההגה על מערכת השמע, מחשב דרך, בקרת אקלים, ציפוי עור לגלגל ההגה, ריפוד מושבים שונה, חישוקי "15, פנסי ערפל ועוד. בשתיהן נמצא בקרת יציבות אבל ברמת הבסיס, 'אקטיב', נמצא 2 כריות אוויר, ואילו ברמת 'דינמיק' המאובזרת 6 כריות אוויר. ארגון הבטיחות EuroNCAP בחן את המכונית עם 6 כריות אוויר, ולכן רק הרמה המאובזרת זכאית לציון בטיחות של 5 כוכבים.

  • עיצוב ונוכחות

    מאזדה 2 2013 נראית נאה מכל כיוון ובעיקר דינאמית.

  • תא נוסעים ומטען

    הפלסטיקה פשוטה, אבל המראה נעים. המושבים נוחים מאוד. מרווח הראש מלפנים (בגלל קורות A בולטות) ומאחור (בשל הגג הנמוך) מצומצם ויפריע לגבוהים, והאבזור כבר לא ברמה של המתחרות. תא המטען מהגדולים בקטגוריה.

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.5 ל' מספק ביצועים טובים מאוד, ומעניק לנהג תחושה כוחנית ומיידית. התיבה עובדת היטב ולאחר מתיחת הפנים (שהגיעה ב-סוף 2010) פחות תזזית וממהרת להוריד הילוך. צריכת הדלק מתחת לממוצע הקטגוריה.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה שופרה במסגרת מתיחת הפנים, אבל היא עדיין חסרת ריסון ולא מספיק סופגת. ככל שהמהירות עולה והשיבושים מחריפים, היא יותר נעה ומתנדנדת על מתליה. הבידוד מרעשים ורעידות מוצלח. מאזדה 2 2013 מכוילת היטב לנהיגה מהסוג הדינאמי ועושה זאת מצוין.

  • תמורה למחיר

    זו מכונית שמאוד קל לאהוב, בגלל העיצוב, בגלל האופי הזריז והיא גם מהנה לנהיגה. המחיר יחסית יקר אבל התמורה ברמת גימור 'דיינמיק' טובה. רמת גימור אקטיב סובלת מאבזור בטיחותי מאוד בעייתי – רק 2 כריות אוויר.

  • חדש בדגם

    אין שינויים בדגם בשנה זו.

  • סיכום

    מכונית קטנה ונמרצת עם עיצוב אטרקטיבי.

מאזדה 2 2013 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
מאזדה 2 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1498
102
לקבלת הצעה
-
1498
102
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מאזדה 2?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מאזדה 2 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

2
מאזדה 2 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
13.6 12.1 18.5 10.3 4
13.6 12.1 18.5 10.3 4
8
10.3