מרצדס E קופה וקבריולה 2018 - אוטו

מרצדס E קופה וקבריולה 2018 יד שניה

מרצדס E קופה וקבריולה 2018 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, איכות, נוחות, התנהגות
חסרונות בידוד רעשים, מרווח לגבוהים, מנוע בסיסי קטן על השלדה
בשורה התחתונה קופה גדולה ומרשימה

מרצדס E קופה וקבריולה 2018 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    בתחילת 2018 החל שיווק גרסת הקבריולה של מרצדס E קלאס, שכמו הקופה שכבר משווקת בישראל, מבוססת הפעם על רצפת E קלאס סדאן (ולאC קלאס).

    הקבריולה מוצעת בשלוש גרסאות. הבסיסית היא ה-E200 בעלת מנוע 2.0 ליטר טורבו ו-184 כ"ס. מעליה נמצאת ה-300 עם אותו המנוע אך בהספק גבוה יותר של 245 כ"ס, ובראש המבחר המקומי ניצבת ה-E400 לה מנוע V6 3.0 ליטר ושני מגדשי טורבו, בהספק מרבי של 333 כ"ס.

    שלושת המנועים משודכים לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית, לגרסה הבכירה הנעה כפולה (אחורית באחרות). מרצדס E קלאס קבריולה 2018 מוצעת עם קפיצי ברזל שגרתיים, אולם ניתן להזמין אותה עם קפיצי אוויר - תמורת תוספת תשלום.

    מפרט האבזור דומה לגרסת הקופה וכולל חישוקי "18, מערכת עזר לחנייה, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל "12.3 ותאימות לקארפליי של אפל ואנדרואיד אוטו של גוגל. כן מוצע מסך מידע בגודל "7 בלוח המחוונים. לקבריולה גם מסיט רוח קדמי שאמור לצמצם פריעת שיער בנסיעה עם גג פתוח, מערכת חימום לצוואר ומתזי מים שפועלים בעוצמה מותאמת למצב הגג (פחות מים כשהגג פתוח). את גג הבד החשמלי ניתן להזמין באחד מארבעה צבעים - שחור, כחול, אדום או חום.

    בתוספת תשלום, ניתן להזמין גם רמות אבזור גבוהות יותר, שכוללות בין היתר חישוקי "19, דלת תא מטען חשמלית, לוח מחוונים דיגיטלי (בגודל "12.3) ותאורת אווירה.

  • עיצוב ונוכחות

    כבר כמה שנים טובות שמרצדס בונה מכוניות דומות (מדי) בגדלים שונים. כך גם בגרסאות הקופה אבל בכל מה שקשור לממדים, קל לקבוע שה-E בעלת הפרופורציות הכי טובות בין דגמי החברה.

    הוסיפו לזה את רמת האבזור AMG שהייתה ברכב המבחן, עם שבכה נאה ופגושים מעט קרביים יותר, וקיבלתם מכונית שמהווה דוגמא לעיצוב מושך, עם קווים וקימורים שמידתם מדויקת.

     

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים מרשים לא פחות מהעיצוב החיצוני. עם פתיחת הדלת הגדולה מקבלים את פניך צמד מושבים עטופים בעור איכותי, נאים, גדולים ועם שפע אפשרויות כוונון. מול הנהג שני מסכי "12.3; השמאלי משמש כלוח מחוונים עם שלוש אופציות תצוגה שונות, כאשר בכל אחת מהן עוד אפשרויות. במסך הימני תמצאו את כל המידע ממערכות הבידור/מיזוג/ניווט וגם שם אפשרויות תצוגה שונות למידע. התפעול דורש הסתגלות, אבל רוב הבוחנים מצאו אותו נוח.

    המרחב מלפנים טוב ברוב הממדים, ורק מרווח הראש עלול להיות גבולי במקצת לגבוהים. איכות ההרכבה טובה מאוד וגם איכות החומרים. מאחור תמצאו פתחי מיזוג וצמד מושבים שמציעים מרווח ברכיים מפתיע לטובה ומרווח ראש חסר לגבוהים. תא המטען גדול ושימושי כמצופה אך הפתח לא גדול.

     

  • מנוע וביצועים

    לגרסת 300 שנבחנה מנוע טורבו 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר המספק 245 כ"ס ו־37.7 קג"מ, והוא משודך לתיבה אוטומטית עם 9 הילוכים המעבירה את הכוח לאחור.

    המנוע עושה את עבודתו נאמנה, בעיקר בהתחשב במסה של 1680 ק"ג אותה הוא סוחב. למערכת ההנעה מספר מצבי ניהוג, ובמצב 'רגיל' המנוע פועל באופן נעים, אבל ללא מחץ קרבי. כדי לקבל מחץ כזה תוכלו לעבור למצב 'ספורט' או 'ספורט פלוס', ובשניהם תקבלו תגובות קצת עצבניות מתיבת ההילוכים. כך או כך, הביצועים נאים אך לא מסעירים.

    התיבה עובדת כמעט תמיד מצוין.

     

  • נוחות והתנהגות

    כל גרסאות הקופה של מונמכות בס"מ וחצי בהשוואה לסדאן, וכמובן שיש אופציה למתלי אוויר (לא ברכב ההדגמה). רמת הנוחות אינה אחידה; המכונית מתמודדת היטב עם שיבושים קטנים והיא מרוסנת למדי על גלי כביש, אבל כאשר היא צולחת רצף שיבושים בגודל בינוני היא נכנסת לוויברוץ מוגזם.

    איכות הנסיעה טובה, ורעש רוח קל בשיוט ורעשי כביש נשמעו, אך בעוצמה לא מציקה.

    בכביש המפותל הרשימה הקופה הגדולה ביכולתה. היא לא סכין חדה ועצבנית, לא מאוד מערבת, אבל יכולתה הדינמית טובה והיא מהנה לנהיגה. הבלמים מספקים, אבל רשמו התעייפות קלה בעומס. ואם תהיתם, בקרת היציבות לא באמת מתנתקת, אבל נותנת חבל ארוך מאוד; מספיק ארוך כדי לסבך נהג שאינו יודע מה הוא עושה.

     

  • תמורה למחיר

    מחירה של ה-E קופה כחדשה נשק לחצי מיליון שקלים, אבל זה היה תג המחיר המקובל בקטגוריה (אפילו קצת פחות) — ובעיקר: למתחרים אין גרסאות כניסה שכאלו. כך שלמעשה, המחיר פחות יקר מהמקובל, גם אם אינו זול אבסולוטית.

  • בטיחות

    מפרט הבטיחות התקני כולל בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי, התרעת רכב בשטח מת ומערכת לצמצום רעשי תאונה (כדי לצמצם נזק לשמיעה). ברמת האבזור 'AMG ליין' תקבלו גם בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה עוקבת פנייה עם מערכת למניעת סינוור, מערכת עזר למעבר נתיב ולהתחמקות ממכשול והתרעה על תנועה חוצה מאחור, הכוללת בלימת חירום אוטונומית.

  • צריכת דלק

    בכל הקשור לצריכת דלק, בשיוט נינוח קיבלנו 14.9 ק"מ/ל', ובימי המבחן המאומצים הממוצע עמד על 9.5 ק"מ/ל', נתון טוב מאוד.

     

  • מה חדש במרצדס E קופה וקבריולה 2018

    תחילת שיווק גרסת קבריולה בפברואר 2018.

  • סיכום

    מרצדס E קלאס קופה 2018 מצליחה, ראשית, במה שקופה צריכה להצליח בו — עיצוב. זו מכונית מרשימה, בלי הרבה איפור, בלי להתאמץ — יפה אמיתית שכזו.

    גם בשאר ההיבטים היא בהחלט מציגה יכולת גבוהה, כך שאין ספק שה־E קופה היא מכונית שקולעת למטרה.

     

מרצדס E קופה וקבריולה 2018 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מרצדס E קופה וקבריולה

כתבות ומבחני דרכים מרצדס E קופה וקבריולה

ברשותך מרצדס E קופה וקבריולה?

ציון ותגובת גולשים

מרצדס E קופה וקבריולה מתחרים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5