מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2015 - אוטו

מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2015 יד שניה

מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2015 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
52.6 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2014

מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2015 יתרונות וחסרונות

יתרונות מרווח, אבזור נוחות מכובד, צריכת דלק, היברידי נטען ייחודי בקטגוריה
חסרונות תא נוסעים פשוט למראה, יקר מגרסת הבנזין בפער גדול
בשורה התחתונה הצעה ייחודית לנהגים עירוניים

מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2015 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    כאשר נחת הדור האחרון של מיצובישי אאוטלנדר בארץ לפני כמעט שלוש שנים, הוא נראה מעט אפרורי עבור רכב פנאי, אבל היה לו קלף חזק. במחיר של רכב פנאי קומפקטי הציעו מיצובישי כלי גדול למדי עם שבעה מקומות ורמת ציוד טובה – מה שאפשר להם לנגוס נתח שוק מהמיניוואנים הקומפקטיים. השילוב הזה הפך את האאוטלנדר לרכב הפנאי הנמכר ביותר בארץ לתקופה מסוימת, ולשחקן חשוב בשוק.

    האאוטלנדר הוא הרכב הראשון של המותג שהגיע לארץ ונבנה בטכנולוגיית קליר-טק – מקבילה, קצת פחות מקיפה, לסקיי אקטיב של מאזדה. גם כאן מספרים על דיאטה מוצלחת עם הפחתת כ-100 ק"ג ביחס לדור הקודם – ועל יחידות כוח עם מבנה יעיל יותר ועדיין ללא מגדש. לשיאה תגיע הטכנולוגיה בגרסאות ההיברידיות הנטענות.

  • עיצוב ונוכחות

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2015 מבוסס בבירור על קודמו, שהוצג עוד ב-2005, ובכל זאת ההבדל עצום. הקודם נראה קליל וספורטיבי, בעוד החדש נראה ככמהה להיטמע בהמון. החזית אנמית, האחוריים אנונימיים, והוא נראה כבד וגדול. חיצונית ההבדלים לעומת גרסת הבנזין קוסמטיים ועיקרם בחזית.

  • תא נוסעים ומטען

    גם בקוקפיט פינתה האווירה הצעירה מקום למשהו יותר מבוגר. בסביבת הנהג שופרה האיכות אך היא עדיין נחותה מהמיטב בתחום ונראית שמרנית, שלא לומר מיושנת, ולא מקורית. ולמרות שהרכב מאובזר היטב גם בגרסת הבסיס, התחושה אינה עשירה אלא פשוטה וקודרת. עיקר השינוי בגרסה ההיברידית הוא בבורר ההילוכים (מצבי ניהוג), וצגי אנרגיה שונים, כמו גם באפשרות לקביעת מינון בלימת המנוע (כדי להאריך את הטווח החשמלי).

    תנוחת הנהיגה גבוהה, המושב נעים אך מעט חסר תמיכה לגב תחתון. מאחור חסרים פתחי אוורור ליושבים, אך המרחב נאה והשורה האחורית ניתנת לכיוון (זווית ומרחק). תא המטען שימושי וגדול.

     

  • מנוע וביצועים

    במיצובישי לא אוהבים לדבר על הספק משולב, בעיקר כי אין מצב בו שלושת המנועים יעבדו יחד (המנוע החשמלי הקדמי מתנתק כאשר מנוע הבנזין נכנס לפעולה) אבל מדובר ב-203 כ"ס.

    בנסיעה עד מהירות של כ-120 קמ"ש, המכונית נוסעת אך ורק על חשמל. טווח הנסיעה בפועל הוא 25 ק"מ אותם כיסינו עם מזגן פועל בקיץ. גם במצב כזה, לחיצה מלאה על הדוושה תעיר את מנוע הבנזין.

    במהירות גבוהה משולב מנוע הבעירה ישירות לגלגלים הקדמיים, כשהוא מקבל סיוע מהמנועים החשמליים במקרה הצורך. כך מקבלים העברת כוח יעילה יחסית בשיוט.

    לאחר התרוקנות הסוללות, מותנע מנוע הבנזין באופן אוטומטי ומתחיל לטעון אותן. ההפעלה חלקה לגמרי ואחרי שאלו התמלאו, המכונית חוזרת למצב חשמלי בלבד.

    בכל אחד מהמצבים ניתן לכוון את רמת "בלימת המנוע" שמייצרים המנועים החשמליים באמצעות פקדים מאחורי גלגל ההגה.

     

  • נוחות והתנהגות

    בניגוד לאאוטלנדר הקודם, שהעניק תחושה ספורטיבית, החדש בוגר ומבוגר. התנהגות הכביש בטוחה אבל נעדרת טמפרמנט. בהאצה הצמיגים הקדמיים מאבדים אחיזה בקלילות מרובה, כאילו מדובר ברכב שופע כוח, והיללות נשמעות למרחוק. אבל ההגה הוא המרכיב המעצבן במשוואה. הוא מנותק, חסר דיוק, משנה משקל באופן לא הדרגתי ומושפע מדי מכוח המנוע.

    רעשי המתלים יוצרים תחושה שהרכב פחות נוח ממה שהוא בפועל. כשעולה המהירות הנוחות משתפרת והמתלים מתמודדים טוב יותר עם שיבושים. נושא רעשי הכביש הבעייתי בעבר שופר, ועדיין האאוטלנדר אינו שקט במיוחד.

     

  • תמורה למחיר

    מבחינה כלכלית נטו, קשה להצדיק את רכישתו של ה-PHEV כחדש. הוא יקר בכ-20% מאאוטלנדר בנזין מאובזר ברמה דומה, כך שיידרשו שלוש שנות נסועה ממוצעת כדי לכסות את הפרש המחיר.

  • מה חדש במיצובישי אאוטלנדר PHEV 2015

    אין עדכונים בשנת המודל 2015.

  • סיכום

    מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2015 הוא רכב פנאי מרשים. הוא חזק, מתנהג טוב, מאובזר היטב, מתנהל בחלקות מופתית בעיר, בטוח ומגהץ בקלילות את שבילי קק"ל - רק המחיר עומד בעוכריו.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV 2015 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
מיצובישי אאוטלנדר PHEV גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1998
203
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים מיצובישי אאוטלנדר PHEV

ברשותך מיצובישי אאוטלנדר PHEV?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5