מיצובישי ספייס סטאר 2017 - אוטו

מיצובישי ספייס סטאר 2017 יד שניה

מיצובישי ספייס סטאר 2017 יד שניה

קטגוריה: סופרמיני
גירסה מומלצת:
23.3 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2013

מיצובישי ספייס סטאר 2017 יתרונות וחסרונות

יתרונות אבזור, צריכת דלק, מרחב מלפנים, כושר תמרון משובח בעיר, נוחות נסיעה בבינעירוני.
חסרונות תא נוסעים פשוט, ביצועים, עידון, רועשת.
בשורה התחתונה מזדקנת, ומעניקה תחושה שמדובר במכונית זולה ובסיסית.

מיצובישי ספייס סטאר 2017 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    ספייס סטאר הוצגה בסוף 2011 כשגרסת הסדאן שלה מוכרת בעולם בשם מיראז', ובישראל כמיצובישי אטראז'.

    לישראל היא הגיעה ביוני 2013, כשמאז הספיקה לעבור עדכון אבזור באוקטובר 2014, מתיחת פנים בספטמבר 2016, ומחודש יוני שנה זו להציע כסטנדרט בגרסת ה-1.2 ל' את מערכת המולטימדיה 'קונקטד' שפתחה היבואנית. עד עתה מערכת זו הוצעה בתוספת תשלום.

    ממדיה ממצבים אותה בין סגמנט המיני לסופרמיני והיא מוצעת עם שתי יחידות כוח לבחירה שלא השתנו מאז שהוצגה לראשונה: 1.0 ל', 3 צילינדרים, 71 כ"ס בשידוך לתיבה ידנית עם חמישה הילוכים, ו-1.2 ל' (3 ציל') עם 80 כ"ס בשידוך לתיבה אוטומטית רציפה. זה האחרון עודכן במסגרת מתיחת הפנים ללא שינוי בנתוני ההספק או המומנט.

    היא מוצעת בשלוש רמות גימור. מנוע ה-1.0 ל' מוצע רק ברמת גימור 'אינווייט' וכולל 2 חלונות חשמל, מערכת שמע מקורית עם USB, מראות צד חשמליות, 6 כריות אוויר, ניטור לחץ אוויר בצמיגים ומובילאיי כסטנדרט. מנוע ה-1.2 ל' מוצע בשתי רמות גימור. 'אינסטייל' שמוסיפה זוג חלונות חשמל מאחור, שליטה מההגה על מערכת השמע ובלוטות', בקרת אקלים, בקרת שיוט, ציפוי עור לידית ההילוכים וגלגל ההגה, חיישני גשם, חיישני תאורה, מפשיר אדים למראות הצד, כיוון גובה למושב הנוסע, ריפוד שונה, כיוון גובה לחגורות הבטיחות הקדמיות ותאורת לד אחורית. החל מחודש יוני גם את מערכת מולטימדיה 'קונקטד' שפתחה היבואנית שכוללת מצלמת נסיעה לאחור, מערכת ניווט, רדיו אינטרנט, אפליקציית חניה ועוד (במקום מערכת השמע המקורית). רמת הגימור 'פרימיום' מוסיפה חישוקי סגסוגת בקוטר "15 (לעומת חישוקי ברזל בקוטר "14 בשתי האחרות), כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת בי-קסנון מלפנים.

    במבחני הריסוק של ארגון EuroNCAP היא זכתה בציון של ארבעה כוכבים.

  • עיצוב ונוכחות

    ספייס סטאר מעולם לא הייתה הנאה שבחבורה. מתיחת הפנים של השנה שעברה שיפרה במעט את המצב, אבל לא יותר מידי, וזה עוד לפני שמביטים לצדדים ורואים מה מציעות המתחרות.

  • תא נוסעים ומטען

    הנגיעות המבריקות בדשבורד ובדלתות שוברות מעט את השחור הדל, ומשפרות במעט את המראה הפשוט של מיצובישי ספייס סטאר 2017. רמת הגימור הגבוהה מצוידת למדי ומשפרת את המאזן. המזגן רועש וחסרה תאורת פנים.

    מלפנים לא חסר מקום. מאחור מרווחי הברכיים והראש מצומצמים והתחושה ספרטנית, עם מסילות מושב קדמי חשופות, ומגבה שמותקן מתחת למושב הנהג. תא המטען צנוע וסף ההטענה גבוה.

     

  • מנוע וביצועים

    יחידת הכוח לא ממש מעודנת, או חזקה (1.2 ל' אטמוספרי, 80 כ"ס). אלה מספיקים כדי להציע התנהלות סבירה בעיר, או שיוט רגוע, אבל בכל תחום אחר המנוע מרגיש מחוספס, כשבנוסף הוא גם רועש במאמץ ורועד בעמידה. בנוסף התיבה איטית בפעולתה. צריכת הדלק בקצב רגיל מאוד חסכנית. תחת עומס מאוד בזבזנית.

    מנוע ה-1.0 ל' מעודן במעט מאחיו הגדול, אבל עם 71 כ"ס, והילוכים ארוכים, מתקבלים ביצועים חלשים. גם הוא רועש במאמץ ומאוד חסכוני.

     

  • נוחות והתנהגות

    ריכוך המתלים שעברה המכונית במסגרת מתיחת הפנים בשנה שעברה, שיפרו במעט את נוחות הנסיעה. אבל המצב עדיין לא מזהיר. בעיר מיצובישי ספייס סטאר 2017 מתקשה להתמודד עם שיבושים גדולים, המצב משתפר בבינעירונית אבל רצף שיבושים מפר את האיזון, ורעשי הדרך השונים (רוח, כביש ומנוע) בולטים מידי.

    התנהגות הכביש סבירה, והבלמים טובים מאוד. ההגה ארוך מאוד (3.5 סיבובים מנעילה לנעילה), יש לו שטח מת, והוא חסר מירכוז לאחר סיבוב. מנגד יכולת התמרון בעיר מעולה.

     

  • תמורה למחיר

    ספייס סטאר מציעה קונספט נכון של מרחב סביר לצד משקל נמוך ויעילות גבוהה, המון אבזור וללא גימיקים מיותרים. אבל הביצוע נופל בין הכיסאות, עם מידות שממקמות אותה בין מכונית מיני לסופרמיני, פשוטת בתא הנוסעים, נוחות בינונית ורעש מוגזם. התמורה סבירה. הגרסה האוטומטית, היותר מאובזרת, משתלמת יותר.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2017 הגרסה הנמכרת הייתה פרימיום 1.2 ליטר עם כ-1200 יחידות.

    אחריה גרסת אינסטייל 1.2 ליטר עם כ-600 יחידות.

     

  • מה חדש במיצובישי ספייס סטאר 2017

    גרסת ה-1.2 ל' מקבלת את מערכת המולטימדיה 'קונקטד' כסטנדרט.

  • סיכום

    ספייס סטאר מציעה המון אבזור, אבל המתחרות חזקות, מרווחות ונעימות הרבה יותר.

מיצובישי ספייס סטאר 2017 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
מיצובישי ספייס סטאר גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
999
71
357
-
1193
80
468
-
1193
80
538
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים מיצובישי ספייס סטאר

ברשותך מיצובישי ספייס סטאר?

ציון ותגובת גולשים

מיצובישי ספייס סטאר מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5