מיצובישי טרייטון - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב חוץ ופנים מושך, יכולת שטח טובה, הנעה כפולה גם בכביש, אבזור נוחות ובטיחות טובים, ביצועים טובים, נוחות נסיעה כאשר הרכב עמוס.

חסרונות / נוחות נסיעה כאשר הרכב ריק, בידוד רעשים בגרסת ה-154 כ"ס.

בשורה התחתונה / הטנדר המוצלח ביותר.

מיצובישי טרייטון 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    בסוף 2014 חשפה מיצובישי את הטרייטון, המחליף של ההאנטר ונצר לשושלת ה-L200 הוותיקה של היצרן היפני.

    השינויים העיקריים בדגם החדש מתמקדים במערכות ההנעה - הטרייטון מצויד במנוע דיזל חדש בנפח 2.4 ליטר בעל שני הספקים (154 או 181 כ"ס) כשלצידו תיבה אוטומטית (5 היל') או תיבה ידנית, חדשה, עם 6 היל'.

    הטרייטון מוצע עם מערכות בטיחות חשובות כמו 7 כריות אוויר מערכת בקרת יציבות עם מצב ייעודי לגרירה כסטנדרט וכאופציה קיימת אפילו בקרת סטייה מנתיב - פרט יוצא דופן לטובה בסגמנט.

    מערכת ההנעה הכפולה שונה מבעבר וכעת נעילת דיפרנציאל מרכזית - המאפשרת מצב של 4x4 על כביש - מוצעת רק בדגם המאובזר, בעוד ששאר הגרסאות עושות שימוש במערכת פשוטה יותר.

    לטובת יכולת השטח, דגמי ה-4x4 מגיעים עם נעילה לדיפרנציאל האחורי כסטנדרט.

    מרווח הטיפולים בישראל עומד על 15,000 ק"מ או שנה.

    הדגם המחודש מגיע לישראל - מתאילנד - מאז יולי 2015.

    במבחני הריסוק זכה הדגם לציונים גבוהים ביותר ביחס לנהוג בסגמנט, אולם כמקובל במבחן הריסוק המודרני, הציון תלוי בהימצאות מערכות בטיחות אקטיביות במפרט - ולכן הציון תקף בישראל רק לגרסה היקרה, "דקאר".

  • עיצוב ונוכחות

    טרייטון הוא רכב עבודה - וככזה הוא נאה ביותר, גם אם הדמיון החיצוני להאנטר המוחלף בולט מאוד (גם מבחינת מידות המרכב).

  • תא נוסעים ומטען

    המושבים הקדמיים נוחים ואוחזים - שיפור משמעותי לעומת ההאנטר - כאשר הישיבה זקופה ומרווחי הרגליים והראש טובים מאוד.

     

    גרסת דקאר, היותר-יקרה בהיצע, מאובזרת היטב.

     

    ארגז המטען גדול למדי וכושר הגרירה של הטנדר עומד על 3.1 טון.

     

    אבזור הבטיחות של הגרסה המאובזרת יוצא דופן ביחס לסגמנט.

  • מנוע וביצועים

    בגרסת הדקאר (181 כ"ס) פעולת המנוע חלקה מאוד ותיבת ההילוכים (אוט', 5 היל') מתפקדת מצוין - התחושה זריזה למדי (למרות השהיית טורבו קלה) ועדיפה על פני זו של ההאנטר.

     

    גרסאות ה-154 כ"ס לא נופלת מגרסת הדקאר בכל הקשור לביצועים.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה, כמקובל ברכבי עבודה, לא נעימה כשארגז המטען ריק - המתלים נוקשים למדי והטנדר, על נוסעיו, מקפץ על כל אבן בכביש - ועדיין, הטרייטון יכול לשמש כרכב לנסיעה מנהלתית.

     

    בידוד הרעשים בגרסה המוחלשת (154 כ"ס) היה פחות טוב מאשר בידוד הרעשים של גרסת הדקאר (181 כ"ס).

     

    במהלך ההשקה נהגנו בטרייטון שהיה עמוס ביותר מ-600 קילוגרם - המשקל הנוסף הגביר את הלחץ על הקפיצים והפך את הנסיעה בטנדר לנוחה יותר. 

  • תמורה למחיר

    התמחור של הטרייטון דומה למקובל בסגמנט. גרסת הדקאר מאובזרת משמעותית - במיוחד בהיבט הבטיחותי - גם ביחס לסגמנט הטנדרים כולו, למרות שמחיר גרסה זו מקביל לגרסאות מקבילות של המתחרים.

  • סיכום

    הטרייטון, כמו קודמו, ממשיך לשלב יכולת של כלי עבודה עם שימושיות משפחתית.

מיצובישי טרייטון גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג מיצובישי טרייטון

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מיצובישי טרייטון?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים מיצובישי טרייטון

מיצובישי טרייטון צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

12
מיצובישי טרייטון צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
12.6 12.0 12.9 10.7 15
12.6 11.9 13.3 10.7 15
12.6 11.9 13.3 10.7 15
13.0 12.2 13.7 11.0 15
13.7 11.9 15.1 11.6 15
13.9 11.9 15.4 11.8 15
13.9 11.9 15.4 11.8 15
13.9 11.9 15.4 11.8 15
13.9 11.9 15.4 11.8 15
14.3 12.3 15.6 12.1 15
15.6 13.2 17.5 13.2 15
15.9 13.3 17.9 13.5 15
4
11.0