מיצובישי טרייטון 2005-2013 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות /

חסרונות /

בשורה התחתונה /

מיצובישי טרייטון 2005-2013 חוות דעת

  • רקע כללי

    ההאנטר, שהוצג ב-2005 וירש את המגנום, התאפיין מרגע יציאתו לשוק לא רק בעיצוב יוצא דופן (שבתחילה נראה מוזר, היום אנחנו כבר רגילים) אלא גם בהיותו היחיד בקבוצה שהציע אופציה של בקרת יציבות (ESP) לצד אפשרות להנעה כפולה גם לנסיעה על הכביש.

    יתרה מזאת, ההאנטר היה זכאי לציון בטיחות הגבוה בסגמנט - 4 כוכבי בטיחות, למרות השימוש ב-2 כריות אוויר בלבד.

    ב-2009 עבר ההאנטר שדרוג בדמות גרסה מחוזקת (178 כ"ס) למנוע ה-2.5 ל' המוכר, אליו התווספה תיבה אוט' עם 5 היל' ואפשרות לתפעול ידני.

    גרסאות הבסיס המשיכו לעשות שימוש ביחידת הכוח הרגילה (136 כ"ס, תיבה אוט' 4 היל' או ידנית 5 היל') לצד הנעה כפולה או אחורית (בעלת מרכב מוגבה, Hi-Rider). ב-2010 עבר ההאנטר מתיחת פנים, במסגרתה הוארך הארגז האחורי בכ-20 ס"מ (היתר נשאר זהה).

    בסוף יולי 2015 הגיע לישראל ה-L200 החדש - ושמו הפך ל"טריטון".

  • עיצוב ונוכחות

    מתיחת הפנים שעבר ההאנטר לא שינתה את העיצוב המוצלח, וזהו עדין אחד הטנדרים הנאים בארץ.

     

    לחזית מראה מודרני, אך מהצד נדמה כאילו הדביקו את הארגז לאחוריו של רכב פנאי.

  • תא נוסעים ומטען

    למרות השימוש בחומרים פשוטים ואיכות הרכבה סבירה בלבד, עיצוב הקבינה נראה עתידני ומיוחד בהשוואה למתחרים.

     

    המרווח סביר והמושבים תומכים גם אם אינם נוחים לאורך זמן.

     

    הארגז התארך ב-18 ס"מ במתיחת הפנים של 2009 ומיישר קו עם הקטגוריה.

  • מנוע וביצועים

    ההגרסה הבכירה (עם 178 כ"ס) חזקה מאוד ומשודכת לתיבת 5 הילוכים אוטומטית שמנצלת היטב את המנוע, אם כי השהיית טורבו ארוכה יחסית יכולה להפריע.

     

    גרסת הבסיס (136 כ"ס) מציעה ביצועים בסיסיים למדי, במיוחד עם התיבה האוט' (4 היל'), אך מציעה צריכת דלק טובה (כ-11 ק"מ לליטר).

     

    עד 2009 ניתנה לרוכשים אפשרות להוסיף שדרוג מקורי ("ראלי ארט") למחשב ניהול המנוע על מנת להעלות את ההספק ל-167 כ"ס - תוספת כוח שאינה אפקטיבית רוב הזמן, בשל הצורך בסל"ד גבוה.

     

    מנגד, צריכת הדלק נפגעת.

  • נוחות והתנהגות

    גם עם ארגז ריק, להאנטר נסיעה נוחה ורכה יחסית, אם כי על כביש גלי הרכות הופכת לספוגיות ומורגש חוסר ריסון.

     

    על שבילי כורכר ממשיך ההאנטר להיות נוח.

  • תמורה למחיר

    מחיר של ההאנטר היה ממוצע לקטגוריה, אבל הוא הצליח לשלב יכולת שטח והעמסה עם איכות חיים טובה יחסית לנוסעים ובעיקר - רמת בטיחות עדיפה משמעותית. עד 2009, גרסת ה-Dakar היא המאוזנת ביותר.

     

    גרסת ה-Pro מקבילה לדקאר, אך היא נטולת בקרת יציבות (ולעומת זאת, מציעה נעילת דיפ' אחורית).

  • סיכום

    ההאנטר משלב יכולת של כלי עבודה עם שימושיות משפחתית.

מיצובישי טרייטון 2005-2013 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מיצובישי טרייטון?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מיצובישי טרייטון צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

5
מיצובישי טרייטון צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
11 9.2 12.3 9.4 טרם נבחן
11.4 8.9 13.3 9.7 טרם נבחן
11.6 9.1 13.7 9.9 טרם נבחן
12.0 9.6 14.1 10.2 טרם נבחן
13.3 11.2 14.7 11.3 טרם נבחן
4
9.4